Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.

497 posts, 25 pages, 469,091 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#141 • • hrdkvr KURGO

Real Charly, 10.9.2008 10:56:
Juuri eilen kotimatkallani mietin et mistä saisin tuon Maniacin February '99 setin. Pirun kovaa wanhaa mazkuu! Jos joltakulta löytyy / tietää mistä sen saa käsiinsä quottakoonsa meikäläistä. :)



multa pitäis löytyy cd:llä, mutta ovat nyt muuttolaatikoissa. katotaan jos löydän

--
-keep it hard-

Radarski

Posts: 182

#142 • • Radarski

Epicuros, 27.10.2008 00:50:
---
Radar`, 8.9.2008 01:52:
Hybrid - Live At Labyrinth Helsinki (2001-03-24)

---


Tää laitto kyl sellaset flashback-tripit päälle ja ihon kananlihalle, et huhhuh. Löytyykös track-listii sattumalta? Eniten kiinnostais kolme seuraavaa biisiä ton Madonnan remixin jälkeen kohdasta 38min etiäpäin.





1) Radiohead - Everything in it's Right Place (Hybrid Mix)
2) Solid Sessions - Fatal Morgana
3) Silicon Soul - Chic-o-laa (H-Foundation Mix)
4) Brethren - Reservation (Cass & Slide "lo-tech headfucker" Mix)
5) Birdie - Oiseau Blue (Grand Royale Remix) [vs] Adam Beyer - Remaining Three (Jasper Dahlbeck Remix) [vs] Madonna - Music (Accapella)
6) Versions Excursions - The Phantom (PFN vs The Light Remix)
7) TDR - Squelch
8) Starecase - Hopeless
9) Musique vs U2 - New Year's Dub (Hybrid Mix)
10) Unknown
11) Ron Houder - Outskirts (Hybrid's Tech Funk Mix)
12) Unknown
13) Sarah Mclachlan - Fear (Hybrid Mix)
epicuros

Posts: 7,734

#143 • • epicuros

Radar`
..



Kiitos!

--
Valid criticism does you a favor.

Anderi

Posts: 149

#144 • • Anderi
Ulkoinen kovalevy hajosi, jonka seurauksena jäin kaipeilemaan vanhoja settejäni:
Anderi - Keinuen Virtaava Puro
Anderi - Deep&Funky

Mikäli joltain löytyy kyseiset teokset, olisin oikein kiitollinen jos ne voisi uppia jonnekkin/lähettää.
epicuros

Posts: 7,734

#145 • • Edited epicuros
Allright! Nyt tulee vaikea:

Löyty yhdeltä vanhalta MD:ltä sellanen Paul Oakenfoldin setti, mikä on soitettu Kremlinissä. En tiedä vuotta, mutta varmaankin 2000-2001. Yhdessä vaiheessa soi joku mixaus BT:n Dreaming:stä ja setti on muuten aika pitkälti melko progemainen. Tosi hyvä ja sieltä tallennuksesta löytyi lopusta sellanen biisi, mikä kolahti ja lujaa. Ei kai mielestäni ollut Radio1:n lähetys, koska missään vaiheessa ei kuulunut Pete Tongin (tai kenenkään muunkaan) ääntä.

Jos joku tähän löytää track-listin näillä eväillä niin hatunnosto ja kumarrus! <3

edit: mahdollisesti Paul Oakenfold - Live @ Kremlin 29-04-2000...?

--
Valid criticism does you a favor.

tumpsi

Posts: 2,553

#147 • • tumpsi rekisteröitymätön

tbo, 14.8.2008 19:24:
odottakaas vaan kun saan ne 10 v sit kasatut minidiskit käännettyä ämpäreiks. Löytyy ties mitä herkkuja I-Klubin, Tulliklubin ja ties minkä mestan bileistä, Tampere-fiiliksen kulta-ajoilta. Eräinä herkkuina mainittakoon mm. Tapsaa uudeltavuodelta 97-98 Tampere-talosta, Miauta, Alex Kidiä sun muita ranskanleipiä I-klubilta ym. ym.

Ei kannata kuitenkaan ihan heti kastella pöksyjään, toi on sen verran ikuisuusprojekti että kestänee hetken että päästää asiaan asti. Mut sit joskus.


eikös noi oo monona nauhotettu? :-( :-)
tbo

Posts: 935

#148 • • tbo budhisattva

tumpsi, 19.11.2008 15:22:

eikös noi oo monona nauhotettu? :-( :-)



oisko siellä niiden kaikkien joukossa ehkä yks tai 2 settiä monona. myönnän, ei nii jees, mut äänenlaadusta 5 kun kerran oleellinen l. Tampere-fiilis (tm) on tarttunu diskille :)

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Camfer

Posts: 259

#149 • • Camfer

hrdkvr, 27.10.2008 07:58:
---
Real Charly, 10.9.2008 10:56:
Juuri eilen kotimatkallani mietin et mistä saisin tuon Maniacin February '99 setin. Pirun kovaa wanhaa mazkuu! Jos joltakulta löytyy / tietää mistä sen saa käsiinsä quottakoonsa meikäläistä. :)

