lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,326 views

Sallakat

#1682 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Vampyrella, 1.6.2010 17:15:
---
Sallakat, 1.6.2010 16:51:

Noh otin heti yhteyttä Tatuataan ja torstaina ois koko päivä varattu. Oon aivan täpinöissäni, ettei tarvinnut Belgiaan asti lähtä tyyppiä moikkaamaan. Ihan pirun jees <3

---

Mielenkiintoista kädenjälkeä herralla. Olikohan peräti sama pulju, johon tatskamessuilla kiinnitin huomiota. Messuilla portfoliossa oli paljon geometrisiä kuvioita, pikseleitä yms. tosi persoonallista. Ei olisi ihan omaa tyyliäni, mutta tosi mageeta juttua kyllä. Tosta sun linkin kautta avautu tosin vielä hienompia kuvatuksia.

Saanko kysästä, että millaista leimaa ja mihin kohtaan olet aatellut?

Mä olen jo vuoden alussa varannut pari ekaa nakutusaikaa selän isoon kuvaan heinä- ja elokuun lopuille. Oon merkannut nämä 2 kpl vapaatoivepäivät (sunnuntait) työvuorolistaan jo tossa maaliskuussa, eli about puoli vuotta ennen h-hetkeä. Tänään sain kuulla, että mun kuulemma pitäisi olla töissä ainakin tuona ekana nakutusaikana. Vitun jees. *igor* Eipä yhtään työ hallitse elämää taas, prkl. Mä en kyllä nyt ihan helpolla ala lykkäämään näitä aikoja. On se vaikeeta saada vapaaksi yksi sunnuntai heinäkuussa ja yksi elokuussa, vaikka kuin aikaisin toiveensa merkkaisi.

/end of vuodatus

On ihan salee sama lafka, koska itse kiinnitin huomiota kanssa niihin kummallisiin tatuointeihin. Kävin tsekkaamassa liikkeen omat sivut, missä kaikkien kuvia oli esillä ja BY FAR ton Jefin kuvat on hienoimpia imo.

Tuli niin nopeasti koko juttu, etten ollut ehtinyt miettiä koko kuvaa edes ensin :D mutt aika nopeasti se hahmottui kun mietin. Eli siis mulla on oikeassa kädessä 3 pientä mustaa ruksia päällekkäin. Otettiin frendien kanssa Damissa vieraillessa, koska ne ruksit on vähä niinku Damin logo. Anyways eka tatska ja mua on harmittanut kovin miten pieni kuva se on niin nyt siihen sitten kasataan kaikkea kivaa päälle, ei siis cover up vaan lisäys :)
Mä sain Tatuatasta vaan sähköpostiosoitteen sille kaverille ja kun en muutakaan oikein keksinyt niin laitoin kuvan tatskasta ja DOs & DONTs :D nii ja muutaman linkin niihin sen tatskoihin mitkä erityisesti miellyttää mun silmää. Se vaa sitte vastas, että äläpäs huoli, tästä tulee ihan kiva juttu, ja ett katotaa sitte paikan päällä kaikki kuntoon :D
No huomenna sitte katellaan mitä mies on keksinyt. sanoin ett ranteen yläpuolelle pitäis jäädä ja ett ½ sleeve vois olla käytössä tätä varten. Jännittää vaa paljokohan tollanen lysti tulee maksamaan :D
Sallakat

#1683 • • Sallakat jungle, baby !

pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 5.5.2010 19:25:

C-kasetti valmiina (kolmiulotteinen), venäläisen peltirobotin kannattelema. Oranssi-pinkki väritys, tekstillä MIX TAPE(sellasella tyylitellyllä tägikäsialalla kirjotettuna). Kasetin päälle tulee vielä pieni ja paksu peltirobotti, joka kannattelee jalalla kasetin yläreunasta. Lisäks taustaksi sellanen "sarjakuvalyönnin" tähti. Siis sellanen kaPOWWW-äänen aikaansaama kuvio :DD (Onpa vaikea selittää..)

