lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,372 views

Plaque

#821 • • Plaque

Viltsu, 18.7.2005 13:16:
Kunnon teini-ideologiaa, oikeasti mitä v*tun välii :D
Jos tuntuu kivalta kun ihossa on tahallisesti tehtyjä reikiä / piirroksia niin sehän se rulesq niiq

*lmao*
Aziz Combat Fighter

#822 • • Aziz Combat Fighter
Meh.

Jos haluu erottua ja olla ainutlaatuinen, ni kantsii ehkä ostaa hassu hattu tai jotain, tatskan voi sit ottaa kun tietää miks sen haluaa ja mitä haluaa, ja minne. Vähän ehkä pöhköö kävellä liikkeeseen sisään, ilman et on mitään visiota siitä, mitä haluaa ja minne. Sit tulee vaan tehtyä hätiköityjä päätöksiä ja voi olla et myöhemmin sapettaa, kun tuli otettua se perhonen siihen tissiin.

Eikä sille tatskalle aina tarvii keksii mitään hirvittivän hienoa taustatarinaa tai selitystä, kyl se voi olla ihan vaan kuvakin.
Mundus Lassi

#823 • • Mundus Lassi

iriil, 18.7.2005 12:43:
Syksyllä kunhan saan rahat kasaan niin lähden kaverin tukemana lävistyttämään nännit. Ja saamme siitä vielä hieman kuvamateriaalia kun kysyimme jo etukäteen luvan lävistäjältä tulla videokameran kameran kanssa paikalle.
Tarkoitus on alkaa tekemään dokumenttia lävistyksistä, tatuoinneista, muista muokkauksista ja ainakin riipunnasta. Yritetään tehdä objektiivinen ja laadukas paketti, jonka voi sitten joskus ehkä saada yleisemminkin näytille. Jos ei muuta niin poistaisi ainakin turhia ennakkoluuloja aavistuksen. Mutta sen dokkarin valmistuminen vie aikaa, vaivaa ja rahaakin.

hummmm. tämäpä kuulostaa mielenkiintoiselta...
iriil

#824 • • iriil

Mundus Lassi, 20.7.2005 15:26:

hummmm. tämäpä kuulostaa mielenkiintoiselta...

Mikäli asia kiinnostaa enemmänkin niin haluaisimme haastatella alan tekijöitä ja toimijoita.
Mutta dokumentti on suunnittelu vaiheessa ja alkaa pyörimään paremmin kun ehditään syksyyn ja saadaan tekniikka ja porukka kasaan ja ideat uunista ulos.
Mundus Lassi

#825 • • Mundus Lassi
No jos on materiaalin tarvista niin minä ja meidän sirkuksen jussi kyllä voidaan auttaa tarvittaessa...
typo

#826 • • typo Testaaja
Irrotin juuri renkaan alahuulestani. Pysyvästi. Lepää rauhassa, rakas lävistykseni - olit ihana, mutta liian hankala.

.pi.

--
.psychedelicious.

ps.del.iz

#827 • • ps.del.iz Member Off
Tatska olkapäässä. Tiesin jo kauan millaisen haluan. Kummassakin korvassa on koru... Seuraavaksi nänni (tai molemmat) lävistetään ja ehkä kieleen tai nenään korua laitetaan ja selkään ja/tai nilkkkaan ja/tai rintaan tatuointi.
Liikaa koruja ja tatuointeja ei saa olla, näyttää rumalta. Mutta pientä ja nättiä sopivasti ripoteltuna on *super*! Áinakin naisille napakoru sopii loistavasti *joo*
Coon--

#828 • • Coon-- 5,2 mmol/l

typo, 21.7.2005 01:11:
Irrotin juuri renkaan alahuulestani. Pysyvästi. Lepää rauhassa, rakas lävistykseni - olit ihana, mutta liian hankala.

.pi.

Mä tein tuon saman jo 8 kk sitten ja hole on edelleen huulen alla... eikä oo tietookaan että se menis umpeen. No joskos karsivällinen monen vuoden odottelu sitten palkitaan lopulta? *igor*
pirpeli

#829 • • pirpeli
Mä tässä parantelen hirmuisella vitamiinikuurilla(1000mg e-vit., 2000mg c-vit. ja sinkkiä) medusani aiheuttamaa arpikudoksen kasvua ylähuulessa. Näyttää joltain ulkoavaruuden oliolta se, mutta pois en korua ota, koska kuulemma huuli VOI parantua.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

s4ga

#831 • • s4ga
Oon niin viehättynyt arpitatuoinnistani että hankin varmaan kohta toisenkin. mmm<3 Lävistyksistä jäljellä enää yksi kielikoru, aikaisemmin ollut 3 x kieli, nänni, 6mm holet korvanlehdissä. Kasvoin ulos niistä, kai.

--
Miau. ^__^

starlars

#832 • • starlars ihana
mulla meni spiderissa nännilävistys ihan killiin. vitutuksen saattelemana otin sen aika nopeesti pois. :(

--
a homo stabbed joey greco

-Haltija-

#833 • • -Haltija- HARDCORE!

Mundus Lassi, 21.7.2005 00:29:
No jos on materiaalin tarvista niin minä ja meidän sirkuksen jussi kyllä voidaan auttaa tarvittaessa...

Jussi on tehnyt minulle oikein taidokkaasti nänni ja genitali lävärit *super*
Suosittelen. Pieni kipu on aina kivaa *pahis*
#834 • • Kauno Saario Guest
4 x tatuointi:
Oik. ranne - D Kirjain.
Oik. hauis - Delfiini.
Vas. käsivarsi - Tribal.
Vas. hauis - Teksti...

4 x lävärit korvissa
#836 • • pipa Guest
Oli joskus tosi monta lävistystä, eipä oo enää ku työt vei pois... Yks tatuointi ja 3 lävistystä viel..
Fyrisch

#837 • • Fyrisch
Toinen kulmatappi pois eilen, alko kasvaa vauhdil ulos.

Taidan ottaa toiselt puolelt kans pois ja keksii jotai uutta ittelleni *juonittel*
Hyzenthlay

#838 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos? mulla nimittäin näyttäs tossa napakorussakin olevan jo 4mm tyhjää tilaa, eli ulos on jo vähän kasvanut. En kuitenkaan tosiaankaan aio luopua siitä. Neuvokaas joku mitä mä teen *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fyrisch

#839 • • Fyrisch

Hyzenthlay, 2.8.2005 18:19:
miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos?

Ei siin oikee mitään voi tehdä, sen voi antaa olla niin kauan ku se vaan siinä pysyy, mut sillon siihen jää isompi arpi.

Ainahan voi uuden reijän vanhan tilalle pistää, mut sitä taas en tiedä kauan ihon pitäs antaa paraantua ennen sitä, alus se voi olla liian pehmee jolloin se hylkii korun tavallista nopeammin pois..
#840 • • Edited hyperventilaatio Guest
Jahas. Tänään sítten tuli uutta lävistystä pitkän tauon jälkeen. Tällä kertaa prince albert. On tää niin hienoa. *hymy*