lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,623 views

diezel

#361 • • diezel -

HaPsULi:
Otin lävistyksen ShockHair storessa ja hinta tais olla vähän reilu 30e

Ei ainakaan yhdisty laadukas-leima tohon paikkaan :)
#362 • • guvnor Guest

diezel:
---
guvnor:
oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...
---

Samoissa tiloissa toimii toi http://www.modifiedbodypiercing.com, josta oli jo mainintaa eli ei varsinaisesti Legacy Tattoossa niitä tehdä.

ok. eipä oo tullut mieleen et se olis eri pulju ja kun ei aina jaksa lukea aiempia viestejä...
Toykio

#363 • • Toykio
Minun haaveilunani olisi ollut sellainen lävitys kumpaiseekin korvanlehden ylä osaan, että niistä olisi tullut sellaiset ”keijukorvat”...
mutta idea taisi olla yhdenlainen ja se täytyisi toteuttaa leikkausmetodein...eli EI!

...siinä sen taas näkee, taidan olla liian pelkuri lähteäkseni mihinkään pysyvään kehon muokkailuun...*blush*
Trash biatch

#364 • • Trash biatch
mult löytyy 3 tatuointia... tribaali niskassa, enkeli olkapäässä ja ruusu vatsassa!
alahuuli pitäis mennä lävistää heti ku saa rahaa *jiihaa*
#365 • • jesus Guest
Yksi kumpaakin löytyy. Lävistyksiä en kaipaa lisää, mutta tatskat on toinen juttu.
samuli

#366 • • samuli setä samuli
mä sain just venytettyä miun kielitapin 3.2 mm:seksi..
..sitten olen venytelly mun kovia 6 ->14mm:iin joten pystyin viimein laittamaan jadesta olevat ”palikat” paikalleen *hih*

--
Hmm... Nice! *

Elmiira

#367 • • Elmiira
Tahdon tatuoida pienen pienet siivet selkään... Lapaluiden päälle tai jotain *hymy* Idea vain tuli jostain ja nyt en pääse siitä eroon, ongelmana onkin se et yläselässä vasemmalla on jo tribaalityylinen aurinko... Mitenhän ne sais sopimaan yhteen? *täh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

kap-pu

#368 • • kap-pu the amazing suction cup boy
barbell on toisessa nännärissä. katsotaan niitä tatskoja sitten myöhemmin. joskus oli itse suunnittelemani, jonka olisin halunnut lätkäistä vasemmalle puolelle naamaa. tämä siis, jos naaman tatuointi olisi hieman suvaitumpaa. *blush*

jää, tilaa palaneet siivet ja siipien väliin ikaros. heko heko hee. ^___^

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Lana83

#369 • • Lana83
Itse haluaisin tatuonnin ala selkään, mutta en ole varma viitsinki ottaa. Mua on niin peloteltu siitä et se SATTUU ja myös et sit kun synnyttää niin ei voi saada sitä puudutusta (Mikäs puudutus nyt olikaan)...

Tatuoinnin oon meinannut ottaa jo vuosia, mut ei oo tullut vieläkään otettua. *hmph*
Peikkotyttö

#370 • • Peikkotyttö
Alahuulesta löytyy tappi joka piti lävistää kahteen kertaa,ennen kuin osu sopivaan kohtaan*justjoo* Kulmassa oli myöskin tappi,mutta otin pois kun se jäi hiuksiin kiinni yms.*uuh* Aion tässä piakkoin lahjoittaa itselleni tatskan...auringon niskaan,kunhan löydän oikeanlaisen kuvion*jiihaa*

--
Groove is in the Heart

$

#371 • • $ Destination weekend!

Lana83:
Itse haluaisin tatuonnin ala selkään, mutta en ole varma viitsinki ottaa. Mua on niin peloteltu siitä et se SATTUU ja myös et sit kun synnyttää niin ei voi saada sitä puudutusta (Mikäs puudutus nyt olikaan)...

