Replying to lävistykset & tatuoinnit:
Sallakat, 1.6.2010 16:51:
(tjeu: http://www.myspace.com/losthighwaytatoo)
Ei JUMALAUT! Ehkä siisteimpiä tatuointeja mitä oon IKINÄ nähnyt! Noi maatuskat, robotit, lego-ukot..!!<3
1,818 posts, 91 pages, 977,326 views
(tjeu: http://www.myspace.com/losthighwaytatoo)
Vampyrella, 1.6.2010 17:15:
---
Noh otin heti yhteyttä Tatuataan ja torstaina ois koko päivä varattu. Oon aivan täpinöissäni, ettei tarvinnut Belgiaan asti lähtä tyyppiä moikkaamaan. Ihan pirun jees <3
---
Mielenkiintoista kädenjälkeä herralla. Olikohan peräti sama pulju, johon tatskamessuilla kiinnitin huomiota. Messuilla portfoliossa oli paljon geometrisiä kuvioita, pikseleitä yms. tosi persoonallista. Ei olisi ihan omaa tyyliäni, mutta tosi mageeta juttua kyllä. Tosta sun linkin kautta avautu tosin vielä hienompia kuvatuksia.
Saanko kysästä, että millaista leimaa ja mihin kohtaan olet aatellut?
Mä olen jo vuoden alussa varannut pari ekaa nakutusaikaa selän isoon kuvaan heinä- ja elokuun lopuille. Oon merkannut nämä 2 kpl vapaatoivepäivät (sunnuntait) työvuorolistaan jo tossa maaliskuussa, eli about puoli vuotta ennen h-hetkeä. Tänään sain kuulla, että mun kuulemma pitäisi olla töissä ainakin tuona ekana nakutusaikana. Vitun jees. Eipä yhtään työ hallitse elämää taas, prkl. Mä en kyllä nyt ihan helpolla ala lykkäämään näitä aikoja. On se vaikeeta saada vapaaksi yksi sunnuntai heinäkuussa ja yksi elokuussa, vaikka kuin aikaisin toiveensa merkkaisi.
/end of vuodatus
pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 5.5.2010 19:25:
C-kasetti valmiina (kolmiulotteinen), venäläisen peltirobotin kannattelema. Oranssi-pinkki väritys, tekstillä MIX TAPE(sellasella tyylitellyllä tägikäsialalla kirjotettuna). Kasetin päälle tulee vielä pieni ja paksu peltirobotti, joka kannattelee jalalla kasetin yläreunasta. Lisäks taustaksi sellanen "sarjakuvalyönnin" tähti. Siis sellanen kaPOWWW-äänen aikaansaama kuvio :DD (Onpa vaikea selittää..)
---
Taustaa vaille valmista :)
Sallakat, 2.6.2010 10:17:
No huomenna sitte katellaan mitä mies on keksinyt. sanoin ett ranteen yläpuolelle pitäis jäädä ja ett ½ sleeve vois olla käytössä tätä varten. Jännittää vaa paljokohan tollanen lysti tulee maksamaan :D
Vampyrella, 2.6.2010 10:45:
---
Sallakat, 2.6.2010 10:17:
No huomenna sitte katellaan mitä mies on keksinyt. sanoin ett ranteen yläpuolelle pitäis jäädä ja ett ½ sleeve vois olla käytössä tätä varten. Jännittää vaa paljokohan tollanen lysti tulee maksamaan :D
---
Jännitystä elämään! :D Cool! Mäkään en kyllä koskaan ole miettinyt etukäteen kuviani täysin valmiiksi, monet jutut on päätetty vasta samalla kun on nakutettu. :P Luotan sen verran mun tatskaajaan, että ihan rauhallisin mielin oon voinut olla. Uskon, että sulla tulee hieno kuva, kun noin taitava artisti kyseessä. Olisi kyllä kliffaa nähä, millainen kuvasta sitten tuli. On sen verran mielenkiintoinen ja magee toi artistin tyyli. :)
pirpeli, 3.6.2010 19:21:
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
Vampyrella, 3.6.2010 23:17:
MAGEE! Oliko sama tatskaajamimmi?
pirpeli, 3.6.2010 23:34:
---
Vampyrella, 3.6.2010 23:17:
MAGEE! Oliko sama tatskaajamimmi?
---
Kyllä, Dessi Luu :)
http://www.dessiluutattoo.com
Sallakat, 4.6.2010 09:55:
Kuva on ihan vitun crazy ja mahtava ja uppeeee <3 laitan sitte ku parantuu tai ees ettei oo turvonnut. Ja vinkkinä, että Jef on tulossa takas elokuussa ;)
Sallakat
Kuva on ihan vitun crazy ja mahtava ja uppeeee <3 laitan sitte ku parantuu tai ees ettei oo turvonnut. Ja vinkkinä, että Jef on tulossa takas elokuussa ;)
aiccu, 11.2.2010 06:39:
Unique brat! :D
Sallakat, 26.7.2010 09:34:
Jaa tosiaan unohtunu kokonaan laittaa kuva tänne. Tässä on vähä huono otos kun yritin yhteen frameen saada koko pläjäyksen. http://i288.photobucket.com/albums/ll193/sallakat/me%20my%20mine/jef.jpg
RiD, 9.8.2010 01:16:
Läväreistä piti luopua harrastuksen takia, jäi kutina että jotai puuttu ni inkkautin oikeeseen rintaan ninjin supermario 2:sta!