SUN 16h MINI FESTIVAL 29.7.2007 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 19,256 views

Avatar
#61 • • *Mirri* Guest
Oli kyl kivaa. *hihu* Kyl SUNit kuuluu mamaan. *joo*
Garo

Posts: 446

#62 • • Garo #jake
En bileissä ollut, mutta asun roballa parin kymmenen metrin päässä DMT:stä. Oli kerrankin ihanaa kun koko päivän sai kuunnella loistavaa musiikkia jota tulvi kadulta. Ei yhtään pahaa sanottavaa, huvitti vain kun joku muu naapuri uhkasi poliiseilla huutamalla ulos ikkunasta kun musiikki käynnisty klo 1200.

Lisää tälläisiä "minifestareita" *sydän*

- Garo
Tanjiz

Posts: 370

#63 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Olipas varsin loistokkaat kemut!!! *joo**hihu*
TACK x1000 järjestäjille ym. hahmoille, jotka teki noista juhlista mageet! *super*

*tanssittel**tanssittel**tanssittel*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Umbala

Posts: 769

#64 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Joo oli kyl mahtavat kekkerit. Nyt on jalat niin rikki ja pitäis vielä jaksaa töissä. Silti suuret kiitokset SUN:nin järjestämiseen osallistuneelle porukalle, ei pettänyt odotuksia tänäkään vuonna.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Crazybattery

Posts: 782

#65 • • Crazybattery Fruor ergo sum
no huh ku oli hauska*jiihaa*en ollu niin mukava pitkästä aikaa....Toi vaahtobileet oli kyll niin*plur*ja kiitos kaikkille kaverille jotka oli mukana*hali* ja totta kai iso KIITOS järjestäjille*hymy*
SUN*sydän*
Mar6

Posts: 2,178

#66 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Oli kyllä mukavaa vaikka tulikin oltua kipeenä ja kuumeessa jopa tanssilattialla :P. Täydellisesti järkätyt kekkerit ja mainiota saundia ja oli kiva nähdä ihmisiä. *piis*

--
-Where there is house there is a home-

Kon-tiki

Posts: 1,936

#67 • • Kon-tiki The Unsinkable
Tarkoitus oli olla vaan 2teen ja lähteä kun Tabi aloittaa, olimmehan saaneet ennakkotiedoista sen käsityksen, että yläkerta olis aivan vaahtoa täynnä. Onneksi se oli väärinkäsitys, muuten alakerrassa ja alakerran vessoissa olis ollut hiukka täyttä. Kiitos, kivaa oli ja setit maistuivat *hymy*
Charlotte

Posts: 303

#68 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Olipas taas kinkerit!*tanssittel* Loistava fiilis ja ihania ihmisiä*sydän* Harmi vaan, että olin niin väsynyt, ettei oikeen jaksanut tanssia*hmph* Kiitos kivasta illasta!*plur*
thomas

Posts: 5,618

#69 • • thomas
tiedetään.. plussat ja miinukset on niin so 90s mut pitää sitä kumminkin:

+ milla lehdon houset yläkerrassa
+ dallas superstars live ainakin osittain
+ kopparberg cranberry 4e
+ orkidean setti, loppusetti varsinkin !
+ eliot nessin "trancet" :)
+ alakerran bassot
+ mr.a

- kauhee ryysis
- ahdasta
- lasinsirut :(
- musiikin volume yläkerrassa

ensimmäiset sunit ja vaikka alussa tuntuikin että nää bileet ei lähde käyntiin ikinä niin kyllähän näistä oikein kelpo kemut sitten kuoriutui. fiilis five five zeron ja sunin aikaan alakerrassa *sydän*
Anime

Posts: 1,939

#70 • • Anime Retrostööpeli
Olix nää ny yhdeksännet Sunit?? Uh. Mä oon vanha. Ja aina yhtä liekeissä *sydän*

--
-K

Verano

Posts: 4,649

#71 • • Edited Verano Merituuli

Anime, 30.7.2007 13:46:
Olix nää ny yhdeksännet Sunit?? Uh. Mä oon vanha. Ja aina yhtä liekeissä *sydän*



On niitä paljon useammat ollu. Alussa/ vanhas Mamassahan oli kolmet per kesä. Hirmuinen kasa hyviä muistoja <3

Eilen oli hupia myös ^^
HayD

Posts: 179

#72 • • HayD pikku-h
mahtava fiilis tanssilattialla*hymy* erittäin hyvä ilta*joo*
JR Ewing

Posts: 985

#73 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Kiitos Tapsalle ja muille mahtavista bileistä. Mama+Sun=*sydän*

nyt soi dirlandaa päässä..niin et kiitti vaan Nessille kans *vink*
Jay T

Posts: 70

#74 • • Jay T
Kivat pippalot oli, fiilikseltään parhaat pitkään aikaan *joo*

--
-clubbing since 1998-

serge

Posts: 252

#75 • • serge
Jälleen nähtiin, että sunnuntait on parhaiden bileiden päivä. Ja että lauantaista vois tehdä työpäivän ja antaa maanantain kaikille vapaaksi. Plz.

--
Une fleur de bèton m&#039;’inspire

pörri

Posts: 74

#76 • • pörri
Hyvät bileet tosiaan, joskin edes yläkerran olis voinu avata hieman aikaisemmin. Erityisesti Kimik yllätti positiivisesti heti alussa, todella hyvää settii!! Muutamista aggressiivisen oloisista kavereista huolimatta jessi ilta! Ja taas pitää vuos odottaa...
Anime

Posts: 1,939

#77 • • Anime Retrostööpeli

Verano, 30.7.2007 13:57:
---
Anime, 30.7.2007 13:46:
Olix nää ny yhdeksännet Sunit?? Uh. Mä oon vanha. Ja aina yhtä liekeissä *sydän*

---


On niitä paljon useammat ollu. Alussa/ vanhas Mamassahan oli kolmet per kesä. Hirmuinen kasa hyviä muistoja <3

Eilen oli hupia myös ^^



Joo kato ei "näin vanha" enää muista *lmao*

--
-K

Mio

Posts: 1,010

#78 • • Mio
Ehdottoman hauska meininki: D Oli hyvä tikki lähteen tänne. Kiitokset kavereille, musan soittajille sekä uusille tutuille!!

Ens vuonna salettiin uusiks jos mahollista
kovas

Posts: 1,522

#79 • • kovas Kristo

serge, 30.7.2007 17:37:
Jälleen nähtiin, että sunnuntait on parhaiden bileiden päivä. Ja että lauantaista vois tehdä työpäivän ja antaa maanantain kaikille vapaaksi. Plz.


mä en päässy ku oli töitä aamukuudelt. pärkele!
Progress

Posts: 955

#80 • • Progress

Anime, 30.7.2007 18:54:
---
Verano, 30.7.2007 13:57:
---
Anime, 30.7.2007 13:46:
Olix nää ny yhdeksännet Sunit?? Uh. Mä oon vanha. Ja aina yhtä liekeissä *sydän*

---


On niitä paljon useammat ollu. Alussa/ vanhas Mamassahan oli kolmet per kesä. Hirmuinen kasa hyviä muistoja <3

Eilen oli hupia myös ^^

---


Joo kato ei "näin vanha" enää muista *lmao*



Kidillä taitaa olla ikäkriisi jo päällä...no no, älä vielä...sit ku oot täs iässä...*nauru* Mulla meni sillee, et viime vuoden ku olin 29v, koko vuosi meni ahdistellessa ikää...mut sit ku tuli 30v, ei sit tuntunukaa MISSÄÄ. *hihu*

Että älä mieti ikää..se on vaan numeroita! *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*