lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,998 views

Hyzenthlay

#301 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Yläselkään symmetrisesti keskelle tekisi mieli ottaa joku tribaalikuvio *plur* saa nähdä missä vaiheessa uskaltaudun. Myös napalävistys ja kulmalävistys vois olla hienoja *heiii*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pululu

#302 • • pululu .jemmutti.

pizzacat:
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih. *nauru*

mua kyl sattu ihan mielettömästi *poks* meinasin pyörtyy *iihhih*
joo ei oo kyl mätiny yhtään, täytyy tosiaan hoitaa hyvin. toivottavasti pysyy yhtä helppona lävärinä tuo *iloinen*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Metsäpiru

#303 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Itselläni ei ole kuin yksi piikki leuassa. Kielikorut on kivoja, sellaisen voisin joskus hankkia. Tatuoinninkin haluisin, mutta en ainakaan tribaalia, koska ne ovat niin tylsiä...kaikilla on tribaali. Haluan, että se olisi kaverini piirtämä. Laittaisin sen varmaan ylä -tai alaselkään.
saraya

#304 • • saraya
Multa löytyy madonna tosta ylähuulesta, kielessä on tappi ja navassa banaani. Sitt on vielä smiley.

Ja nännilävät on *sydän*, toivon mukaan multa löytyy sellaset vielä tän vuoden puolella. *iihhih*
Tiikerriii

#305 • • Tiikerriii Tj
vitsi....nänni ja kieli tuntuu olevan yleisemmät....onneks otin molemmat pois *nauru* *on erinlainen nuori* *nauru* hehee

--
RÄYH!!!!

She

#306 • • She
Mulle ei hyväksytä tatuointia... *hymy* Mutta jos joskus ottaisin nii EN ainakaan mitään fakin kiinalaismerkkiä... *poks* Mut toisaalta ihan sama. ja parempikin oikeestaan niin *iloinen*. Läväri lisää ois jees...*joo*§
_kolibri_

#307 • • _kolibri_ -lintunen-
On itellä nytten molemmissa korvissa ja silmäkulmassa läväri...
tatskaa ei viel oo mut varmaa tulos, kun vaan olis se motiivi valmiina ja jaksais etsii mestaa, mut koko selkä on ideana.
Läväreitä tulos toivottavasti joku bodypierci tai stapel. *hymy**hymy*
...kyl labret olis makee, tai sit joku ihme korvassa, esim. orbital... *sydän*

[muokattu 23.12.2003 23:09]

edit: kieliläväri on myös pistetty...

[muokattu 11.7.2004 15:20]
Jna

#308 • • Jna

SaraG:
Ja nännilävät on *sydän*, toivon mukaan multa löytyy sellaset vielä tän vuoden puolella. *iihhih*

Alkaa tulla kiire kohta..*hih*
Kianga

#309 • • Kianga
no mulla itellä on kielessä ja navassa lävärit.. niin ja korvissa on yhteensä 6. tarkotus ois ottaa ens kesänä toiseen nänniin, koska ne on tooosi jees *slurps* tatskakin ois tosi jees.. mut joskus sit kunon tarpeeks rahaa *iloinen*

--
"aina niiin aurinkoinen..."

Germitbiili

#310 • • Germitbiili Ihmepoika
Mulla löytyy lävistys kielestä ja on suunnitelmissa jos hiukan isontais sitä........ja sitte on suunnitelmissa ottaa lähiaikoina kahden vuoden pohdinnan jälkeen tatuoiti oikeeseen käteen kyynerpään alle ja sitte on vielä vaiheessa että otanko ylä vai alaselkään kuvan.......!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

dorisch

#311 • • dorisch gothic girl
kaksi rengasta alahuulessa, silmien välissä tappi ja nenässä kaksi rengasta. korvissa tragus ja joku niistä antitraguksista. ranteessa lumihiutale ja niskassa palapelinpala. joo. suunnitelmana on ottaa pari uutta reikää päähän. kaikkea tekis mieli mut ku ei ain voi natsaa.
pupuankka

