UNITY THE ISLAND 2007 14.7.2007 @ Helsinki

380 posts, 19 pages, 84,499 views

gorba (tsov)

Posts: 53

#321 • • gorba (tsov) Ergo
*pepsodent*

Plussaa: melkein kaikki mahdollinen, musa, tunnelma, tutut, paikka yms. yms. yms.

...miinuspuolelle sitten sisätilojen ilmastointi + ne pari pakollista kääliötä (joita onneksi oli todella vähän mihin tahansa muihin bileisiin verrattuna).

--
Lead me not into temptation. I can find it myself.

josbe

Posts: 1,982

#323 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Pienet morkkikset oli, kun tiputin pussukkani, jonka kyllä kultani löysi narikkalappuineen, mutta josta puuttui siinä vaiheessa tietenkin se noin 100 euroa. Miksi oi miksi olin niin *känni* etten pitänyt siitä parempaan huolta ja miksi oi miksi mulla oli kerrankin ja juuri nyt käteistä tollasia määriä! *igor* No mut ehkä ne meni jollekin paskiaiselle tosi tarpeeseen ja siks toisekseen:

*plur* OLIPAS HYVÄT BILEET! *plur*

Nimim.
Onnellinen ja väsynyt.
ottonivus

Posts: 148

#324 • • ottonivus Random juippi
Mitäpä tähän enää lisäämään... iso käsi unity-posselle pelkkää rakkautta*plur*
Erikois propsit muutamista klasari helmistä ajalta silloin joskus. i*sydän*unity

--
\"anna mennä\"

Uhuu

Posts: 844

#325 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
aivan loistavaa oli... tunnelma taas niin katossa ja mukava nähdä vanhoja tuttuja!!! =)

tulipa hiihdettyä eestaas kuin köyhän talon porsaat, mut kului se ilta siinäkin. musa oli hyvää ja ihmiset ylen ystävällisiä. illan kohokohta oli rakkolaastarin asentelu erään kaunokaisen jalkaan... =)

isot kiitokset!! toivottavasti näitä saadaa lisää jatkossakin!!!!

-unityfanforeveruhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#326 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Birgie, 15.7.2007 21:18:
Kiitos Unity *pihkassa* ja kiitos Stefu ihanasta illasta *sydän**plur*



*pus* Senkin söpistelijä *tirsk*


Oli kyl mahtava ilta *joo* Ei voi muuta sanoo kun kiitos UNITY posse *piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mark

Posts: 7,311

#327 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Liikuttavan yksimielisiä on palautteet pileistä, mut eikun jonon jatkeeks vaan *hih* Ei pääse mihinkään, Unityt on vaan aina niin omaa luokkaansa *pihkassa* En mä keksi mitään huonoa sanottavaa pääsalin 'ilmastoinnin' lisäks, tosin sekin nyt sit toi lähinnä fiilistä ku ei tienny onko allasbileissä vai saunassa sen kosteuden ja kuumuuden keskellä :D

Long live for Unity, toivottavasti nämä kesän kruunajaiset jatkuu pitkään *sydän*

PLUR Unityjengi <3

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Pemker

Posts: 9

#328 • • Pemker UnclePete
Onneks olin parin viuhkatytön takana tanssimassa. Ei tullut niiiiin kuuma!

...En uskonut, että yhdelle saarelle mahtuisi noin paljon rakkautta ja upeita ihmisiä!

Kiitos kaikille ja erityisesti Jesukselle pienestä suuresta setistä.


/ensi kertaan!

--
My New Age (16)

Doc_Mengel

Posts: 1

#329 • • Doc_Mengel
Ok darlings,

Körmyniskaiset ovimiehet kiittävät ja kumartavat. Mukava fiilistellä mukana, kun kaikki menee niin hyvin, voin kun aina töissä olisi yhtä hyvää porukkaa *nauru*
Koko iltana ei tarvinnut kuin kerran ärähtää..

Olimme tuoneet teille valtavan kasan narikoita käyttöön, jotta saisitte tavarat turvalliseen säilöön illan ajaksi, ja niin teillä olisi kaikki tallella kotiin lähtiessä. Harmi, että niin harva teistä palvelua käyttivät..
Ensi kerralla jättäkää kaikki laukut + ym. narikkaan, me kyllä pidämme niistä huolen, kunhan ette hukkaa narikkalappua!

Löytiksiä tuli muutama, niitä voitte kysellä saaren ravintolasta.


Pitäkää huolta itsestänne, peace..
ville

Posts: 3,780

#330 • • ville olen oikeasti ujo

Steven Hoaks, 15.7.2007 21:01:
LÖYTYNYT!
Pieni rotsi. taitaa olla naisten. Mahtaakohan olla ruskean harmaa tai mikäköhän väri tuo lie *ding* Jossain vaiheessa iltaa meidän spotti rannasta oli tyhjänä ja minun repun vieressä tämä takki, jonka päätin sitten ottaa mukaan (aluks luulin että se on mun tyttöystävän takki *tirsk*



Kuulostaa erehdyttävästi mun takilta, vaikka en nainen olekaan :D

En oo purkanut kaikkia kamoja vielä viikonlopun jäljiltä, mutta jos tossa takissa on korkea kaulus ja vetoketjut kirkkaan metalliset, niin varmasti mun :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#331 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ville, 16.7.2007 10:40:
Kuulostaa erehdyttävästi mun takilta, vaikka en nainen olekaan :D

En oo purkanut kaikkia kamoja vielä viikonlopun jäljiltä, mutta jos tossa takissa on korkea kaulus ja vetoketjut kirkkaan metalliset, niin varmasti mun :)



Nyt tais löytyy oikea omistaja *hymy* Ajattelinkin että se on joko sun tai vaavun kun ootte molemmat niin pieniä ja istuitte siinä meidän holleilla *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

AnderS

Posts: 470

#332 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

C-Hill, 15.7.2007 18:32:
Mukavaa oli niinkin paljon, että *sydän*kihlauduimme rantsussa.*sydän*



Onnea niin pirusti teille!=)

asiaan..