---


multa pitäis löytyy cd:llä, mutta ovat nyt muuttolaatikoissa. katotaan jos löydän



ilmoitusta myös tänne päin..
mange

Posts: 1,913

#150 • • mange Terrorcraft
Voihan shaisse!! Meitsin 'Entropy: Ambiguity CD' (DJ Damon "Djax" Newman on mixannu) ei pelitä kunnolla. Puolet CD:stä toimii, eli koko "soft" setti on tallessa mutta "hard" puoli pätkii tai ei toimi enää ollenkaan.
Eli olisko jollain vaikkapa "hard" puoli tai koko CD mp3-muodossa?
hrdkvr

Posts: 3,929

#151 • • hrdkvr KURGO

mange, 19.11.2008 21:38:
Voihan shaisse!! Meitsin 'Entropy: Ambiguity CD' (DJ Damon "Djax" Newman on mixannu) ei pelitä kunnolla. Puolet CD:stä toimii, eli koko "soft" setti on tallessa mutta "hard" puoli pätkii tai ei toimi enää ollenkaan.
Eli olisko jollain vaikkapa "hard" puoli tai koko CD mp3-muodossa?



on mulla toikin :D

mun muutto on vaan vieläkin niin vaiheessa että en ole löytänyt edes cd levyjäni

--
-keep it hard-

tumpsi

Posts: 2,553

#152 • • tumpsi rekisteröitymätön

tbo, 19.11.2008 21:03:
---
tumpsi, 19.11.2008 15:22:

eikös noi oo monona nauhotettu? :-( :-)

---


oisko siellä niiden kaikkien joukossa ehkä yks tai 2 settiä monona. myönnän, ei nii jees, mut äänenlaadusta 5 kun kerran oleellinen l. Tampere-fiilis (tm) on tarttunu diskille :)


hehe, eipä se kyllä tossa kohtaa haittaa. oi niitä aikoja!
Sam

Posts: 544

#153 • • Sam
90 min split mixtape hakusessa. Toisella puolella LLama ja toista en lähde edes arvaamaan. Bootyträkkejä ja ruotsiteknoa tiuhaan tahtiin läiskittynä. Oisko joskus 94-96 välillä tehty.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#154 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mulla olis haussa joskus vuosituhannen alussa (2002 ehkä)
MixMagin mukana tullut 'Disco Drum'n'Bass' - setti... ei kyl
mitää muistikuvia kuka miksannut, mutta siinä oli ainakin
Peshayn 'U Got Me Burning', jne.

--
dasinoaisnvs

xl8r

Posts: 2,227

#155 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

xl8r, 31.5.2008 15:05:
Karri K - FINRG

Mä luulin että mulla oli tää tallessa mut ei löydy *nyyh*



Lainaan itseäni pumpatakseni tätä viestiä. Kovasti ilahtuisin kyseisestä setistä jos se jollain vielä olisi.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

xl8r

Posts: 2,227

#157 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Individual, 20.11.2008 11:59:
---
xl8r, 20.11.2008 11:53:
---
xl8r, 31.5.2008 15:05:
Karri K - FINRG

Mä luulin että mulla oli tää tallessa mut ei löydy *nyyh*

---


Lainaan itseäni pumpatakseni tätä viestiä. Kovasti ilahtuisin kyseisestä setistä jos se jollain vielä olisi.

---


Multa taitaa löytyä. Soi itseasiassa nyt.



Mulle mulle mulle mulle!!!

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Individual

Posts: 10,942

#158 • • Individual HYPNO!

xl8r, 20.11.2008 17:15:
---
Individual, 20.11.2008 11:59:
---
xl8r, 20.11.2008 11:53:
---
xl8r, 31.5.2008 15:05:
Karri K - FINRG

Mä luulin että mulla oli tää tallessa mut ei löydy *nyyh*

---


Lainaan itseäni pumpatakseni tätä viestiä. Kovasti ilahtuisin kyseisestä setistä jos se jollain vielä olisi.

---


Multa taitaa löytyä. Soi itseasiassa nyt.

---


Mulle mulle mulle mulle!!!


Let´s see what we can do...
Meke

Posts: 2,083

#159 • • Meke GT Digital, BCN Records

xl8r, 20.11.2008 11:53:
---
xl8r, 31.5.2008 15:05:
Karri K - FINRG

Mä luulin että mulla oli tää tallessa mut ei löydy *nyyh*

---


Lainaan itseäni pumpatakseni tätä viestiä. Kovasti ilahtuisin kyseisestä setistä jos se jollain vielä olisi.



Millonkohan tuo on tehty...
Sen tiedän että 28.9.2002 Resurrection bileissä jaettiin jotain Karri K:n mixtapea =)
Nimeksi tuli vain Karri K - Ressurection

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Timmo

Posts: 657

#160 • • Timmo
Onko jollain sellaista settiä tallessa ku Karri K - London Techno

tai onko sellaista settiä edes olemassa? Muistelen vain että mulla olisi ollut moinen cd:llä joskus.

--
Elämä On Raato