#312 • • pupuankka poly-wtf?!
kuuhulluudesta oli jotain hyötyäkin *sydän*

sain otettua lopultakin havittelemani nännilävärin... *super* hyvä minä! *hih*

eikä edes sattunut *plur*
silencio

#313 • • silencio el
mjooh... tatskoja on paljon, osa sellaisia mistä tahtoisin eroon (maksaa ja paljon!!!), nuoruuden idioottikohtauksissa tuli otettua*blush* joistakin en luopuisi ikinä *iloinen* lävistyksiä on ollut silmäkulmassa (eivät pitäneet siitä töissä joten jouduin luopumaan, nyt taas opiskelen niin ei oikeastaan haittaisi, pöh!) nännissä oli kanssa, mutta kesällä ilman paitaa heiluessa koirani takertui siihen kynnestään, arvatkaas sattuiko? se sitten tulehtui ja tuska oli kamala, jouduin ottamaan sen pois kun en enää kestänyt kipua..... kerään rohkeutta ottaa uudestaan....

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

pupuankka

#314 • • pupuankka poly-wtf?!
laita seuraavalla kerralla tappi, ei ole niin ”onnettomuusaltis” kuin rengas *hymy*

*kuvittelee mielessään koiran repimässä nännikorusta* aaauuutttsss! *nyyh*

edit: typo

[muokattu 8.1.2004 11:35]
MetsänHenki

#315 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
mielestäni lävistykset ja tatuonnit on kauniita...
tatuoinnin jos ottaa niin mielestäni kuvan pitää olla sellainen joka,
merkitsee jotain tai jolla on jokin tarina... tai vaikka kertoo itsestään..
itselläni on lävistyksiä nenässä, ala huulessa, ”smile” ,kielessä ja oli kulmassa.
Tatuonnin kävin laittamassa viime syksynä oikeeseen olkapäähän...
miehillä on ”södee” niskassa tai selässä olevat tatskat
*pihkassa*... lävistyksistä en oikeen osaa sanoo koska kaikille ei vättämättä sovi
(mutta, napa*kuola* ja ala huuli...)

[muokattu 8.1.2004 13:37]
dizzyli

#316 • • dizzyli kotiseksieläin

pizzacat:
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih. *nauru*

Mulla nännilävistykset sattui kyllä ihan kauheasti, mutta ehdottomasti kivuliain oli clithood jota olen kuullut väitettävän lähes kivuttomaksi lävistykseksi *täh* Seuraavaksi kieleen tulossa toinen reikä... pääsee taas sössöttämään vähäksi aikaa *hih*

--
Kauneus on kauhua.

merqus

#317 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Tällä hetkellä löytyy navasta lävistys + yksi tatska. Tarkoitus olisi suunnitella itse seuraava tatuointi, en vaan yhtään tiedä minkälaisen suunnittelisi ja mihin kohtaan sen laittaisi *hih*
Kieleen ajattelin mahdollisesti hommata vielä lävistyksen, en vaan ole vielä varma tuosta *justjoo*
-Santtu-

#318 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mie oon miettiny et ottasko kielikorun pois.. *täh*
Emilii

#319 • • Emilii MaMMa!
Tuntuu olevan nuo nännilävistykset päivän sana.. Olenkohan mä jossain vaiheessa vanhentunut huomaamattani kun otin omani pois ja olen tyytyväinen ratkaisuuni *joo* Loput lävistykset saa ainakin vielä toisaiseksi jäädä. Enkä ole tatuointejanikaan katunut päivääkään, johtunee myöskin hyvästä sijoittelusta *täh* Ei heti kyllästy kun niitä ei joka päivä tule tuijoteltua *hymy**aplodit**plur*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Tiikerriii

#320 • • Tiikerriii Tj

Emilii:
Tuntuu olevan nuo nännilävistykset päivän sana.. Olenkohan mä jossain vaiheessa vanhentunut huomaamattani kun otin omani pois ja olen tyytyväinen ratkaisuuni *joo* Loput lävistykset saa ainakin vielä toisaiseksi jäädä. Enkä ole tatuointejanikaan katunut päivääkään, johtunee myöskin hyvästä sijoittelusta *täh* Ei heti kyllästy kun niitä ei joka päivä tule tuijoteltua *hymy**aplodit**plur*

jseh mä otin kanssa omani pois *jiihaa*

--
RÄYH!!!!