1,818 posts, 91 pages, 979,922 views
RainChild, 17.10.2005 15:00:
Hmm... miulla on kaks reikää tuolla ylhäällä rustossa ja sit tappi huulessa. tuo huuli on viimeisin ja sen oon ottanu jotain kk-puoltoista sitten , tykkään niin paljon läväreistä, lisää on suunnitelmis, mut en oo vielä keksiny, et mitäs sitten...
Polka, 23.10.2005 11:57:
Oon halunnu kielilävärin jo pidemmän aikaa..On vaan pari juttua, jotka vähä huolestuttaa: ensinnäki laulaminen on mulle yks maailman tärkeimmist asioist ja oon vähä huolissani siit et miten kieliläväri vaikuttais siihen*ding
deena, 26.10.2005 15:09:
---
Polka, 23.10.2005 11:57:
Oon halunnu kielilävärin jo pidemmän aikaa..On vaan pari juttua, jotka vähä huolestuttaa: ensinnäki laulaminen on mulle yks maailman tärkeimmist asioist ja oon vähä huolissani siit et miten kieliläväri vaikuttais siihen*ding
---
Semmosta voin kertoa, että kaveri otti n.vuosi sitte kielilävärin ja yhä kiertelee kuoron mukana pitkin maailmaa. Ei kuulemma sitä oo haitannu mitenkään.
coolcat82, 23.10.2005 15:38:
Joopajoo.. nyt kun toi selkä on korjattu, niin päätettiin sitte että jatketaan kuvaa niin, että se kiertää mahapuolelle, molemmilta puolilta kyljistä pikkuhiljaa napaa kohti. Et semmonen ympäri vartalon menevä... tietääkö joku onks kylki kovinkin kipee paikka naputella, siitä kun tulee muutaman tunnin homma AINAKIN??
BioPhilus, 2.11.2005 12:47:
7 tatuointia ja nyt saa riittää , tai 5 tatskaa ku toi yks on kolmiosanen.. 1 läväri ollu mutta ei oo enää..