lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,137 views

domi

#1061 • • domi Työn sankari.
Huuliläväri, sekä vasen hauis on seuraavana tatskauskohteena. Sitten siirrytäänkin selkään....
oooo

#1062 • • oooo
Tekee mieli taas laittaa joka paikkaan lävistys. Harmi että huuli on menny umpeen. *toktok*
Jago

#1063 • • Jago un-trained monkee
0 & 0 on oma saldo, mutta tekis mieli laittaa molempii edelleen... mut saa nähä.. jos vaikka jotain vihdoin ilmestyis..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Lash!

#1064 • • Lash! Lost soul
Mie olen nyt 2 vuotta suunnitellut tatuointia selkään mihin sen saan helposti piiloon tuohon oikean käden lapaluun/selkärangan alueelle tulee joko kääpiö taydessä sotavarustuksessa tai hieman tavanomaisempi eli lohikäärme... tuo kääpiö on ollut mielessä nyt puolisen vuotta ja tuntuu että se on se mitä oikeasti haluan.. tarvii vain löytää SE oikea*vink*

Lävistyksistä en tykkää itselleni ainakaan näkyviin paikkoihin ja taas näkymättömät paikat on semmosia et miksi pitäs ottaa kukaan ei näe...

Tatuointeja ne on ihQ*hihu*
Dana

#1065 • • Dana
lävistyksiä yht.3.. niskaan tahtoisin,mutta kasvaa kuulemma aika ilkeästi pois.. Kellään kokemuksia??

Tatuoinnin haluan tuohon kylkeen.. olen jo 2v suunnitellut sitä, nyt tuli tekstikin mukaan mutta se nakutetaan ihoon vasta kun olen 110% varma että se on täydellinen ja kun koen että olen tuon tekstin arvoinen/uskon siihen aivan täysillä.. eihän siinä muuten olisi mitään järkeä painaa ihoon!!
pirpeli

#1066 • • pirpeli

Dana, 10.8.2006 12:54:
mutta kasvaa kuulemma aika ilkeästi pois.. Kellään kokemuksia??

Tää on yhtä yksilöllistä kuin lävistyskipukin. Muutamalla frendillä on, toisella ollu jo vaikka kuinka kauan, toiselta kasvoi ulos. Eli jos haluut ottaa, niin ota :), ja sit toivo, ettei kasva ulos.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

#1067 • • Enkeli Guest
4 Lävärii ja yksi tatuointi....*hymy*
Dana

#1068 • • Edited Dana

pirpeli, 10.8.2006 13:09:
---
Dana, 10.8.2006 12:54:
mutta kasvaa kuulemma aika ilkeästi pois.. Kellään kokemuksia??

---

Tää on yhtä yksilöllistä kuin lävistyskipukin. Muutamalla frendillä on, toisella ollu jo vaikka kuinka kauan, toiselta kasvoi ulos. Eli jos haluut ottaa, niin ota :), ja sit toivo, ettei kasva ulos.

noniinno.. *justjoo* toivo parasta ja pelkää pahinta on hyvä neuvo kaikkeen.. *hymy*
pirpeli

#1069 • • pirpeli

Dana, 10.8.2006 13:23:
noniinno.. *justjoo* toivo parasta ja pelkää pahinta on hyvä neuvo kaikkeen.. *hymy*

Ihan se on kuitenkin loppuviimeeks kiinni sun ihosta, sun arpikudoksen muodostumisesta jne...Vaikka bestiksellä kasvais siitä metrinen karva ja lisäjalka, sulla ei välttämättä :) *piis*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dana

#1070 • • Edited Dana

pirpeli, 10.8.2006 13:26:
Vaikka bestiksellä kasvais siitä metrinen karva ja lisäjalka, sulla ei välttämättä :) *piis*

juuri tätä rohkaisua mä kaipasinkin!! *nauru* kiitos.. hih
Jago

#1071 • • Jago un-trained monkee
jos muuten täällä on joku joka haluaa ni saa lävistellä mua ihan miten vaan.. kuhan vaan genitaaleihin ei kosketa*tirsk*(tää on haaste*nauru*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Alyna

#1072 • • Edited Alyna
3 tatuointia löytyy.. sellasissa paikoissa että ei yleensä näy päälle päin. Yhtäkään en oo katunut *hymy*

Tällä kolleksönillä mennään *tirsk*
Zandy

#1073 • • Zandy
Navassa ollut lävistys kohta 6 vuotta, tatuoinnin (kaksinkertainen, koukeroinen sydän) otin nilkkaan tai oikeastaan kantapään reunaan, reilut 3 vuotta sitten. Kumpaakaan ilman en osaisi olla, napakin näyttää niin hassunkuriselta ilman korua. *nauru*
Jago

#1074 • • Jago un-trained monkee

Enkeli, 10.8.2006 13:22:

missä sulla tatska on*ding*

--

#1075 • • cjet Guest
Mä haluisin naisen mil on clithood-läväri.. *tirsk*
Jago

#1077 • • Jago un-trained monkee

Enkeli, 11.8.2006 10:34:
---
Jago, 11.8.2006 09:23:
---
Enkeli, 10.8.2006 13:22:

---

missä sulla tatska on*ding*

---

Oikeassa olkapäässä...

liian näkyvä paikka jotta mä voisin sen huomata*blush*

--

Dacey

#1078 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
kielikoruani kyllä kaipaan, enköhän joskus käy ottamassa reijän takaisin.
Tatuointi löytyy, ja suunitteilla pari muutakin *hymy*
Dana

#1079 • • Dana
btw. IMO mies jolla on tatuointi on melkeinpä Aina... *kuolaa*

en voi itselleni mitään....!!
Texx

#1080 • • Texx ^_^
Kielessä ja alahuulessa, kovasti haluaisin lisää lävistyksiä, rakastan <3 Ammatinvalinta vaan on vähän sellanen, että tuskin tuun hankkimaan. (lähihoitaja) :[

--
*piis*