Summer Dance To Hardstyle 3.8.2007 @ Hamina

73 posts, 4 pages, 7,913 views

_Dj_Street_

Posts: 1,506

#1 • • Edited _Dj_Street_ Spacehouse Resident
www.kolumbus.fi/tuija.leskinen/summerdancetohardstyle2.jpg

Summer Dance To Hardstyle @ Diskoteekki Stomp, Hamina
03.08.2007 22-03 K-18 6


Line up:


22.00-23.30 Dj Boggy-B (house/trance)

23.30-01.00 Dj Street (hardstyle)

01.00-02.30 Dj Alex (hardstyle)


Diskoteekki Stomp
Haminan Seurahuone (Pikkuympyräkatu 5)


Kyseessä ovat siis ensimmäiset Haminan Seurahuoneella järjestettävät teknobileet. Luvassa on herkkua muun muassa kaikille niille, jotka ovat kaipailleet hieman klubimpaa otetta perusraflojen musatarjontaan. Mikäli tämän tyyliselle menolle on kiinnostusta ketjuravintoloissa myös jatkossa, kannattaa ehdottomasti suunnata paikan päälle sankoin joukoin. Ilta pyörähtää käyntiin menevillä house/trance soundeilla ja viimeistään loppuillasta on pakko siirtyä tanssilattialle tamppaamaan raivolla energisen hardstylen tahtiin. Hardstyle on ehkä yksi kovimmista tällä vuosituhannella kehittyneistä tanssimusa-genreistä ja se on tällä hetkellä se kaikista isoin juttu monessa Euroopan maassa.
zenny

Posts: 1,145

#2 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Siis mitä ihmettä on tapahtunu ku haminas alkan olemaa nyt bileit enemmän ku koko viime vuona yhteensä.. *hymy* mut omast mielest vaan hyvä asia!! *joo* pääsen tulemaa varmaan paikanpäälleki kattelee meininkii.. *jiihaa*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Caro²

Posts: 5,301

#3 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Haminan Hovista(?) lie tullut ihan ok bileiden järjestelypaikka, kun kekkereitä kerran ottavat ilman natinoita. Hamina on onneksi sen verran lähellä muitakin lähipaikkoja (Kouvola, Kotka ja peräti Lappeenranta), että vois ainakin kuvitella ihmisten jaksavan tulla paikalle :)
Daniel Braun

Posts: 1,626

#5 • • Edited Daniel Braun wednesday?
*vähintään 10 polkkahymiötä*

Joo, hyvä että järjestätte.
Mut en oo tulossa :D

saanks mä veikata soittajia?
Daniel Braun

Posts: 1,626

#7 • • Daniel Braun wednesday?

_Dj_Street_, 7.7.2007 19:30:
---
Daniel Braun, 7.7.2007 19:18:
*vähintään 10 polkkahymiötä*

Joo, hyvä että järjestätte.
Mut en oo tulossa :D

saanks mä veikata soittajia?

---



ei olla viel päätetty ihan täysin ketkä soittaa daniel... *hih*


Mä olen jo aikoja sit huomannu että kaikilta hissi ei välttämättä nouse aina sinne ylimpään kerrokseen, mut sulta meni kyl ny reilusti ohi pienimuotoinen sarkastinen vittuilu :D
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#8 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident

Daniel Braun, 7.7.2007 19:50:
---
_Dj_Street_, 7.7.2007 19:30:
---
Daniel Braun, 7.7.2007 19:18:
*vähintään 10 polkkahymiötä*

Joo, hyvä että järjestätte.
Mut en oo tulossa :D

saanks mä veikata soittajia?

---



ei olla viel päätetty ihan täysin ketkä soittaa daniel... *hih*

---

Mä olen jo aikoja sit huomannu että kaikilta hissi ei välttämättä nouse aina sinne ylimpään kerrokseen, mut sulta meni kyl ny reilusti ohi pienimuotoinen sarkastinen vittuilu :D



joo ja sä et tajun et mä annoin samalla mital takas *pahis* et kiva ku meit on sit kaks *jiihaa*
-Alex-

Posts: 706

#11 • • -Alex- Dj
Edellisestä kerrasta tossa mestassa on vierähtänyt kyl reilusti aikaa. Hienoa toimintaa, et Ympyrän paikassa on välillä ihan kunnon klubimeininkiäkin *aplodit* Varmasti tulossa hyvät bileet *hymy*
Nikke

Posts: 881

#12 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
jepjep

alkaa olee haminassa bilettä enemmänki näemmä.

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Daniel Braun

Posts: 1,626

#14 • • Daniel Braun wednesday?

_Dj_Street_, 12.7.2007 22:37:
kuten tuolla lukee niin kannattaa tulla porukalla mukaan... jotta jatkossakin saataisiin noita bileitä tonne seukille... *jiihaa*


järjestävän tahon en ainakaan itse toivoisi näkevän postaavan noin tarmokkaasti spämmiä omaan biletopiciinsa ;)
Caro²

Posts: 5,301

#16 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mahtaa olla melkonen spektaakkeli, jotta haminan seurahuoneelle saadaan riittävästi jalkaa nostelevaa remmihousukansaa. Toivottavasti markkinointi tuo asiakkaita myös muilta paikkakunnilta, ettei vaan käy niin - että paikan normaalit asiakkaat alkaa välttämään seurahuonetta aina sanan "hardstyle" kuullessaan.

