Summer Dance To Hardstyle 3.8.2007 @ Hamina

73 posts, 4 pages, 8,403 views

isfnbojbbssn

#41 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

-Alex-, 1.8.2007 19:20:
---
kimmø, 1.8.2007 18:03:
mä rakastan tota flaijeria! <3

edit: :D

---

Toivottavasti yhtä paljon ku mä sun postauksia.

no vähintäänkin yhtä paljon! paljon rakkautta ilmassa nyt *plur*

--
dasinoaisnvs

Caro²

#44 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tätähän joutuu siis edelleen harkitsemaan. Kameraa ei kykene ottamaan mukaan. Salama hajosi nääs joku aika sitten.
Holle

#45 • • Edited Holle Beach X Member
dj street 18 reply
Alex 18 reply
Zenny 1 reply
Caro 7 reply
Daniel 7 reply
Induvidual 1 reply
Nikke 1reply
kimmø 2 reply

olen voinut laskea väärin statitiikan, mutta ottakaa järjestäjät järki käteen, paljonko teidän omia postauksia tonne sekaan mahtuu. voisiko asialle tehdä jotain, tai mennä itseensä. mainostus ja hehkutus on tehokasta vain tiettyyn rajaan asti.
m1kk3

#46 • • Edited m1kk3 no-life

Holle, 3.8.2007 23:10:
--klipeti--

Pakko olla kyllä samaa mieltä, jatkuva bumppailu on enemmänkin ärsyttävää kun hyödyllistä. Olkoonkin että ei noi läheskään kaikki postaukset ole bumppeja, vaan enemmänkin keskustelua bileiden järkkäämisestä noin ylipäänsä.

edit: se, miten toi viimeksimainittu liittyy tähän biletopikkiin on sitte toinen juttu *iloinen*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

#48 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Holle, 3.8.2007 23:10:
olen voinut laskea väärin statitiikan, mutta ottakaa järjestäjät järki käteen, paljonko teidän omia postauksia tonne sekaan mahtuu. voisiko asialle tehdä jotain, tai mennä itseensä. mainostus ja hehkutus on tehokasta vain tiettyyn rajaan asti.

laskit väärin. Miulla ei kyl o 17sta postausta *iloinen* nyt on kahdeksan *hihu*

EDIT: Nyt onkin korjattuna jo *sydän*
Caro²

#49 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Jeps. En nyt tiedä mitä tähän kirjottaa, ettei sitä oteta heti dissauksena tai jotain. Mutta here it goes anyway.

Lähdettiin siis porukalla ihan mielenkiinnolla tsekkaamaan mikä oli illan tarjonta. Boggy-B kiinnosti siinä määrin, että ei ollut harmainta hajua kuka kyseessä oli, miten se soitti ja/tai edes mitä se veivasi.

Tulihan siellä ihan ok housea alkuun - sitten tuli joku kiksuklassikko jonka jopa minä (kiksun suurin ystävä) tunnistin heti. Sitten alkoikin se mielenkiintoinen vaihe jonka seurauksena oli ihan aidosti hauskaa, viimeistään sen toisen scooterin kohdalla *iloinen* Tulihan siellä myös Ice MC:n rainy daystäkin uusittu versio, olis nyt edes soittanut sen vanhemman version joka on jokseenkin parempi (ei nuo uusitut euroralliversiot o lämmittäny mieltä läheskään niin paljon kuin ne vanhat ja hyvät ajat).

AK:n subbarista oli revittu ihan kohtuudella irti, kyllähän se manifoldi jaksaa puskea. Miinuksena pieni episodi subbarin kanssa jolloin kaappi lähti yksinään tanssimaan lattiaa pitkin, yläpääkaiutin päällänsä. Musiikkia ei muuten tarvitse katkaista jos haluaa kaiuttimet hiljaiseksi liukuesteiden asentamisen ajaksi. Voi kääntää vaan vahvistimesta toisen kanavan alas tai epävirallisena ohjeena, nykästä kaiuttimen takaa speak-on liittimet irti ja laittaa takaisin kun homma on hoidettu. Oikeastaan kaiuttimia ei tarvitse edes vaimentaa vaikka niitä vähän siirtelee tai nostelee.

Ensimmäisen dj:n jälkeen tuli deejii streetin näkemystä musiikista, jonka jo alkuun arvelinkin olevan melko kaukana omasta musamausta. Positiivinen yllätys oli silti se, että streetin tekniikka tuntui olevan huimasti parempaa mitä se on (kuuleman perusteella) aikaisemmin ollut.

