38 posts, 2 pages, 7,334 views
drS, 23.10.2007 15:16:
kiwa ei valitettavasti ole tämän tapahtuman lineupissa.
Lyylikki, 23.10.2007 17:00:
Pöh...nää on jossain joujou-talolla. Minä jo ihan kuvittelin, että I-klubilla
Kiusaatte moisia ulkotamperelaisia.
placiq, 23.10.2007 17:16:
---
---
Niin sen paikan nimihän on Tampereen Ylioppilasteatteri (I-Klubi on rekisteröity ja TAMKO:n omistama nimi).
Lyylikki, 23.10.2007 17:31:
---
placiq, 23.10.2007 17:16:
---
---
Niin sen paikan nimihän on Tampereen Ylioppilasteatteri (I-Klubi on rekisteröity ja TAMKO:n omistama nimi).
---
(Musta toi olis ollu ihan hauska läppä, kun tosiasiat tiedetään, että I-klubilla ei paljon enää biletetä. Toi TAMKO-juttu heitti sen kuitenkin aika syvälle jonnekkin lokakaivoon, mut minkäs teet.)
(Musta toi olis ollu ihan hauska läppä, kun tosiasiat tiedetään, että I-klubilla ei paljon enää biletetä. Toi TAMKO-juttu heitti sen kuitenkin aika syvälle jonnekkin lokakaivoon, mut minkäs teet.)
placiq, 23.10.2007 17:38:
En ny tie tota historiaa tarkkaan enkä jaksa siitä alkaa vääntään, mut I-Klubi nimi on kuitenkin ollu rekisteröitynä Tampereen Ammattikorkeakoululle jostain 90-luvun alusta (?). Ja I-Klubeja järjestettiin sillon aika paljon yo-teatterilla, oisko sit siitä jääny nimi sille. Joku voi kertoo, joka tietää tarkemmin (ite olin niin nuori sillon :( ).
Tampereen teknillisen oppilaitoksen oppilaskunnan ylläpitämä kulttuuriravintola I-klubi toimi vuosina 1964-1995, ja se tunnettiin laajalti oman piirin ulkopuolellakin
Lyylikki, 23.10.2007 17:31:
Ilmeisesti nykyään kyseistä tilaa kun hieman nihkeästi bilekäyttöön vuokrataan, niin legendaarisia bileiltoja siellä ei enää voi järjestää. Koska TAMKO:ssa joku neropatti on saanut oikein neronleimauksen lähteä ratsastamaan tuon legendan maineella, niin näin olkoon.
Lyylikki,
Ehkä muuten kannattaisi TAMKO:lla kerätä jonkinlainen historiikki siitä, mikä I-klubi oli ja milloin, ja kuinka toimintaa tullaan nykyisellään jatkamaan, koska esim. netissä löytyy vain hajanaisia tietoja mm. I-klubilla keikkailleista bändeistä. Vielä tietoa olisi ehkä löydettävissä. Jonkun viestinnän opiskelijan opinnäytteeksi esim. Heh...ehkä joo turhan suuria suunnitelmia.
gr, 23.10.2007 15:58:
---
drS, 23.10.2007 15:16:
kiwa ei valitettavasti ole tämän tapahtuman lineupissa.
---
entäs kiv-vaa