1,818 posts, 91 pages, 977,623 views
diezel:
---
guvnor:
oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...
---
Samoissa tiloissa toimii toi http://www.modifiedbodypiercing.com, josta oli jo mainintaa eli ei varsinaisesti Legacy Tattoossa niitä tehdä.
Lana83:
Itse haluaisin tatuonnin ala selkään, mutta en ole varma viitsinki ottaa. Mua on niin peloteltu siitä et se SATTUU ja myös et sit kun synnyttää niin ei voi saada sitä puudutusta (Mikäs puudutus nyt olikaan)...
Tatuoinnin oon meinannut ottaa jo vuosia, mut ei oo tullut vieläkään otettua.
root:
---
Lana83:
Itse haluaisin tatuonnin ala selkään, mutta en ole varma viitsinki ottaa. Mua on niin peloteltu siitä et se SATTUU ja myös et sit kun synnyttää niin ei voi saada sitä puudutusta (Mikäs puudutus nyt olikaan)...
Tatuoinnin oon meinannut ottaa jo vuosia, mut ei oo tullut vieläkään otettua.
---
Epiduraalipuudutus. Tosin ilokaasu on teoriassa hubaisampi vaihtoehto... Tuo puudutusvastaväite ilmenee aina kun on kyse tatuoinneista alaselässä. Paljonko se painaa todellisuudessa, on vaikea tietää. Ehkä olisi syytä keskustella synnyttäneiden, ja varsinkin niiden kanssa jotka eivät ole ko. puudutusta saaneet tatuoinnin vuoksi.
Lana83:
Jep, kyllä mun on pakko pian saada se tatska, ihan sama saako sen puudutuksen vai ei. Sitten vaan huudetaan ja syytetään miestä synnytyksessä...
Sit pitäis vielä saada toinen lävistys. Tohon huulen alapuolelle olis kiva.