Valitettavasti hardstyle ajoi meidät pois ravintelistä ja alexin taidot jäi jälleen kerran kuulematta - Illan paras biisi oli ehdottomasti se 30sekunnin pätkä pink pantheria, joka on henk-koht kestosuosikki ollut jo pitkään (nuotit löytyy ja pianolla taittuu, siis se orginaali). Tosin kyseisen kappaleen hardstyle-osuus oli melkosta tuubaa *eiei*

Mutta ei tässä sen kummempaa. Ihan ok aloitus, mielenkiinnolla odotetaan tuleeko jatkoa ja jos, niin minkälaisa jatkoa *joo*

EDIT: Epäselviä lauseita sekä:

PS. Ravintolahenkilökunta valittaa aivan varmasti äänentasoista mikäli paineet nousi illan kuluessa kovemmaksi kovemmaksi.
_Dj_Street_

#50 • • Edited _Dj_Street_ Spacehouse Resident
joo, ihan hyvin meni ja aleksi veti illan todella hyvin kotiin, hän pisti porukan kunnolla tanssimaan loppu illasta ja lavahan oli itsellänikin paikotellen täynnä mutta aleksi sitten pisti paremmaksi... :) no se subbari nyt vähän silleen harmittaa ku ei heti huomattu sitä et se ei pysy paikallaa... :/ mutta sekin saatiin korjattua kokonaan ennemmin kuin aloitin... tietojeni mukaan mitä juttelin henkilökunnan mukaan niin 190 lippua oli myyty sinä iltana joista ainakin laskelmien mukaan 20 henkilöä vietti illan alhaalla lauleskellen mutta vähän vanhempaa porukkaa ja henkiläkunnalta/portsareilt ei tullut yhtään negatiivistä palautetta kun juttelin heidän kanssa, henksa tykkäsin todella paljon meinigistä ja puolet heistä olisi halunnut olla vapaalla silloin ja bileettää, :) portsarit ei oman sanojen mukaan tykkänyt tapahtumasta mutta ISO mutta, he sanoivat että "oli se jo aikakin saada nuorillekin jotain tapahtumaa sinne huoneelle..." he kiittelivät kun oli hommattu nuo korvasuojat heille... jatkosta sen verran et nyt maanantaina saadaan sitten katottua että miten se meni talon puolest ja onko jatkoa luvassa jonka uskon että on todella mahdollista mutta ensi kerralla erinlaiset bileet ettei tule toistettua bileitä ja porukka kyllästyy saman tien... tarkoitus olisi alkaa järjestää kerran joka toiseen kuuhun tai kerran kuuhun, katsotaan minkälaisen soppari saadaan aikaan... ja eri soittajia koitetaan pyörittää sitten aina vaihtelun takaamiseksi... ja boggystä sen verran et hänhän heitti ekan klubi keikkansa ja haki viellä sitä omaa tyyliään ja nytten sitten ku puhuttiin jatkoilla et minkälaista tyyliä jatkossa hän ajatteli niin hän tykästyi aika lailla houseen ja aikoo alkaa jatkossa soittamaan sitä et taas kerran yks populaari musan kannattaja lisää *iloinen* no ei nyt kai, se nyt on hyvä marko aka boggy-b löysi oman tyylin täysin...

mutta omasta puolestani haluan kiittaa porukkaa tuesta ja etenkin caroa ja reneä että jaksoivat tulla kuuntelemaan ja kiitos kohteliasuuksista mutta osasimme jo arvaa etukäteen ettei HS ole ihan teille makuun... :/ mutta eihän kaikki voi tykkää samasta musast...

love and bass 4 everyone

*super* *super* *super* *aplodit* *super* *super* *super*

ps. yks asia jäi häiritsemään... missä oli kotkan bilejengi? ja emme caro missään nimes otan tota dissauksena vaan rakentavana palautteena... ;D
-Alex-

#51 • • -Alex- Dj
Näytti astetta rankempi meno maistuvan Haminassa aika helvetin hyvin *pahis* Mut se nyt ei ainakaan itelleni tullu yllätyksenä, et hardstyle toimii. Jengiä oli todella paljon ja vielä kaiken lisäksi mukavasti uusia naamoja, joita en ainakaan ite oo kotka-hamina bileissä aiemmin nähny. Et se siitä pohdinnasta miten bileisiin saadaan uutta jengiä, kyseistä pohdintaa on ymmärtääkseni käyty alueen bilejärkkäreiden keskuudessa *pepsodent*

Sen mitä ehdin kuulla niin Boggy-B soitti helvetin hyvää housea höystettynä muutamalla todellisella klassikolla. Street tykitti tanssilattian liekkeihin, josta oli mukava jatkaa takomista omalla setillä. Kiitokset kaikille bilettäjille ja erityismainta niille, jotka olivat tulleet bileisiin nimenoman kovantyylin vuoksi. Muutama naispuolinen reivaaja jäi erityisesti mun mieleen *hih* Propsit vielä järjestäjälle/ravintolalle siitä, et ketjupaikassa uskallettiin lähteä liikkeelle kunnon rankalla menolla, eikä millään pelkällä kiksu/nitkunnatkun kamalla.
Caro²