---

Taustaa vaille valmista :)
12106_8298.jpg

kuvauksesi perusteella kuulostaa ihan sellaselta mitä se "mun" belgialaisjäbä vois tehdä :) harmi etten näe sun postaamaa kuvaa kuitenkaan, olisi kiva katsoa minkälainen on kun vaikuttaa tosi kivalta ja omaperäiseltä idealta!
#1684 • • Muussika Guest

Sallakat, 2.6.2010 10:17:

No huomenna sitte katellaan mitä mies on keksinyt. sanoin ett ranteen yläpuolelle pitäis jäädä ja ett ½ sleeve vois olla käytössä tätä varten. Jännittää vaa paljokohan tollanen lysti tulee maksamaan :D

Jännitystä elämään! :D Cool! Mäkään en kyllä koskaan ole miettinyt etukäteen kuviani täysin valmiiksi, monet jutut on päätetty vasta samalla kun on nakutettu. :P Luotan sen verran mun tatskaajaan, että ihan rauhallisin mielin oon voinut olla. Uskon, että sulla tulee hieno kuva, kun noin taitava artisti kyseessä. Olisi kyllä kliffaa nähä, millainen kuvasta sitten tuli. On sen verran mielenkiintoinen ja magee toi artistin tyyli. :)
Sallakat

#1685 • • Sallakat jungle, baby !

Vampyrella, 2.6.2010 10:45:
---
Sallakat, 2.6.2010 10:17:

---

Jännitystä elämään! :D Cool! Mäkään en kyllä koskaan ole miettinyt etukäteen kuviani täysin valmiiksi, monet jutut on päätetty vasta samalla kun on nakutettu. :P Luotan sen verran mun tatskaajaan, että ihan rauhallisin mielin oon voinut olla. Uskon, että sulla tulee hieno kuva, kun noin taitava artisti kyseessä. Olisi kyllä kliffaa nähä, millainen kuvasta sitten tuli. On sen verran mielenkiintoinen ja magee toi artistin tyyli. :)

no siis yritän muistaa laittaa kuvaa sitten tännekin kun on parantunut. Tajusin etten ole laittanut aiemmastakaan kuvaa tänne, joten täytyy yrittää muokata pienemmäksi ja postata heti kun ehtii.
pirpeli

#1686 • • Edited pirpeli
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Sallakat

#1689 • • Sallakat jungle, baby !

pirpeli, 3.6.2010 23:34:
---
Vampyrella, 3.6.2010 23:17:

MAGEE! Oliko sama tatskaajamimmi?

---

Kyllä, Dessi Luu :)
http://www.dessiluutattoo.com

toi sun tatska on tosi päräyttävä! ja ton mimmin kädenjälki on kivalla tavalla omanlaisensa!

Itsehän eilen sitte koko päivän istuin siellä Tatuatassa, mutta oikeesti oli ihan tajuttoman kiva päivä kun tää herra Jef on ihan uskomattoman hauska tyyppi (aloitti päivän tarjoilemalla mansikoita mm.), eikä ollut edes mitenkään kallis kuten voisi kuvitella maailman luokan taiteilijasta. Kuva oli kuulemma ihan tosi vaikee tehdä, muutenkin ku se on monta kuvaa yhdistelty/päällekkäin jne niin jokaisen stensselöintiin ja tekemiseen yksi kerrallaan menee aikaa.

Kuva on ihan vitun crazy ja mahtava ja uppeeee <3 laitan sitte ku parantuu tai ees ettei oo turvonnut. Ja vinkkinä, että Jef on tulossa takas elokuussa ;)
pirpeli

#1690 • • pirpeli

Sallakat, 4.6.2010 09:55:

Kuva on ihan vitun crazy ja mahtava ja uppeeee <3 laitan sitte ku parantuu tai ees ettei oo turvonnut. Ja vinkkinä, että Jef on tulossa takas elokuussa ;)

En kyllä malta odottaa, että näen sen sun kuvan. Nimittäin vieläkin ihan äimänä niistä miehen töistä :)
Ja kiitos, kyllähän tuosta meikäläisen otoksesta sellainen tuli, millaisena sen silmissään kuvitteli :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jago

