saa nähdä missä vaiheessa uskaltaudun. Myös napalävistys ja kulmalävistys vois olla hienoja *heiii*
1,818 posts, 91 pages, 1,096,105 views
saa nähdä missä vaiheessa uskaltaudun. Myös napalävistys ja kulmalävistys vois olla hienoja *heiii*
pizzacat:
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih.
meinasin pyörtyy *iihhih*
*on erinlainen nuori*
hehee

lävistyksiä on ollut silmäkulmassa (eivät pitäneet siitä töissä joten jouduin luopumaan, nyt taas opiskelen niin ei oikeastaan haittaisi, pöh!) nännissä oli kanssa, mutta kesällä ilman paitaa heiluessa koirani takertui siihen kynnestään, arvatkaas sattuiko? se sitten tulehtui ja tuska oli kamala, jouduin ottamaan sen pois kun en enää kestänyt kipua..... kerään rohkeutta ottaa uudestaan....
... lävistyksistä en oikeen osaa sanoo koska kaikille ei vättämättä sovipizzacat:
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih.
Seuraavaksi kieleen tulossa toinen reikä... pääsee taas sössöttämään vähäksi aikaa

Loput lävistykset saa ainakin vielä toisaiseksi jäädä. Enkä ole tatuointejanikaan katunut päivääkään, johtunee myöskin hyvästä sijoittelusta
Ei heti kyllästy kun niitä ei joka päivä tule tuijoteltua 

Emilii:
Tuntuu olevan nuo nännilävistykset päivän sana.. Olenkohan mä jossain vaiheessa vanhentunut huomaamattani kun otin omani pois ja olen tyytyväinen ratkaisuuniLoput lävistykset saa ainakin vielä toisaiseksi jäädä. Enkä ole tatuointejanikaan katunut päivääkään, johtunee myöskin hyvästä sijoittelusta
Ei heti kyllästy kun niitä ei joka päivä tule tuijoteltua