Postaa tänne kun postailet töistä

291 posts, 15 pages, 103,601 views

Disease

Posts: 36

#261 • • Disease Lost mind
post post
Sallakat

Posts: 2,220

#262 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to Postaa tänne kun postailet töistä:

Zenni, 6.8.2009 13:13:
ÖÄÖÄÖÄÖÄÄÄ MUL ON TYLSÄÄÄÄÄ

Ja radiorokki soittaa vaan perkele samoja biisejä koko ajan eikä täällä vitun Vantaalla meinaa kuulua mikään muu.



bassoradiolta on taas tullu täyttä paskaa koko kesän, ettei tässäkään mitää hurrattavaa oo :(
ZaZa

Posts: 262

#263 • • ZaZa
Plop plop... Puoltoista tuntia oltu töissä, puol kasiin pitäs viel jaksaa olla... AAAAAA... Tylsää. Kaikki muut nukkuu :( Keksikää mulle joku tekemistä... *toktok**justjoo*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Jokke L

Posts: 1,203

#265 • • Jokke L [GoodMusic]
kun olis hommia ni menis aika paljon nopeemmin... mut ei oo enää ku 1,5 tuntii. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Ressiv

Posts: 1,582

#266 • • Ressiv
oli hyvä känni vielä töihin tullessa mut nyt iski paha laskuhumala *zing!*

onneks enää pari tuntia..
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#268 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
terkkuja superankeesta "koulutuksesta", en tajua tästä mitään! ^__^

--
dasinoaisnvs

GurPizza

Posts: 93

#269 • • GurPizza
ENÄÄ 6h, 57min työpäivää jäljellä! *igor*
ipe

Posts: 1,845

#270 • • ipe X-Rust / Holvi
kolmenvartin päästä alkais viikonloppu! :D

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Jokke L

Posts: 1,203

#271 • • Jokke L [GoodMusic]
kymmeneltä pääsis pois... x/

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jago

Posts: 4,039

#273 • • Jago un-trained monkee

Replying to Postaa tänne kun postailet töistä:

spaze, 25.3.2010 15:35:
74.88% meistä saa rahaa siitä että surffailee Klubbarissa *nauru*

Joo, kyl tääl tulee joka päivä hengattuu.
Mulla alkaa loppuviikon pitunen loma 3h päästä*jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

noena

Posts: 3,138

#274 • • noena first breath after coma
Meillä oli tääl meidän ihanassa respakopissa parhaimmillaan se +30,5 astetta lämmintä, mikä aiheutti sen ettei pää toiminut mihinkään suuntaan ja oli vääähän hankala tehdä yhtään mitään..
Mutta kun kävin sillälailla kivasti nätisti kysymässä kiinteistöpääliköltä, että voisiko asialle tehdä jotain kun oikeasti jo oksetti se kuumuus ja kun ilma ei vaihtunut ollenkaan, toimitti hän meille ilmastointikoneen ja huoltomiehet jotka asensivat sen kohdilleen *plur*
Nyt ei enää okseta ja ajatus juoksee, tai no juoksee niin hyvin kuin se ikinä mulla voikaan ! :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Yallu

Posts: 1,910

#275 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Voivoi.. Aijai.. Semikipeenä töissä.. Sen verran kipeä, että vituttaa eikä pää toimi.. Niin vähän kipeä, ettei lääkäri kirjoita sairaslomaa.. *senkin**sars*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#277 • • peikkolapsi miisa the maskotti
ompas todella tylsää! kuolettavan pitkä päivä.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Yallu

Posts: 1,910

#278 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!1!1!

Kuka päästäis mut kotiin?
m1kk3

Posts: 5,560

#279 • • m1kk3 no-life
*haukottel**igor**haukottel**igor**nukkuu*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti