Sassen live w/ MC Tanssiyöstä ~'96–'97.
Jukka N live @ Koneisto 2000/2001. Tuli Mafialta.
Noita kolmea KAIPAAN.
497 posts, 25 pages, 488,256 views
Replying to Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.:
Individual, 9.12.2008 21:57:
Se Radio Unity kiinnostais mikä alkaa ambient tai chilli remiksillä Saltwaterista.
Se oli varmaankin http://tinyurl.com/69k8oc :) Mahtavia biisejä kyllä tuossa, voi jestas sentään Muutenkin nuo vuoden 2000-2001 Radio Unityt on ainakin mulle sitä parasta konemusaa ikinä... <3 edit: perkele eipä löydy muuten tuotakaan meiksiltä
Löytyneekö keltään (tai tietääkö mistä helpoiten löytäis) vuosien '95-'98 aikana lähinnä Radio Mafian Yövuorossa ja klubissa soineita DJ-settejä, tai vaikka koko ohjelmalähetyksiä? Nostalgisuuden huumassani niitä nyt hamuan, kun kerran Weekenderin lähetyksenkin sain käsiini. DJ-vieraita oli niin rutosti, etten mä niitä kaikkia muista, mut Nessin ja Sashan setit ainakin on jääny mieleen.
Saksan Maydayt samalta ajalta kiinnostais myös.
Jori Hulkkonen Roskilde 1997 live olisi hakusessa.
Sekä Sasha F 3 dekkiä teknosettejä Tripatista ja todella wanhoja Radiomafian klubi settejä, kuten Marko Laineen tekno ja house setit sekä DJ Enderin teknosetti. Vuodet taisi olla 1996-1997?
kelpais linkki kanssa. Piti tehdä uus tili kun orkkiksen tunnarit hukassa ja oma mixi kyseessä jonka oon hukuttanu jonnekki.Chucky, 3.7.2008 21:22:
Löytyykö keltään sen nimistä mixii ku "Anal raper" Dj Darkness ?
Löytyy! Pistän sulle linkin.
Siinä myös pari Sasha F:n technomiksausta Mafia-ajoilta omista arkistoista, mikäli joku ei tiennyt kaipaavansa:
Löytyiskö joltain DJ Indigon Ultraviolet-miksauksen raitalistaa? Sain mieheltä joskus printatut kannet tuohon miksaussarjaan, mutta tuo näyttäisi puuttuvan..
Löytyiskö joltain DJ Indigon Ultraviolet-miksauksen raitalistaa? Sain mieheltä joskus printatut kannet tuohon miksaussarjaan, mutta tuo näyttäisi puuttuvan..
En itse erikoisemmin pidä tästä kyseisestä sekoituksesta, mutta laitetaan nyt kun ihan hellyin!
Sequential - The Mission (Live From The Outer Zone)
Banco De Gaia - Eagle
Optica - Hashidity
Audio Science - 2 1/2 orbits later
Cydonia - Galactic rebirth
Pentaura - Pentaura (Pentatonik mix)
Jaia - After the rain
Deviant Electronics - Phenomenon anon
Mos-Fet - Visual Terminal