Postaa tänne kun postailet töistä

291 posts, 15 pages, 103,623 views

pirpeli

Posts: 5,533

#101 • • pirpeli

Lyylikki, 7.8.2007 15:02:
...vähäks oot rohkee, munidoli *pepsodent*



Hei mul on jo toka päivä menossa :D Mut jee kuiteski*tirsk*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#103 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

pirpeli, 7.8.2007 15:03:
Hei mul on jo toka päivä menossa :D Mut jee kuiteski*tirsk*



Voihan reps...meitsillä menee päivät ihan sekaisin. Tiistaihan tänään onkin. Ehkä mäkin jo tiistaina uskalsin, eivoimuistaa.

Mut joo...hauskaa uutta duunia sinne *hihu*
Lyylikki

Posts: 2,975

#104 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Stalkkailen mun työkaveria :D

Se on menossa johonkin, jolla on toimisto sekä Vernissakatu 8 A:ssa, että Talvikkitiellä Vantaalla. En keksiny mikä se vois olla.

Olenkohan mä vähän sairas?
-V-

Posts: 587

#105 • • -V-
Ainahan mulla on klubbari töissä auki, se on sit eriasia kuinka paljon täällä kerkee häröilee *tirsk*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#106 • • peikkolapsi miisa the maskotti
jöh duunissa ollaan taas. ihan vitun kuuma (*hikoil*) työkaveri lähti tossa hetki sitte kotiin. itte vielä kuuteen, saas nähdä tuleeko enää asiakkaita. ois vähä kiire kotiin, ettei niinku kyl tartte enää viis vailla kuus tulla. *grr*

tulin vielä 25 minsaa aikasemmin tänää ku tuli puhelu että koko tältä alueelta kaupunkia on sähköt pois. no oli helmi tulla tänne, ihan vitun hiljasta ja pimeetä ja ruuat käveli varmaan puoliks paketeistaan tuolta jääkaapista... onneks oli tonnikalasalaatti eväänä, se säily ihan syötävänä ruokataukoon asti. *iloinen* oli niinku yhteen asti sähöt veke et olipa kivat kolme tuntia kirjotella käteiskuitteja tässä ja laskee taskulaskimella ja höylää pankkikorttia aataminaikasella mankelilla; ainoo hyvä asia kyllä se, et nyt osaan oikeesti käyttää sitä. sit iski karsee ressi ku yheltä naiselta jäi pankkikortti siihe mankeliin enkä ees saanu enirosta sen puhelinnumeroa ja piti pankkiin soitella, et toivottavasti he saivat sieltä sen kiinni... *whaat*
joo-o! loppupäivä menny sitte suht nopeesti... toivotaan et menis vieläkin vauhdilla... on meinaan mukavat 32 astetta tässä olla. jeah.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Inferno@Tre

Posts: 678

#107 • • Inferno@Tre Hervanta UG
*töissäpostailijahymiö* puolituntia ja
> lomalle pariks päivää

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Verano

Posts: 4,649

#108 • • Verano Merituuli
o/

Tänään on eka päivä piiiiitkään aikaan kun olen ollut kahdeksan tuntia töissä. Ihan liian pitkän saikun ja osasairauspäivärahahässäkän plus kahden viikon oikean loman jälkeen käsi kesti vihdoin kahdeksan tunnin työpäivän *plur* Ei se vielä vanhan veroinen ole, mutta eiköhän tää tästä *puutakoputtel*
Freja

Posts: 8,774

#109 • • Freja Sihteeri

Verano, 21.8.2007 16:03:
o/

Tänään on eka päivä piiiiitkään aikaan kun olen ollut kahdeksan tuntia töissä. Ihan liian pitkän saikun ja osasairauspäivärahahässäkän plus kahden viikon oikean loman jälkeen käsi kesti vihdoin kahdeksan tunnin työpäivän *plur* Ei se vielä vanhan veroinen ole, mutta eiköhän tää tästä *puutakoputtel*



Wuhuu, hyvähyvähyvä!

Mäkin postailen ny töistä. Toivottavasti huomenna postailen kotoota, ku o ni paska olo. Ollu ihanan hiljanen päivä. Aivan ihanan. Luksuksen ihanan hiljainen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

yoni k

Posts: 667

#110 • • yoni k disko
Jeejee, todella lepposa ensimmäinen duunipäivä kesän jälkeen, ainoo vaan, et kahelle sulkiskentälle ja yhelle salibandykentälle on valunu kenttämattojen alle vettä n. 2cm ja lisää pulppuaa. :D

Putkimies tulossa sekä _tosi_ iso kenttämattojen irroitus/kuivausoperaatio! onneks en oo huomenna duunissa. :pepsodent
sadesola

Posts: 409

#111 • • sadesola Kettu mikä kettu
Ja nyt on tätäkin syntiä sitten kokeiltu!

--
KABOOM!

tiiplis

Posts: 1,043

#112 • • tiiplis also available in sober
Hui juukeli oli pakko tulla tänne rauhoittumaan kun tuntuu pikkuisen karkaavan käsistä reaktiot: ihan kuin ajaisi viritetyllä mopolla tietämättään... Hermokilarit aamun alkajaisiksi (että jotkut sit voi olla tolloja voi itkevä kiesus), sit yhtäkkiä miljaaaaaardi juttua jotka pitäisi tehdä yhtäaikaa (ehän mie putkiaivo kykene), kohelkohelkohel sählänsählänsählän ja työkaverit on et pällispällis. *kurkkusuoranahuutohymiö*

Nyt olen suurinpiirtein tyyni ja voin kirjoittaa listan niistä asioista jotka on tehtävä juuri nyt ja sit ruvetaan tost noin vaan priorisoimaan. Taidan lounastaa ensin?

--
italia litania nainati lailati

noena

Posts: 3,138

#113 • • noena first breath after coma
Neljäs päivä tässä työssä, pitkästä aikaa aikaset herätykset ni väsyttää niin kerpeleesti *haukottel*
viel vähän alle neljä tuntii, kyl tää tästä :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

pyhimys

Posts: 622

#114 • • pyhimys
viimeinen päivä tässä työpaikassa! enää reilut puol tuntia töitä. Tätä hetkeä on odotettu...
kokosbollar

Posts: 334

#115 • • kokosbollar franks and beans!
Moi kaikki, mun nimi on Minna ja mulla on tänään erityisen tylsä työpäivä.

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

pirpeli

Posts: 5,533

#117 • • pirpeli
o/

Tekohengitystä puolikuolleelle, sanon minä. Tämmösestä työpisteen vaihdoksesta mitään hyötyä oo....Nuoret jäi toiselle talolle(tai siis ilman taloa nyt), mutta onpahan mulla ainaki työkavereita.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Fyrisch

Posts: 4,525

#118 • • Fyrisch
HEP!

3 tuntii viel, tekis kyl mieli nyt jo feidaa kotiin nukkuu.
-V-

Posts: 587

#119 • • -V-
HIP...

kolme ja puol tuntii vielä, sit zip zip...
luode

Posts: 287

#120 • • luode
lasketaanks koulu? *hih*