#52 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tulipa tuossa mieleeni, että katselin kyllä henkilökuntaa (en sillä silmällä) tuumaillen sen vaihtuneen aika radikaalisti. Kaikki myyjät oli nuoria ja ilmeisesti vanhat tapaukset olivatten sitten konpassissa. Jos myyjät pysyy nuorina, niin silloin ei pahemmin valituksia kyllä joo tule tiskin puolelta, ihan jees siis *joo*
Daniel Braun

#53 • • Daniel Braun wednesday?
Asiaan sen enempää puuttumatta, niin se trana/tekno/house on joillekkin olla se paras musiikkityyli, joten en mä siitä erityismainintaa antais että "kunnon rankalla menolla"...
Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

En ollu paikalla, ymmärrettävistä syistä, joten itse bileistä en osaa sanoa mitään.
Mut hyvä että "toimi"...
-Alex-

#54 • • -Alex- Dj

Daniel Braun, 5.8.2007 12:56:
Asiaan sen enempää puuttumatta, niin se trana/tekno/house on joillekkin olla se paras musiikkityyli, joten en mä siitä erityismainintaa antais että "kunnon rankalla menolla"...

Mä annan ja nimenomaan sen vuoksi, että moni olisi lähtenyt seukilla ns. varovaisesti liikkeelle just noilla kevyemmillä klubi-soundeilla. Mulla ei mitään niitä vastaan ole, tykkään itekin kuten tiedät, mutta aika usein alueen bileet on pelkästään noita kyseisiä tyylejä edustavia. Ja ylitarjonnasta en tykkää.

Daniel Braun
En ollu paikalla, ymmärrettävistä syistä, joten itse bileistä en osaa sanoa mitään.
Mut hyvä että "toimi"...

En pysty ymmärtämään yhtään syytä, minkä vuoksi näin upeat bileet olisi kannattanut jättää väliin *hymy*
Daniel Braun

#55 • • Daniel Braun wednesday?

-Alex-, 5.8.2007 13:16:
---
Daniel Braun, 5.8.2007 12:56:

---

Mä annan ja nimenomaan sen vuoksi, että moni olisi lähtenyt seukilla ns. varovaisesti liikkeelle just noilla kevyemmillä klubi-soundeilla. Mulla ei mitään niitä vastaan ole, tykkään itekin kuten tiedät, mutta aika usein alueen bileet on pelkästään noita kyseisiä tyylejä edustavia. Ja ylitarjonnasta en tykkää.

Totta, ylitarjontaa ehkä on liikaa.
Ja kuten eilen Konehuoneessa huomattiin esim. rehellinen tekno toimii hemmetin hyvin bileissä...
Joten, kaikenmoisia tapahtumia selvästi kaivataan tänne kymenlaakson alueelle... :)

---
Daniel Braun
Mut hyvä että "toimi"...

---

En pysty ymmärtämään yhtään syytä, minkä vuoksi näin upeat bileet olisi kannattanut jättää väliin *hymy*

Mä löydän montakin syytä ;)
_Dj_Street_

#56 • • Edited _Dj_Street_ Spacehouse Resident
no mutta pää asia että saatiin mainostus toimimaan ja porukka tykkäs... koska sitä tässä lähettiin hakemaan että sadaan porukkaa hesast, kouvolast ja lappeenrannasta ja se toimi... juttelin aika paljon asiakkaitten kanssa settin jälkeen ja kun ales menimme jatkoille niin moni tuli juttelemaan ja kiittelemään menosta ja kyseli jo seuraavia, eli jatkoa odotetaan... :) ja sitä tulee jos se hyle nyt vaa antaa luvan... eli ei muuta ku kaikki mun myynti taidot nyt kunnolla mukaan... *plur*

EDIT: niin no se tiedetään miks daniel ei lähten mukaan...!!! *hihu*
Holle

#57 • • Holle Beach X Member

_Dj_Street_, 5.8.2007 14:47:

EDIT: niin no se tiedetään miks daniel ei lähten mukaan...!!! ja aika tyhmä syy mun mielest... mutta no can do jos mies on tommonen... ehkä hän joskus viel aikuistuu... *hihu*

Meikäkin tietää! Se on varmaan ollut menossa seuraavana aamuna aikaisin töihin myymään huonekaluja. Kai sekin aikuistuu vielä.*eiei*
m1kk3

#58 • • m1kk3 no-life

_Dj_Street_, 5.8.2007 17:19:
niin no, mutta on sil muitakin syit mitä se oli aleksille sanon... :/

No onks vaikkapa se huono syy että ei tykkää polkasta ? En mäkään viitti lähteä sen musatyylin bileisiin mistä en yhtään välitä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Daniel Braun

#60 • • Daniel Braun wednesday?
LOL :D
en tiedä enää edes mitä sanoisin...
pari urpouspistettä lisää taas kilahtaa plakkariin "kasvaa aikuiseksi" läpästä...
Mites sä osaatkin päiväpäivältä yllättää mut tolla skeidalla...
Holle tossa kiteytti aika hyvin ton mun tärkeimmän syyn jättää nää bileet väliin.