I-Klubi 25.10.2007 @ Tampere

38 posts, 2 pages, 6,614 views

Jahas

Posts: 1,435

#22 • • Jahas
Saatiin sopivasti perjantai vapaaks koulusta. JEE tänne siis!
milo

Posts: 860

#23 • • milo Plaugenaut
Epävirallinen täähän-on-jo-tänään-oon-niin-täällä-postaus. Kun kaikki muutkin...

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Lippe

Posts: 438

#24 • • Lippe
Aar jo tänään ja mä oon hirvees gänäsh! mut onneks huomisiltaan ehkä ehtii toipua tästä.... *hellokitty*
Nimimerkki 6+0.5l sandels+ monta koulukaveripoikaa+ Vaakuna
Oon kyl odottanu tätä, jänskää mitä se mun suosikki dj soittaa...
Jopa porilaisil on perjantait vapaat :)
placiq

Posts: 1,260

#25 • • placiq Jorkki
tänään alkuillasta sit multa ja drS:ltä kaikkee vähemmän ja enemmän kieroutunutta musaa luvassa (house, tech jne.).
koittakaa valua ajoissa paikalle :)
Daverian

Posts: 491

#26 • • Daverian
Tänne siis pitäisi takamuksensa jaksaa raijata hytkymään. Ja huomenna kello 8 kouluun pirteänä. On kyllä jees että Tampereellakin jaksetaan järkätä tapahtumia ihan viikolla. Että tällainen opiskelija nuorukainenkin pääsee tamppaamaan.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

drS

Posts: 1,939

#27 • • drS
opiskelijan viikonloppu on maanantaista perjantaihin.
Lippe

Posts: 438

#29 • • Lippe
Haussi on <3
Turhan nihkeästi ihmiset tanssahteli ja oli paikalla, joten lähdin juomaan suolareunaisia alkoholittomia drinksuja muualle.
gr

Posts: 1,116

#30 • • gr Hu-hu

Hemppa, 26.10.2007 02:03:
Haussi on <3
Turhan nihkeästi ihmiset tanssahteli ja oli paikalla, joten lähdin juomaan suolareunaisia alkoholittomia drinksuja muualle.


dudet hävis enne ku bileet ees alko ! *nauru*
emmäää vaa tiedä, ehken ooo trendis mut flightin setit oli vielä keväällä (mun mielestä) parempiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, siis musa oli koko setin ajan parempaa, ny tuli tosi hyvää ja sit "#$!", noh onneks toiset tykkäs iha simona sit. mut lattial ol kivaaaaa *Sydän*
ps. joutalon pa is baad mmmmmkay :(
drS

Posts: 1,939

#31 • • drS
saatiinhan näistä bileet aikaan vaikka kauan siinä kestikin! tänksit kimille ja flightille, ihan helvetin hyvää musaa. ja kiitti kaikille niillekin joiden ei tarvinu tänään herätä mihkään (tai jotka ei vaan välittäny) *sydän*

tammikuussa jatketaan!
blastic

Posts: 930

#32 • • blastic ballistic ballstick

drS, 26.10.2007 09:05:
ja kiitti kaikille niillekin joiden ei tarvinu tänään herätä mihkään



Mun piti herätä tänään :-(
...mut kiva täällä oli silti piipahtaa *hihu*
Lippe

Posts: 438

#33 • • Lippe

gr, 26.10.2007 03:26:
---
Hemppa, 26.10.2007 02:03:

---
dudet hävis enne ku bileet ees alko ! *nauru*



No oli vähän yksinäistä ja ku sain kaverin houkuteltua, se halus muualle... ja kiksu-miksun soittelut muutenkin vaan halusin kuulla. Niitä oli hyvä fiilistellä nurkassa kahvin kanssa yksin.
*hellokitty*
placiq

Posts: 1,260

#34 • • placiq Jorkki
oli kyl varsin hauska ilta :)
kimille ja markolle tosiaan iso kiitos hienoista seteistä <3
ja hienoo, et ihmiset jakso vaivautua torstainakin bileisiin.

tammikuussa sit i-klubit vähän eri saundin merkeissä.
milo

Posts: 860

#35 • • milo Plaugenaut
Jjjjjoo. Flaitti soitti taas sen samba-biisin, Jorkki ja Miksu soitti hittejä. Kiits.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Flight

Posts: 1,306

#36 • • Flight Groove Me Baby
Oli mukava ilta ja kiva soitella, kiitos miksulle ja jorkille kemuista. Oluttakin oli.

gr, 26.10.2007 03:26:
dudet hävis enne ku bileet ees alko !*nauru*
emmäää vaa tiedä, ehken ooo trendis mut flightin setit oli vielä keväällä (mun mielestä) parempiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, siis musa oli koko setin ajan parempaa, ny tuli tosi hyvää ja sit "#$!", noh onneks toiset tykkäs iha simona sit. mut lattial ol kivaaaaa *Sydän*
ps. joutalon pa is baad mmmmmkay :(


Mukava kyllä kun ihmiset heräilivät lattialle loppuillasta ja mitä nyt ymmärsin tuosta, niin soitin eilen hieman erilaisella otteella, vähän vähemmän melodiaa / nostatusta ja vähän enemmän jytkettä sekä groovea :) Vaihtelee soundi tietysti tilaisuuden ja fiiliksen mukaan, että millasilla elementeillä mennään. Nii ja YO:n PA ei ole myöskään omia suosikkeja, hieman suttuinen ja ylä-äänet iskee vähän yli.

milo, 26.10.2007 13:09:
Jjjjjoo. Flaitti soitti taas sen samba-biisin, Jorkki ja Miksu soitti hittejä. Kiits.


Jeps. R.I.O. - R.I.O. (S&H Project Remix), mukavan rullaava ralli, löytyy tosiaam myös tolta uudelta miksaukselta, jossa on tota härkäsempää vaihtelua klubipumpulle.

Mutta siis kiitos ja törmäillään, Keep it Up!
PKo

Posts: 10

#37 • • Edited PKo Spinni
Kiitoksia meikäläisenki puolesta. Lonkero oli hyvää ja meininki oli erityisesti loppuillasta tosi letkee, ainakin omasta mielestäni, vähäisestä ihmismäärästä huolimatta.

Harmitti vaan, kun Flightin setin lopussa rupes tulee piru hyvää raitaa ja bileet loppu "kesken"...