EDIT: Jaa nää onkin siell seurahuoneen alakerrassa - no siinä tapauksessa tavan ravintolakansa ei pahemmin häiriinny. Mutta tuosta mainoslauseesta "Hardstyle on ehkä yksi kovimmista tällä vuosituhannella kehittyneistä tanssimusa-genreistä ja se on tällä hetkellä se kaikista isoin juttu monessa Euroopan maassa." ...

*eikä* Get a grip guys.. Ei se oma juttu nyt NIIIN kova asia ole...

EDIT2: Väärinkäsitysten välttämiseksi, en menis sanomaan edes housen alagenreistä tuommosia lauseita. En vaikka kaikki housen alagenret yhdistettäisiin house-nimikkeen alle ja laskettaisiin kävijä- ja tanssijamäärät senkään jälkeen..
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#17 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident

Caro², 12.7.2007 23:09:
Mahtaa olla melkonen spektaakkeli, jotta haminan seurahuoneelle saadaan riittävästi jalkaa nostelevaa remmihousukansaa. Toivottavasti markkinointi tuo asiakkaita myös muilta paikkakunnilta, ettei vaan käy niin - että paikan normaalit asiakkaat alkaa välttämään seurahuonetta aina sanan "hardstyle" kuullessaan.

EDIT: Jaa nää onkin siell seurahuoneen alakerrassa - no siinä tapauksessa tavan ravintolakansa ei pahemmin häiriinny. Mutta tuosta mainoslauseesta "Hardstyle on ehkä yksi kovimmista tällä vuosituhannella kehittyneistä tanssimusa-genreistä ja se on tällä hetkellä se kaikista isoin juttu monessa Euroopan maassa." ...

*eikä* Get a grip guys.. Ei se oma juttu nyt NIIIN kova asia ole...

EDIT2: Väärinkäsitysten välttämiseksi, en menis sanomaan edes housen alagenreistä tuommosia lauseita. En vaikka kaikki housen alagenret yhdistettäisiin house-nimikkeen alle ja laskettaisiin kävijä- ja tanssijamäärät senkään jälkeen..



ei ne ole ala kerras vaan ihan Diskoteekki stompis... :) no karo se on hyvä aloittelu muille ku sit seurravan päivän o teidän bileet... :) mä toivon et molempiin tulee paljon porukkaa... :)
Caro²

Posts: 5,301

#18 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

_Dj_Street_, 12.7.2007 23:18:
ei ne ole ala kerras vaan ihan Diskoteekki stompis... :) no karo se on hyvä aloittelu muille ku sit seurravan päivän o teidän bileet... :) mä toivon et molempiin tulee paljon porukkaa... :)


Hmm. mjoo. no mie en o kovin hyvin perillä millä nimellä Hseurahuone noita puoliaan pitää.

Kyl seurahuoneelle aina porukkaa tulee. Se, millasella fiiliksellä ne sieltä lähtee on sitte jo eri asia *hihu* (ja kuinka nopeesti).


Kuka on dj boggy-b?
-Alex-

Posts: 706

#19 • • -Alex- Dj

Caro², 12.7.2007 23:09:

*eikä* Get a grip guys.. Ei se oma juttu nyt NIIIN kova asia ole...

EDIT2: Väärinkäsitysten välttämiseksi, en menis sanomaan edes housen alagenreistä tuommosia lauseita. En vaikka kaikki housen alagenret yhdistettäisiin house-nimikkeen alle ja laskettaisiin kävijä- ja tanssijamäärät senkään jälkeen..



Taas lempipuuhissa dissaamassa muita. Antaisin vitusti enemmän arvoa sun kommenteille jos et olis ite bilejärkkärinä ja viel samassa kaupungissa. Ota sormi pois perseestä ja perehdy asioihin. Kyl se aika kova on täl hetkellä.
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#20 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident

Caro², 12.7.2007 23:20:
---
_Dj_Street_, 12.7.2007 23:18:
ei ne ole ala kerras vaan ihan Diskoteekki stompis... :) no karo se on hyvä aloittelu muille ku sit seurravan päivän o teidän bileet... :) mä toivon et molempiin tulee paljon porukkaa... :)

---

Hmm. mjoo. no mie en o kovin hyvin perillä millä nimellä Hseurahuone noita puoliaan pitää.

Kyl seurahuoneelle aina porukkaa tulee. Se, millasella fiiliksellä ne sieltä lähtee on sitte jo eri asia *hihu* (ja kuinka nopeesti).


Kuka on dj boggy-b?



tarkoitus olisi pitää kunnon bileet ja saada porukka mukaan ja et kaikilla olis hauskaa ja kunnon bile fiilis... *super* kuten teilläkin teidän bileis...