157 posts, 8 pages, 46,155 views
sts, 10.6.2007 12:23:
---
dOrKA, 10.6.2007 04:53:
...suosittelisin sedula tyylistä ratkaisua eli kamerat vain. Paikka kun ei ole järin iso niin ei montaa kameraa tarvita ja perään vain joku digitallennin. Tuolla 1000e:llä jo melkein saisi sellaisen setin.
---
Ainakin Uniq:issa oli ennen tälläinen ratkaisu. Luulisi että Redrumissa on edelleen sama, valitettavasti kun on tarpeeksi jengiä tiellä yms, niin ei paljoa auta.
sts, 10.6.2007 12:23:
---
dOrKA, 10.6.2007 04:53:
...suosittelisin sedula tyylistä ratkaisua eli kamerat vain. Paikka kun ei ole järin iso niin ei montaa kameraa tarvita ja perään vain joku digitallennin. Tuolla 1000e:llä jo melkein saisi sellaisen setin.
---
Ainakin Uniq:issa oli ennen tälläinen ratkaisu. Luulisi että Redrumissa on edelleen sama, valitettavasti kun on tarpeeksi jengiä tiellä yms, niin ei paljoa auta.
niomic, 10.6.2007 12:40:
---
Tulee jopa mieleen, että ehkä Eltonin tavoitteena onkin saada enemmän pakotettua "poliisivaltiomeininkiä" ja näin lisää bensaa nuotioon ja anarkismia valloilleen. Tai, sit oli vaan joku nouseva hahmo, jonka piti nyt heittää mällinsä johonkin nättiin paikkaan.
liltony, 10.6.2007 11:14:
Minkä vitun takia pitää töhriä jotain just duunattua puuseinää ja kaiuttimia mestasssa missä kaveri varmaan viithyy itsekkin kun siel on kerran ollut.
Ana-5000, 10.6.2007 12:41:
Ei niitä tarvitse kenenkään aktiivisesti valvoa, mutta esim. narikalle ja ovelle voisi laittaa multiplekserimonitorin, jonka avulla esim. poket voi kattoa vähän että millanen yleistunnelma mestassa on, ja tottunu silmä spottaa videokuvasta nopeasti poikkeavuudet kuten tappelut sun muut.
Sen lisäksi se helpottaa tekijän tunnistamista ja kiinnisaamista.
UzU, 10.6.2007 13:18:
Se jäbä tahi neito luuli varmaan että se on VR:n baari.
Mun firman kuorma-auto bommattii bilemestan edessä kun jäbä kuulemma luuli että se oli VR:n auto. Tuli kallis bommaus sille sankarille.
Mun firman kuorma-auto bommattii bilemestan edessä kun jäbä kuulemma luuli että se oli VR:n auto.
xl8r, 10.6.2007 13:18:
---
Se jäbä tahi neito luuli varmaan että se on VR:n baari.
Mun firman kuorma-auto bommattii bilemestan edessä kun jäbä kuulemma luuli että se oli VR:n auto. Tuli kallis bommaus sille sankarille.
---
Kai tää saatiin kiinni? Teikkö oikein poliisiasian kans?
Optik, 10.6.2007 12:01:
No joo, mutta vakavasti sanottuna itseäni kyllä vituttaa, nyppii, kyrpii ja pullistaa ohimosuonea oikein kunnolla tää nykyajan hälläväliä-meininki..
Ketään ei kiinnosta mikään, pöllitään tai laitetaan paskaksi vaan kaikki mitä eteen sattuu ja sitten onnitellaan itseään vielä moisista aivopieruista... Etenkin jos kyseessä ei ole omat vehkeet.
UzU, 10.6.2007 13:25:
---
Saatiin. jep.
Claquesous, 10.6.2007 13:25:
---
Optik, 10.6.2007 12:01:
No joo, mutta vakavasti sanottuna itseäni kyllä vituttaa, nyppii, kyrpii ja pullistaa ohimosuonea oikein kunnolla tää nykyajan hälläväliä-meininki..
Ketään ei kiinnosta mikään, pöllitään tai laitetaan paskaksi vaan kaikki mitä eteen sattuu ja sitten onnitellaan itseään vielä moisista aivopieruista... Etenkin jos kyseessä ei ole omat vehkeet.
---
Niin, ennen muinoin ei tapahtunutkaan ilkivaltaa ja ovetkin pystyi pitää lukitsemattomina. Aina on paikkoja sotkettu, tuhottu ja omaisuutta varastettu, jos on suotu mahdollisuus. Ei tätä päivää voi arvottaa verrattuna menneisiin, se johtaa vain vääristyneisiin käsityksiin entispäivän yhteiskunnasta.
Optik, 10.6.2007 13:30:
En mä nyt niistä ennenmuinoin tapahtumista tiedä mitään, mut sillon ite kun olin penska/teini ni ei mulla eikä mun kavereilla ollu mitään tarvetta pistää jotain paskaksi vain sen takia et olis ollu hauskaa.
Claquesous, 10.6.2007 13:25:
Niin, ennen muinoin ei tapahtunutkaan ilkivaltaa ja ovetkin pystyi pitää lukitsemattomina. Aina on paikkoja sotkettu, tuhottu ja omaisuutta varastettu, jos on suotu mahdollisuus. Ei tätä päivää voi arvottaa verrattuna menneisiin, se johtaa vain vääristyneisiin käsityksiin entispäivän yhteiskunnasta.