Vexe, 11.6.2007 15:22:
Se on aivan sama monta tuntia joku on taidettaan maalannut tai minne perseeseen se on maalattu, jos se on ilman lupia tehty. Lupien kanssa homma on sitten aivan eri asia, eikä piissistä ja tagista edes tee mieli puhua samassa lauseessa.
Selitätkö mulle mikä tossa on se juttu, koska mulle ei ihan aidosti mene jakeluun? Saavatko esim. just hirvet traumoja niiden kulkuväyliksi tarkoitetuissa tunneleissa olevista luvattomista maalauksista vai aiheuttaako sussa närää tieto siitä, että sieltä niitä löytyy? Jälkimmäistä en ymmärrä, koska normaali Matti Meikäläinen ei edes koskaan näe tässä esimerkissä mainittuja tunneleita - niihin kun pitää talsia varta vasten pitkin skutseja ja pöpelikköjä.
Haluisitko myös kertoa mistä niitä lupia saisi halukkaille maalaajille? Mä en nimittäin ainakaan tiedä.
...ja ei, en mäkään halua rinnastaa tageja ja muuta katutaidetta. Niin tässä threadissä nyt kuitenkin tehdään enkä mä tajua miten ihmeessä se tai tällä hetkellä käytävä keskustelu muutenkaan liittyy enää Redrumissa tapahtuneisiin valitettaviin juttuihin.