lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,295 views

Kianga

#521 • • Kianga
nonnih, nyt on sitten nännissäkin lävistys *nauru*
jeah.. ei se kyllä loppujen lopuks niin paljoa sattunut, kun odotin *ding*
mut nyt oon onnellinen!!! *hih*

--
"aina niiin aurinkoinen..."

Dementation

#523 • • Dementation wednesday?
Tänään tuli haettua koru kieleen sekä kulmaan tappi jossa kartiot päissä.
*hih*

Vähän vielä kieli jomottaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Elviira

#524 • • Elviira big mama
Mulla on enää vaan kulmaläväri... Aikasemmin sen lisäks kaks huulessa ja kielikoru. Ne jouduin ottaan pois hammasremontin takia ja harmittaa niin vietävästi!!! Tatuointeja on kertyny neljä ja lisää olis suunnitteilla, kunhan oikeet kuvat löytäis ja rahat riittäis... Lävärit otan ehdottomasti asiantuntijalla, senkin takia, et se on niitten elanto!

--
Get down on your knees, BITCH!

k-0ne

#525 • • k-0ne SESSIONS2
-On ollut nännilävistykset. Sitten tuossa puolisen vuotta sitten ne alkoivat kasvaa pois, joten otin ne veks ihan vapaaehtoisesti. Oli ne ihan kivat sen 8 vuotta.
- Kulmalävistykset kestivät sen kuukauden kunnes totesin ettei ne sovi mun elämäntyyliin ja siihen et tykkään kireistä paidoista ja kireet paidat ei tykkää niistä *auch*
-Industrialit molemmissa korvissa oli siistit sillon kun en vielä ollut nähnyt moisii suomessa kellään. Sittemmin nekin alkoivat ahnkaloittaa elämää osumalla ylimääräisiin juttuihin ja olivat useasti vihaisen oloisia, hus veks.. Kaduttaa hieman, muttei pahasti.
-Korvalehtien levitykset vedin sinne neljääntoista milliin ja kyllästyin, nyt ne on enää 5mm paksuilla smooth segmenteillä kiinni, näyttävät joskin hieman rivoilta kun se korun painoi venyttää sitä reikää hieman auki. Jatkotoimenpiteet harkinnassa
-Kielilävistyskin oli, mutta jostain syystä se alkoi monen vuoden jälkeen koluamaan kielijännettä jtoen otin sen pois häiritsemästä notrmaalia elämää
-Huulessa ollut parikin kertaa, mutta kun ei tyhmäö kerrasta opi, että kun se alkaa syömään ientä niin se tekee sitä myös jatkossa. Eli si sitten :(
-Septumi on kiva, tosin sen lajentaminen sattui aivan saatanasti reiän ollessa lähes luussa kiinni. Painettaessa neljämillistä rengasta siihen kyyneleitä valui korvan täydeltä.
-Prinssi taas oli yllättävän kivuton, harmi sinänsä että sain kuulla vasta niinkin myöhään sen laajentamisen tuomat edut. Nyt sillä voisi melkein murtaa juomalaseja ;)

-Rintaan tatuoitu kuva oli yllättävän kivulias. Nännin alue on perkeleen herkkää seutua. Kivalta se tosin näyttää :)
-Selässä oleva lohikäärme on ihana. Tykkään siitä kovin. Yhdeksän tutia neulan alla oli täysin sen arvoisat ja enemmänkin.
Pinxu

#526 • • Pinxu
Tältä tytsyltä löytyy korut molemmista kulmista ja kielestä..*plur*Lisää tulossa kun oma lävistäjä palaa maisemiin,ja kantti kestää ottaa niitä mitä o suunnitellu.Jos ei ihmeitä tapahdu,ni meen hautaa nää metallit päässä.Ne on vaan mua...Tässä naamassa lävistyskin on kaunistus!!!*pahis*
Aziz Combat Fighter

#527 • • Aziz Combat Fighter
Onhan noita ollut, on vieläkin ja ehkä joskus tulee lisää. Turha niitä on tähän listata, en usko että kukaan tässä threadissa edes lukee muiden postauksia *vink*
Karski

#528 • • Karski Pomon kätyri

Ana:
Onhan noita ollut, on vieläkin ja ehkä joskus tulee lisää. Turha niitä on tähän listata, en usko että kukaan tässä threadissa edes lukee muiden postauksia *vink*

Mä luen kaikkien kaljujen postaukset.

