1,818 posts, 91 pages, 1,094,912 views
Hyzenthlay, 2.8.2005 18:19:
miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos? mulla nimittäin näyttäs tossa napakorussakin olevan jo 4mm tyhjää tilaa, eli ulos on jo vähän kasvanut. En kuitenkaan tosiaankaan aio luopua siitä. Neuvokaas joku mitä mä teen
voiskohan sen pistää heti uudestaan
Hyzenthlay, 3.8.2005 20:40:
Harmittaa vaan kun lävistykseen tottuu, niin miten voi olla ilman sitä

Ja sit on vielä edesmenneitä tuo nenä, kulma (joka kasvoi itsekseen ulos jo alkuvaiheessa) ja poski..Poski meni umpeen viime kesänä kiitos työnantajan *kivatsulle*!
Mut tässä on nyt vaan kyseisen asian takia käyty erinäisiä keskusteluja partnerin kansssa, joka on aika kielteisellä kannalla
.. Tiedä nyt sitten olisko vaan omapäinen ja odottais toisen tottuvan ajatukseen-sillä jossain vaiheessa niihin sitten kuitenkaan enää kiinnitä huomiota
!
Hyzenthlay, 2.8.2005 18:19:
miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos? mulla nimittäin näyttäs tossa napakorussakin olevan jo 4mm tyhjää tilaa, eli ulos on jo vähän kasvanut. En kuitenkaan tosiaankaan aio luopua siitä. Neuvokaas joku mitä mä teen
Mundus Lassi, 21.7.2005 00:29:
No jos on materiaalin tarvista niin minä ja meidän sirkuksen jussi kyllä voidaan auttaa tarvittaessa...
Taidanpa ottaa yhteyttää sinne päin jollakin tavalla jahka saamme jotain suunnitelmaa kasaa syksymmällä.
ois tarkotus ottaa viel yks symboli ranteeseen mut sen aika tulee vähän myöhemmin..
ja sit kieli läväri pitäis ottaa 2 viikon sisällä..
zet, 18.8.2005 11:55:
Tässä joku päivä kun kerkeää tuolla isommassa citissä käydä niin niskaan läväri...
*iihhih*

rbc, 18.8.2005 14:13:
no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*iihhih*
ReiNe, 18.8.2005 14:13:
---
zet, 18.8.2005 11:55:
Tässä joku päivä kun kerkeää tuolla isommassa citissä käydä niin niskaan läväri...
---
no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*iihhih*