1,818 posts, 91 pages, 1,095,733 views

---
vaurio:
kuka tökkäis mulle reiän silmien väliin?
yllättävän harvat ?ammatti?lävistäjät tekee noita.. ainaki stadissa..
---
.. Mutta tuo operaatio ei tuntunut kyllä ollenkaan kipeältä (ja mun mielestä rokotukset sattuu!). Toisen lävärin otin heti perään napaan, johon laitettiin musta banaanikoru.. Mitäs mieltä ootte muuten noista napakoruista miehillä?
Hyzenthlay:
mites napalävistys? eikös se parane n. puolisen vuotta? saako sinä aikana mennä uimaan tai onko muita rajoituksia?
Tosin omani laitettiin niiiiin kauan sitten ja niiiiiin alkeellisesti (korvien lävistyslaitteella), ettei ole ihmekään tuo lopputulos: kiva arpi navassa... 
Hyzenthlay:
kauheasti tekis mieli ottaa napalävistys koristamaan vatsaa, mutta jotenkin tympii sen hankaluus esim. urheillessa. Voiko sen ottaa pois siksi aikaa, vaikka se olisikin vasta parantumisvaiheessa?
) ainakin onnistuvat. Kaukalopallohousut kyllä vähän painoivat...
eikä ole kuvaakaan valmiina... Tai no alaselkään sen tribaalin joskus vielä haluan, mutta onhan tässä aikaa 
Hyvännäköset oikeissa paikoissa ja hyvällä maulla ja olen myyty...
mitäköhän sellainen about maksaisi, vaikkapa sellainen 10cm*4cm? mulla ei ole oikein mitään käsitystä, missä hintaluokassa liikutaan...
Hyzenthlay:
uuh... mä haluan yläselkään tribaalikuvionmitäköhän sellainen about maksaisi, vaikkapa sellainen 10cm*4cm? mulla ei ole oikein mitään käsitystä, missä hintaluokassa liikutaan...

Ei se tosin kaikille sovi. Ja kielikin on ihan jees. Tatuoinnit on kans upeita, kunhan niitä ei ole liikaa...