Tatuoinnin oon meinannut ottaa jo vuosia, mut ei oo tullut vieläkään otettua. *hmph*

Epiduraalipuudutus. Tosin ilokaasu on teoriassa hubaisampi vaihtoehto... Tuo puudutusvastaväite ilmenee aina kun on kyse tatuoinneista alaselässä. Paljonko se painaa todellisuudessa, on vaikea tietää. Ehkä olisi syytä keskustella synnyttäneiden, ja varsinkin niiden kanssa jotka eivät ole ko. puudutusta saaneet tatuoinnin vuoksi.
Elmiira

#372 • • Elmiira

root:
---
Lana83:

---

Epiduraalipuudutus. Tosin ilokaasu on teoriassa hubaisampi vaihtoehto... Tuo puudutusvastaväite ilmenee aina kun on kyse tatuoinneista alaselässä. Paljonko se painaa todellisuudessa, on vaikea tietää. Ehkä olisi syytä keskustella synnyttäneiden, ja varsinkin niiden kanssa jotka eivät ole ko. puudutusta saaneet tatuoinnin vuoksi.

Jos olen oikein ymmärtänyt epiduraalipuudutuksen voi saada vaikka olisi tatuointi alaselässä... Riippuen tietenkin tatuoinnin koosta, pitäisi näkyä edes vähän paljasta ihoa, jossain välissä. Ja riippuu ymmärtääkseni myös lääkäristä, miten hän asian ottaa...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Lana83

#373 • • Lana83
Jep, kyllä mun on pakko pian saada se tatska, ihan sama saako sen puudutuksen vai ei. Sitten vaan huudetaan ja syytetään miestä synnytyksessä...*lmao* *aplodit*

Sit pitäis vielä saada toinen lävistys. Tohon huulen alapuolelle olis kiva.
$

#374 • • $ Destination weekend!

Lana83:
Jep, kyllä mun on pakko pian saada se tatska, ihan sama saako sen puudutuksen vai ei. Sitten vaan huudetaan ja syytetään miestä synnytyksessä...*lmao* *aplodit*

Sit pitäis vielä saada toinen lävistys. Tohon huulen alapuolelle olis kiva.

Voithan suunnitella sijainnin lääkärin ja artistin kanssa. Kyseleeköhän lössi näitä juttuja etukäteen laisinkaan em. tahoilta?
Tiikerriii

#375 • • Tiikerriii Tj
huuli+napa mut yhteensä mul on niitä koruja ollu *ding* 9 kpl

--
RÄYH!!!!

Tiinuliinu81

#376 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä
Napakoru ja kielikoru + nännilävistys. Kaks tatuointia: Tiikerin pentu edestä kuvattuna ja sydän.*sydän*

Miehillä on kielikoru ja sopiva*täh* määrä tatuointeja jees..*joo**hih*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

#377 • • djmg Guest
juuh...löytyy nykyään vaan tatska alaselästä,kielikoru ja huulikoru..
suunnitteilla on ottaa 2 tatskaa yksi vähän isompi ja toinen pienempi (oma piirtämiä)
#378 • • tomaattisose Guest
mulla ei NYT ole mitään, tatuointeja koskaan ollutkaan vaik ois kiva ottaa..
MUTTA mulla oli joskus silleen et naamas oli akupunktuurineuloja, niit piiitkiä ohuita, mut tosi kestäviä, ni joku 100-1000kpl :)

freakshow
Kagetora

#379 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
no lävistys kulmassa ja vasemmas kädes ranteen yläpuolel tatuointi.. ja ehkä niitä lisää.. mahdollisesti.. voi olla.. *ding*
aform

#380 • • aform
Uniikit isot tatskat on hienoja (esim. kaks leijonan pentua Crying Freeman:in muijalla). Tyylipuhtaat, taidokkaasti tehdyt ja hallitut kokonaisuudet. Lihasta pitää olla vähän alla. Tatskan pitää olla ehottomasti sun vartaloa varten suunniteltu. Metallin roikottaminen naamassa on kanssa sellannen harrastus että ne jotka siihen on todella haksahtaneet näyttää yleensä... ei pitäisi arvostella.

Hienoinmpii lävistyksii on nänni ja napakorut lähinnä naisilla. Useilla miehillä noi nännikorut näyttää väkinäiseltä (ei oikeen sovi kroppaan) vaikka en nyt ole monia nähnytkään. Ei silti, kylllähän niitä saa laittaa vaikka minkälaisen kropan omaisikin. Kukas sitä voi valita minkä näköseinä tänne tupsahtaa.

Kohtuutta ja harkintaa noihin hommiin. *klubitus*