Vaikeuksien kautta unisaareen! Bileet oli kyllä niin loistavat! Pakko sanoa että että nää bileet oli parasta mitä mulle piiitkään aikaan tapahtunut. Johtuuko se sitten bileiden hyvyydestä vai sisältököyhästä elämästäni, mene ja tiedä.. Ehkä kummastakin!*nauru*

Näis bileis oli ihan kaikki kohdallaan mitä onnistuneet bileet vaatii. Musiikki, ihmiset, paikka, tunnelma. Ja iso kiitos todella ystävälliselle henkilökunnalle!*sydän*

Kiitos Unity!

edit: helevetin typot!
Avatar
#333 • • emppu Guest
eka nauratti, sit hävetti ja nyt vituttaa*igor* Ois ollu taas kerran perfect reissu mutku herra idioottijääräpääkusilutka ei kuunnellu taaskaan neitiä yhtää vaa joi itsensä niin pehmeeseen olotilaan et 02 aikoihin sit nähttiin eira/punavuori akselil pariskunta mis miestä talutetaan kotio kohti... Et sellanen unity meil sit täl kertaa.


ps.*igor*
Mark

Posts: 7,311

#334 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

emppu, 16.7.2007 12:20:
-katkeraa tilitystä horolta-



:D Millon saadaan tarpeeks korkee ikäraja et nää VAUVAT tajuu jäädä himaan *iloinen* Toi o sit tosireivausta, HÄH?? *släp* Mut alkuillast olit viel jalkeil, big prrrrops :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ville

Posts: 3,780

#335 • • ville olen oikeasti ujo
Olipahas taas.... vaikka sää ei illalla huippuhyvä ollutkaan, parantuneet fasiliteetit nostivat tämän tapahtuman all-time-top-uunisaari listassa hyvin korkealle :)

Joku tuttu osuvasti sanoi, että Unity alkaa olla melkein pienimuotoinen yhden päivän festari: Aktivitteetejä löytyi klo 16:a eteenpäin koko ajan, musiikki soi lähestulkoon ympäri saarta ja saaren tunnelmaan oli panostettu lukuisilla dekoilla, valoilla ja tulipadoilla.

Erityismaininta täytyy kyllä tänä vuotena antaa Indigon nuotiochilloutille, joka jo sellaisenaan olisi tarjonnut enemmän kuin tarpeeksi viihdykettä yhdelle illalle.

Vuosien vieriessä eteenpäin ja monien klubien/klubisukupolvien siirtyessä eläkkeelle, ei voi olla miettimättä, montako vuotta Unity jaksaa näitä tapahtumia vielä järjestää. Toivottavasti teillä riittää innostusta vielä moneksi vuodeksi.... *sydän*
Mikcore

Posts: 914

#336 • • Mikcore Eternity has passed
Viimeksi olin Unityssä about 5-6 vuotta sitten.
Olihan ne mukavat bileet, Tapsakin soitti biisejä joiden
olemassaolon olin unohtanut...
mm.DJ Tomcraft - Loneliness

Piknikki hyvässä seurassa kruunasi kaiken. Jossain vaiheessa
iltaa fiilis ei ollu parhammillaan, mut se ei johtunut bileistä....

Onneksi törmäsin yhdeen södeen tyttöön
kotiinpaluumatkalla, ja se pelasti mun illan. *hymy*

Kiitokset Unityposselle.
nethr

Posts: 763

#337 • • Edited nethr !!
Viime vuonna jäi väliin, mutta nyt saatiin tiketit (Kiitos Tuuls edelleen *hali*) ja oli kyllä mukavaa meininkiä. Harmi ettei aurinko ihan hirveästi paistanut, mutta ilta oli kyllä muutenkin ihan lämmin.

Kokonaisuutena kyllä ihan parhautta kyllä taas. Kiitos Unitylle kesän tähän mennessä parhaimmasta illasta *sydän*

--
xD

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#338 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Vihdoinkin omat kuvat valmiina *hihu*

Näkyy kuvat osiossa heti kun anqquli ne sinne hyväksyy *hih*

Pientä esimakua:
pieni_2867_34971.jpg
pieni_2867_34989.jpg

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

pakana

Posts: 307

#339 • • pakana
Olin kuulemma saaren porsas, narri ja paviaani - *piis*

vetoon edesvastuuttomuuteen ja syytän olosuhteita... ihan kipeen siistii vaik ihan kaikkee ei ees pysty muistaa :-D

Erikoiskiitos mansikanpoimijoille, kesän makeimmat.

--
Ei savua ilman multaa.

Tiura

Posts: 731

#340 • • Tiura Taika
*sydän*Kiitos*aplodit*