Plussaa: melkein kaikki mahdollinen, musa, tunnelma, tutut, paikka yms. yms. yms.
...miinuspuolelle sitten sisätilojen ilmastointi + ne pari pakollista kääliötä (joita onneksi oli todella vähän mihin tahansa muihin bileisiin verrattuna).
380 posts, 19 pages, 104,535 views

C-Hill, 15.7.2007 18:32:
Mukavaa oli niinkin paljon, että *sydän*kihlauduimme rantsussa.
etten pitänyt siitä parempaan huolta ja miksi oi miksi mulla oli kerrankin ja juuri nyt käteistä tollasia määriä!
No mut ehkä ne meni jollekin paskiaiselle tosi tarpeeseen ja siks toisekseen:
OLIPAS HYVÄT BILEET! 
Birgie, 15.7.2007 21:18:
Kiitos Unityja kiitos Stefu ihanasta illasta
Senkin söpistelijä 
Ei voi muuta sanoo kun kiitos UNITY posse
Ei pääse mihinkään, Unityt on vaan aina niin omaa luokkaansa
En mä keksi mitään huonoa sanottavaa pääsalin 'ilmastoinnin' lisäks, tosin sekin nyt sit toi lähinnä fiilistä ku ei tienny onko allasbileissä vai saunassa sen kosteuden ja kuumuuden keskellä :D

Steven Hoaks, 15.7.2007 21:01:
LÖYTYNYT!
Pieni rotsi. taitaa olla naisten. Mahtaakohan olla ruskean harmaa tai mikäköhän väri tuo lieJossain vaiheessa iltaa meidän spotti rannasta oli tyhjänä ja minun repun vieressä tämä takki, jonka päätin sitten ottaa mukaan (aluks luulin että se on mun tyttöystävän takki
ville, 16.7.2007 10:40:
Kuulostaa erehdyttävästi mun takilta, vaikka en nainen olekaan :D
En oo purkanut kaikkia kamoja vielä viikonlopun jäljiltä, mutta jos tossa takissa on korkea kaulus ja vetoketjut kirkkaan metalliset, niin varmasti mun :)
Ajattelinkin että se on joko sun tai vaavun kun ootte molemmat niin pieniä ja istuitte siinä meidän holleilla
C-Hill, 15.7.2007 18:32:
Mukavaa oli niinkin paljon, että *sydän*kihlauduimme rantsussa.

emppu, 16.7.2007 12:20:
-katkeraa tilitystä horolta-
Toi o sit tosireivausta, HÄH??
Mut alkuillast olit viel jalkeil, big prrrrops :P

) ja oli kyllä mukavaa meininkiä. Harmi ettei aurinko ihan hirveästi paistanut, mutta ilta oli kyllä muutenkin ihan lämmin.