[reiv:] in the jungle bizness part II - Dillinja (UK) 14.9.2007 @ Helsinki Club

96 posts, 5 pages, 17,866 views

sauli

#83 • • sauli
hyvät kemut

lämpöerektio koko illalle ja vähän risuja sille faktalle, että jos massia on niin massia kuluu

ensviikolla roseen poseen ja uuteen nosteeseen

--
---

Marjo

#84 • • Marjo pupuTupuna
Ekaa kertaa junkkakemuissa ja tykkäsin. Harmillisen vähän tuli tanssilattialla hötkyttyä, mutta sen ajan kun olin, oli nastaa. Täytyy seuraavalla kerralla korjata tämä. Hyvät bileet kaiken kaikkiaan. :)
#85 • • niomic Guest
Liian myöhään paikalla taas vaihteeks - infekto ja femi missattu :(

Dillingerin setti oli kyllä ihan hyvää, mut piti alkuun kyl keskittyy enemmän teslarokin synkkään dubstep-maailmaan. Loppuilta meniki sahatessa ees taas vähän drinkkii imaillen ku yritin saada winkkiä kiinni kännissä :D

Yläkerran vikalle porukalle (takomo) hieman palautetta. Vaikee on jengin innostuu setistä jos miehet on ite sen näkösii et evvk soittaa täällä, musa oli ajottain jopa erittäin maistuvaa, mut habitus vei jotenkin fiiliksiä :/
jaywink

#86 • • jaywink bass warrior

niomic, 16.9.2007 16:46:
Dillingerin setti oli kyllä ihan hyvää, mut piti alkuun kyl keskittyy enemmän teslarokin synkkään dubstep-maailmaan. Loppuilta meniki sahatessa ees taas vähän drinkkii imaillen ku yritin saada winkkiä kiinni kännissä :D

*nauru* kesti vähän aikaa et hiffasin

*moi* *känni*
-Kerttu-

#89 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tulipa eksyttyä tänne, todellakin ihan vahingossa. Ei edes pitänyt lähteä ulos. Junkasta en kauheasti välitä, joten musaa en lähde arvostelemaan, mut bileissä oli kyllä hyvä fiilis. *joo* Harmi vaan, että oma liiallinen humala vähän haittasi bileilyä..

Tää nyt ei liity mitenkään bileiden järjestelyihin tai musaan... Mut pieni pyyntö! Jos saakeli ollaan niin kiimassa, ettei sitä nussimista jakseta säästää kotiin asti, niin valkkaisitteko edes sellaisen vessan, minkä ovi pysyy kiinni??? Mä EN TODELLAKAAN halua bileissä nähdä karvaperseistä äijää muna pystyssä ja mimmiä vessanpöntön päällä römpsä levällään naisten vessassa. *poks* Tyypit hoiti hommiiaan tyynesti ovi auki..*sars* Seksi on ihan iloinen asia, mut bileissä MÄ EN ainakaan sitä halua nähdä..JÄRKYTYIN! *poks* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

laite

#90 • • laite MastahWankah

Super-Kerttu, 17.9.2007 08:19:
Jos saakeli ollaan niin kiimassa, ettei sitä nussimista jakseta säästää kotiin asti, niin valkkaisitteko edes sellaisen vessan, minkä ovi pysyy kiinni??? Mä EN TODELLAKAAN halua bileissä nähdä karvaperseistä äijää muna pystyssä ja mimmiä vessanpöntön päällä römpsäl evällään naisten vessassa. *poks* Tyypit hoiti hommiiaan tyynesti ovi auki..*sars* Seksi on ihan iloinen asia, mut bileissä MÄ EN ainakaan sitä halua nähdä..JÄRKYTYIN! *poks* *nauru*

Pics or STFU!
-Kerttu-

#91 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

laite, 17.9.2007 08:26:

Pics or STFU!

Järkytykseltäni en kyennyt ottamaan kuvaa..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

stimox

#93 • • stimox Wanha stara
Oli mullekin ekat junkkabileet ja kyllä potki. *jiihaa*

Kiitos järkkääjille! Asiallista jengiä olette. *hymy* Saattoi muuten hyvinkin olla Suomen ensimmäiset bileet, joissa visuaaleissa oli live-lämpökuvaa.
jaywink

#94 • • jaywink bass warrior

stimox, 17.9.2007 14:18:
Kiitos järkkääjille! Asiallista jengiä olette. *hymy* Saattoi muuten hyvinkin olla Suomen ensimmäiset bileet, joissa visuaaleissa oli live-lämpökuvaa.

En tiedä olenko ainoa mutta mun mielestä se lämpökuva, vaikkakin hauska idea, oli aika tylsää katottavaa.. *ding* olihan siellä muutakin, ehkä satuin aina silloin sinnepäin tuijottamaan kun lämpökameraa näytettiin :)
toma

#95 • • toma Tototoototo

jaywink, 17.9.2007 14:22:
En tiedä olenko ainoa mutta mun mielestä se lämpökuva, vaikkakin hauska idea, oli aika tylsää katottavaa.. *ding* olihan siellä muutakin, ehkä satuin aina silloin sinnepäin tuijottamaan kun lämpökameraa näytettiin :)

Yleensä siihen miksattiin päälle kyllä jotain, eikä se läheskään koko iltaa ollut käytössä. Ensikokeilu tosiaan ja vaati vähän kokeilemista löytää parhaat tavat soveltaa sitä. Oli kyllä kiva vehje, katsotaan olisiko toistekin käyttöä :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

stimox

#96 • • stimox Wanha stara

jaywink, 17.9.2007 14:22:

Laaja kuva yleisöstä oli kieltämättä turhan staattinen. Siksi kai ryntäsinkin sinne dj:n viereen kuvaamaan naamoja edestä. Mutta mielestäni tuolle kameralle pitää löytää vielä oma käyttötyylinsä, jotta sille saa lisäarvoa.