Okei, tyttöjen kans.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Chanvre

#529 • • Chanvre
Löytyy huulesta,nenästä,navasta&4 korvista. Mulla on lävistysten parantuminen kestänyt joka lävistyksen kohdalla kauemmin kuin yleensä kellään, mutta olen aina jaksanut hoitaa.
Aikasemmin on ollu yx rustossa korvassa(ei parantunut puolen vuoden hoitamisen jälkeenkään), kielessä ja kulmassa.

--
The Spice extends Life
the Spice expands consciousness
the Spice is Vital to Spacetravel

peepe

#530 • • peepe
Nyt alkoi toisen korvareiän laajennusoperaatio, ja vihdoinkin löytyi kuva jonka haluan tatuoitavan itseeni, tuonne yläselän seutuville. Joskus aikoinaan oli huulen alapuoli lävistettynä, mutta enää ei lävistyksiin suurempaa kiinnostusta ole. Nännit olis kyllä tosi jees jos vain uskaltais...
sapeli

#531 • • sapeli jokukukamikä?

peepe:
Nännit olis kyllä tosi jees jos vain uskaltais...

Tuossa on pointtia muuten... Ihmisillä on jostain syystä ollut viime aikoina outo fiksaatio mun nännejä kohtaan - ehkä nillä olis vielä enemmän kivaa jos siellä olis leluja *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W

#532 • • W
Meikä on joskus kaavaillut jotain tatuointia, tosin nykyään persoonallisen löytäminen on kait kovan työn takana.....mutta ollaanko me nyt sitten muuten niin kamalan persoonallisia ulkomuodoiltamme? joten kait sen voi jonkun tavallisemmankin ottaa....*nauru*
meow

#533 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.hi hi *hykertel*
.lälläslää, otin berliinissä ehkä hienoimman genitaalilävärin ikinä.ei o tullu samanlaista koskaan vastaan :)

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

quiCksiLveR

#534 • • quiCksiLveR
Saan maanantaina ekan tatuointini ja jännittää kivast:)
110e menee sit siihenki:(
Miika

#535 • • Miika
Kieli ja molemmat nännit läpi. Haaveena on ottaa itse suunniteltu aurinko yläselkään.
misi

#536 • • misi
Otin itse suunnittelemani auringon selkään pari vuotta sitten Espanjassa, laatu/tekijä oli aika huonoja mutta sain korjattua sen täällä Suomessa kunnon ammattilaisella ja nyt se on juuri sellainen kuin pitääkin... Napalävistys on ollut jo 10v, joten se alkaa olemaan jo tärkeä osa minuutta.. *nauru*
Henna

#537 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Tuli otettuu dragus molempiin korviin!
Seuraavaks vois ottaa jonku kuvan...sitä miettiny jo pidemmän aikaa. Mut en oikee tiiä mihi ottais ku niitäkin on jo 4.
$

#538 • • $ Destination weekend!

Henna:
Tuli otettuu dragus molempiin korviin!
Seuraavaks vois ottaa jonku kuvan...sitä miettiny jo pidemmän aikaa. Mut en oikee tiiä mihi ottais ku niitäkin on jo 4.

Siis TRAGUS?
typ0

#539 • • typ0 syntax error
heti ku mie saan rahaa meen hakee niskaan piikit ^^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Nalatsu

#540 • • Nalatsu naarasleijona
mull on kaksi tatuointii: oikeessa lavassa saksanpaimenkoiran pää ja vasemmassa rinnassa sininen ruusu. haaveena olis ottaa vielä kolmas tatuointi oikeeseen "kankkuun" ristiselän tasalle. kuvat löytyy irc-galleriasta:
sakemannitatska:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Nalatsu&image_id=2910045&navi=true
ja tuleva kuva, jos sen joskus otan:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Nalatsu&image_id=3130015&navi=true

ruususta ei ole kuvaa, kun omalla kamerallani en saa otettuu, se on nii karvahattumalli.. *grr*

lävistyksiä ei ole, jos ei oteta lukuun korviksien reikiä, joita on molemmilla puolilla kahdet (tosin yksi ainakin taitaa olla ummesssa jo)

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@