SUN 16h MINI FESTIVAL 29.7.2007 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 18,810 views

Laina

Posts: 885

#81 • • Laina SkimbaBimba
Olipas huippukivaa!! Sunit kuuluu ehdottomasti Mamaan *sydän*

--
Joka hetki pelkään heräämistä..ja että huomaisin tämän kaiken olevan vaan kaunista unta..

Josba

Posts: 322

#82 • • Edited Josba Anjunadiggari
Aivan huikaisevan hyvät bileet!! =) Lauantain Orkidean 6 h setti Turussa toimi erinomaisena alustuksena ja sama loistava fiilis jatkui sunnuntaina koko illan... Jalat olivat ihan tohjona, mutta oli se sen arvoista!

Nyt tämän viikonlopun jälkeen Passion soi viimeistään repeatilla päässä... Mutta mikäs sen mukavampaa!

Ja maanantaina puoli yhdeksalta töissä Turussa... Auts!!

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

kokosbollar

Posts: 334

#83 • • Edited kokosbollar franks and beans!
Aijaijai *joo* nää loppuu aina liian aikasin... aivan mahtavaa musaa, samanhenkistä porukkaa (paitsi muutamat kyynärpäätaktiikkaa tungoksessa suosineet)... hymyilytti koko ajan ko hullua täysikuulla, niin positiivisesti latautunut meininki ja fiilis! *lmao* (joo se olin just minä joka virnistelin typerästi taukoamatta) + sen vodkarussianinkin sai tällä kertaa alle 15 minuutissa = *piis*

*plur*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Danskuh

Posts: 675

#84 • • Danskuh pikku-Dee
onneks päätettiin lähtee..OLI IHAN MIELETTÖMÄN kivaa*sydän*
Freja

Posts: 8,775

#85 • • Freja Sihteeri

serge, 30.7.2007 17:37:
Jälleen nähtiin, että sunnuntait on parhaiden bileiden päivä. Ja että lauantaista vois tehdä työpäivän ja antaa maanantain kaikille vapaaksi. Plz.



Se tekisi siis maanantaista parhaiden bileiden päivän *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kukkei

Posts: 48

#86 • • Kukkei Sekai
Kiitos!

Ne hetken, mitä kerkisin alkuillasta olemaan, olivat iloisia hetkiä. *aplodit* Ihana kuulla, että meno vain parani. Nyt tosin harmittaa, kun piti lähteä niiin aikaisin..

--
Mä oon duunis täällä

ulriqa

Posts: 65

#87 • • ulriqa
Minäkin viihdyin! *hihu* Tykkäsin musiikista tosi paljon ja vaikka töistä tulinkin suoraan jaksoi ihmeen hyvin tanssilattialla viettää suurimman osan ajasta *joo* Minä niinkun monet muutkin jouduin lähteen töihin maanantaina joten valitettavasti Tabin soitot jäi kuulematta.
Ehdottomasti ensvuonna uusiks *hih* Suuri kiitos järkänneille!!

--
Smile, it confuses people

AdonisHercules

Posts: 596

#88 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Voi *plur* mitkä bileet! Ei ole taas vähään aikaan tullut liekitettyä yhtä paljon tanssilattialla kuin eilen.
Kaikki oli kohdallaan seura, kanssa juhliat ja tietystä musiikki. Ensi vuonna olen ehdottomasti paikalla *sydän*
Ja kiitokset isännille ja emännälle mukavista jatkoista *aplodit*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

gobbe

Posts: 262

#89 • • gobbe skenekuva
Hiton kovat kemut. Dallasin live oli ihan mieletön ja sitä edeltävä Antin settikin upposi kovasti. Kuvia tulossa lähipäivinä, jahka saan selattua asialliset jakoon.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

paupau

Posts: 655

#90 • • paupau Tuhma Bambi
Oli kyllä sairaan hauskaa! LÄhes kaikki tutut olikin fiksusti ottanu ma vapaaks ja näin saatiin bileet jatkumaan pitkälle sunin jälkeenkin. Milla lehdon setti kolahti, mut alakerran kiksutukset oli jo liikaa. Loppuillasta ei sit tullut jorattua niin paljon.. Mut kiitokset jälleen ihanille frendeille ja nallelaisille, jotka teette bileistä aina niin ihania! *hali*
10-

Posts: 239

#91 • • 10- Sairaalan Miekka
oli paras sunnuntai ikinä! kiitti! *aplodit*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Anime

Posts: 1,939

#92 • • Edited Anime Retrostööpeli

Progress,
Kidillä taitaa olla ikäkriisi jo päällä...no no, älä vielä...sit ku oot täs iässä...*nauru* Mulla meni sillee, et viime vuoden ku olin 29v, koko vuosi meni ahdistellessa ikää...mut sit ku tuli 30v, ei sit tuntunukaa MISSÄÄ. *hihu*

Että älä mieti ikää..se on vaan numeroita! *hali*


Kunhan nyt länkytän *nauru* Niin kauan ku mä näytän nuoremmalta kuin nää alta parikymppiset ihqukiksuilijat - mul ei oo mitää hätää *pahis*

--
-K

gobbe

Posts: 262

#94 • • gobbe skenekuva
Kuvia osoitteessa http://skenekuva.com/2007/sun/

Poistopyyntöjä & muita pyyntöjä kuvien käyttöön voit tehdä privaattiviestillä tai sähköpostilla.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina