lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,656 views

lillikutti

#501 • • lillikutti hyppivä jyvä

hardstyle:
1) Mistäs päin Tampereelta sais halvalla tauointeja
2) millä perusteella kannattaisi ottaa tatuointi? Eli esim. uskonto, elämänfilosofia, eläin joksi tuntee itsensä, suosikkijoukkue, kiinakielinen merkki jonka tarkoitusta ei tiedä? Ottaen huomioon että se on seuraavat 60 vuotta ihossa?..

1)millä perusteella kannattaa ottaa halpa tatuointi?
2)lisko, lohikäärme, kissapeto tai kiinalainen kirjain. valitse joku näistä.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

#502 • • ALIEN Guest
tribaalit on yhtä loppuun kuluttettu idea, kuin ketsuppi makkaralla. mut silti se näyttää hyvältä. Tosin ei todellakaan omaperäistä, mitä itse ainakin vaadin tatuoinnilta, jos semmoisen itseeni aion joskus ottaa. eikä se tribaalikaan enää niin makea ole, jos sitä näkyy kaikilla *justjoo*

[muokattu 7.7.2004 19:14]
Hyzenthlay

#503 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jos ensviikolla sais lävistettyä ton korvan yläosan, kun on ollut jonkinaikaa suunnitelmissa *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#504 • • ALIEN Guest

Avernian:
---
innae:
Olenpas nössö, minulla ei ole edes korvakoruja saati sitten tatuointia...

---

Yleisesti ihmiset näyttää paljon paremmilta ilman! *joo*

samaa mieltä *joo* vaikka oma kultsi näyttääkin tosi kauniilta tatskat ja lävärit pitkin vartaloa ja naamaa *sydän*
henkkat

#505 • • henkkat
oon samaa mieltä et tribalit on vähän kulunu homma, mut ei siinä mitään jos tykkää.
ittehän kö otin ensmäisen kuvan ni se oli kans trbal meininkiä, olin kyl sillon muistaakseni viel 9luokalla jtn se oli vissiin semmonen must'have homma..ei kaduta,mut ois voinu jättää ottamatta..heh. mut mitä kuvii oon ton jälkeen ottanu, ni on mulle tärkeitä asioita elämästä, jotain mitä haluu muistaa aina, ja silleen...
Bad@ss

#506 • • Bad@ss
otin just muutama viikko sit käsivartee suomenleijona tatskan. edellisistä tatskoist oli jo kulunu n. 9 vuotta. kulmaläväri ois tarkotus joskus ottaa...
Maahinen

#507 • • Maahinen
vasenkulma ja alahuuli. joskus oikeenkorvan ylälehteen kun on massia. tatska harkinnassa, mut ei vielä pitkään aikaan. Ehkä sitten kun värivaihtavat ja liikkuvat tatuoinnit on kehitetty *vink*

--
Tutkimattomat ovat psyykeen tiet

sapeli

#508 • • sapeli jokukukamikä?
Nii, sain sitten suostuteltua sen kaverin - nyt on kulma lävistetty! *plur* Ja nyt sitä pitää tietenkii räplätä koko ajan... *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

#509 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hii, oikean korvan yläosassa on nyt piikki *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

*jopo

#510 • • *jopo Mossomama (Animen ja Bejon äippä)
Lävistykset: Korvalehdet yhteensä 6, kieli, nenä ja madonna... Baawo antoi synttärilahjaksi uuden lävärin, vielä en ole ehtinyt sitä \”hakea\”... *iihhih*

Tatuoinnit: Pieni perhonen niskassa ja tribaalikäärme sääressä... ja näitäkin jatkossa lisää *muhaha*

--
t:-jopo

-Parempi humalahakuinen juominen, kuin jumalahakuinen huominen-
-Take me drunk, I am home-

Hotblood

#511 • • Hotblood
Molemmat olat tatuoitu, toiseen tulossa lisää... Selkään ehkä joskus iso kuva kun on rahaa ja aikaa. Tulevan ammatin takia ei voi ottaa näkyville paikoille.

Nänniläväri pohdinnan alla *pahis*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

liikkuva muna

#512 • • liikkuva muna an egg on the move
Itse en juurikaan pidä läväreistä, varsinkin se ihmetyttää kun moni kauniskasvoinen tyttö menee pilaamaan naamansa. Esimerkiksi eräs exäni, joka näytti ennen varsin miellyttävältä, näyttää nykyään foinikialaisen suolakaivosmiehen alaosastolta.

Noo, poikkeuksia on, mutta 95% läväreistä sukkaa.

Tatuoinneista en ole mitään mieltä, kuten en monesta muustakaan asiasta.
#513 • • emppu Guest
Otin itselleni ihka ensimmäisen tatuoinnin aika tarkkaan noin kuukausi sitten. Tribal muotoilu tuohon vas. olkapää/yläselkä/yläkäsivarsi/rinta-alueelle. Ei niin iso miltä vaikuttaa. Hippasen sattu ku istu 5 tuntia ”tikattavana”*nauru* Jälkeenpäin mietittynä oli sen arvosta ja lisää on tulossa*joo* Aika varattuna jo*plur* Lävistyksiäkin olen ajatellut ottavani mutta ajankohdasta ei vielä tietoa*piis*
~caro~

#514 • • ~caro~

*wxw*:
Jälkeenpäin mietittynä oli sen arvosta ja lisää on tulossa*joo* Aika varattuna jo*plur*

Niihin jää ”koukkuun” *joo*
mäki suunnittelen koko ajan kolmatta...ei vaa oo keksiny viel et minkä ottais.. *ding*
sielu hänkin

#515 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Navassa kaks, kielessä ja kulmassa metallia.
Ollut joskus labret ja sitä ennen rengas huulessa, mikä tulehtui niin että näen edelleen siitä painajaisia. Mulla on vielä kohtuu paksu alahuuli, ja korun laittaminenkin oli niin tuskallista, että en kyllä suosittele huulen liikkuvaan osaan kenellekkään mitään koruja.
Tuohon alemmas se ei ole lainkaan niin paha, ja siinä olikin koru kolme kertaa uusiksi laitettuna kunnes eräänä kauniina aamuna tajusin että koru hankaa ientä niin kovaa että ien on painunut useita millejä alaspäin. Toki siihen saattaa vaikuttaa se että joskus olen saanut turpaani niin että koru painui ikenen sisään, ja verta valui monta tuntia...
Tatuointeja on suunnitelmissa ottaa, mutta se onkin pelottavampaa, sitä kun ei otettakkan pois ihan helpolla ja vain pienellä vekillä..

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

sapeli

#516 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt tavallaan asian vierestä: tietääkö kukaan muita keskustan liikkeitä kuin metrotunnelin Tetuan ja se toinen pikkuliike siinä vieressä mistä löytyis UV-valossa hohtavia kulmälävärinuppeja tai muita vastaavia? Valikoimat on aika suppeita...

Ja kysymys kaksi: oletan että nämä nupit ei välttämättä sovi kaikenkokoisiin tankoihin (onhan eripaksuisia tankoja) - olenko oikeassa?

--

_kolibri_

#517 • • _kolibri_ -lintunen-

sapeli:
Nyt tavallaan asian vierestä: tietääkö kukaan muita keskustan liikkeitä kuin metrotunnelin Tetuan ja se toinen pikkuliike siinä vieressä mistä löytyis UV-valossa hohtavia kulmälävärinuppeja tai muita vastaavia? Valikoimat on aika suppeita...

Ja kysymys kaksi: oletan että nämä nupit ei välttämättä sovi kaikenkokoisiin tankoihin (onhan eripaksuisia tankoja) - olenko oikeassa?

tota, harness_issa ainaki löytyy...
http://www.harness.fi/harness/index.htm

*joo* on eripaksusii ”tankoja”... mut harness_issa ne kyl sen mittaa jos et tiedä sun kokoo...

[muokattu 2.8.2004 00:34]
sapeli

#518 • • sapeli jokukukamikä?

Kolibriscope:
tota, harness_issa ainaki löytyy...
http://www.harness.fi/harness/index.htm

*joo* on eripaksusii ”tankoja”... mut harness_issa ne kyl sen mittaa jos et tiedä sun kokoo...

Kopsu aina löytää linkit *hihu* Mul on varmaan toi 1,6mm tanko... joku aika perus... *joo* Joku UV-smiley ois aika mä *hymy*

edit: itse asiassa taitaa ollakin 1,2mm koska mulla on tommonen banaani *ding*

edit2: mitenköhän tän mun kulmabanaanin sais auki *täh* tuntuu olevan aika tiukassa eikä siitä saa oikein otetta kun se on noin pieni... se pitäis kuitenkii saada irti että vois kaupassa testata että pallukka on oikeaa kaliiberia...

[muokattu 3.8.2004 20:04]

--

Lallu

#519 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
lävistykset on mun mieleen....mut kohtuus niissäkin!!! ite en tykkää naamaan ottaa tai ns. niin näkyviin paikkaan...mikä siinäkin sit, en tie. itel siis kieli,-napa-ja helix lävistykset +5mm venytetty korvalehti. lisää tekee mieli ottaa, mut mihin....jaa\'a..smiley kiinnostaa ehkä eniten.*juonittel* ei tatuoinneissa mitään pahaa ole, mut tuskinpa voisin harkita ottamista koska tiiän et haluun sen joskus pois....
miikku

#520 • • miikku
itsellä vasta kielessä,mutta se on iiihana*plur* mutta aikeissa ois ottaa varmaa kulmaan ja st alahuuleen..ja simmujen väliski ois aik kiva,mut en viel tiiä otanko..ei vältsisti sopis mulle*hih*