#1691 • • Jago un-trained monkee
Olin jo pitkään suunnitellu asiaa ja sovin lävistäjätutun kanssa että hankkisin korvaan muutaman lävärin. Viime viikonlopun jatkoilla tuli sitten reiitettyä vasemmalle 2 ja oikealle 1 helix/rusto. Ei sattunu misään, kun olin niin lärvit, eikä kyllä sen jälkeenkään paitsi jos ne osuu johonkin. Ei oo viellä ainakaan tulehtunu(koputtaa puuta*kopkop*)
Enskerralla sitten lisää*pepsodent*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Vincet

#1692 • • Vincet

Sallakat

Kuvia *vink*
Ja koskas Elokuussa Jef on Suomen kamaralla?? houkutus uuteen kuvaan olisi kova*kuolaa*

--
Come with me to the dance floor,
You and me cause that´s what it´s for
Show me now what is it
You got to be doing
And the music in the house... is so soothing

Alley Cat

#1694 • • Alley Cat Jedi Master
Olen tyhmä joten kysäisen täältä. Jos ottaa lävärin tragukseen, pystyykö enää käyttää in ear -kuulokkeita? Onko joku onnistunut ratkaisemaan tätä dilemmaa?

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

#1695 • • Muussika Guest

aiccu, 11.2.2010 06:39:

Unique brat! :D

Olen helppo mainonnan uhri ja hommasin tämmöset. Nyt lähenkin sitten tissit liimattuna nakutettavaksi. :D

Selkään tulee sen verran iso kuva, että varmaan about 4-5 osassa tehdään. Kolme ekaa aikaa lyöty lukkoon ja kohta alkaa ääriviivojen nakuttelu.

TÄPISTEL! <3
Sallakat

#1696 • • Sallakat jungle, baby !
Jaa tosiaan unohtunu kokonaan laittaa kuva tänne. Tässä on vähä huono otos kun yritin yhteen frameen saada koko pläjäyksen. http://i288.photobucket.com/albums/ll193/sallakat/me%20my%20mine/jef.jpg

Jefin tulosta ei ole itellä vielä mitään tietoa. Tatuatahan sitä sitten jossain vaiheessa kaiketi alkaa "markkinoimaan", viimeksi löysin tiedon sattumalta siis facebook faniryhmästä (Tatuatan siis).

Ite toivoisin ett venyttäis tuloaan elokuusta pidemmälle niin saattais omat raha-asiatkin olla sen verran kunnossa näin loman jäljiltä ett ois mahdollisuus jatkaa tota kättä jotenkin kivasti; tilaa on kuitenkin vielä toinen puoli tästä alahihasta minkä ajattelin ainakin varata tälle herralle kokonaan.
#1697 • • Muussika Guest

Sallakat, 26.7.2010 09:34:

Jaa tosiaan unohtunu kokonaan laittaa kuva tänne. Tässä on vähä huono otos kun yritin yhteen frameen saada koko pläjäyksen. http://i288.photobucket.com/albums/ll193/sallakat/me%20my%20mine/jef.jpg

Onpas magee! Noi on kyllä ihan omaa tyyliään ja laatuaan. :)

Itellä selkään ääriviivat nakutettu, ja en malttais odottaa seuraavaa kertaa kun päästään värittelemään mustaharmaat alueet. Sen jälkeen sitten värejä. Tästä tulee mun isoin kuva by far, tosin tää on ikään kuin jatkoa tolle mun käden sleevetyyppiselle ratkasulle, eli aikast massiivinen kokonaisuus. Sit ei selkään enää muuta mahdukaan tän jälkeen, aika hyvin tulee käytettyä pinta-ala. :P
Metz^^

#1698 • • Metz^^
Riipasin ja kävin sitten hakkauttaan Odinin korpit ranteisiin, kyseisiin leimoihin sisältyy itselle tärkeitä juttuja kasa ja nyt on hyvä fiilis että otin. Ja sattui muuten aivan saatanasti.

leimat.jpg

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

RiD

#1699 • • Edited RiD Nukemi
Läväreistä piti luopua harrastuksen takia, jäi kutina että jotai puuttu ni inkkautin oikeeseen rintaan ninjin supermario 2:sta!

--
*super* *possu*

Metz^^

#1700 • • Metz^^

RiD, 9.8.2010 01:16:
Läväreistä piti luopua harrastuksen takia, jäi kutina että jotai puuttu ni inkkautin oikeeseen rintaan ninjin supermario 2:sta!

Aivan mahtava!

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.