lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,350 views

Snowie

#1661 • • Snowie Ihku Hiutale
Pitäis niin kovasti hankkia tatska, mutta ongelmana on ettei mulla ole hajuakaan mitä ottaisin plus, että olen niin fuckin nössö, että mua skitsottaa se kipu. *justjoo*
wiwi

#1662 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Mar6, 28.3.2010 11:30:
Mieltä lämmittää se että seisoin vielä yhentoista jälkeen lavalla valokuvattavana ilman paitaa kun tolla kuvalla vedettiin sitten lauantaina paras tatuointi pokaali. Käsittämätöntä jälkeä kaveri tekee kyllä, joudun melkein vilauttamaan tissiä tämän takia joskus *joo*

Tää vaatis jo kuvia! :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

tomii

#1663 • • tomii kallion herttua
Hitto enpä ole vieläkään keksinyt millaista kuvaa ottaisi... no ehkä se sieltä tupsahtaa joku päivä. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Mar6

#1664 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

wiwi, 28.3.2010 15:31:
---
Mar6, 28.3.2010 11:30:
Mieltä lämmittää se että seisoin vielä yhentoista jälkeen lavalla valokuvattavana ilman paitaa kun tolla kuvalla vedettiin sitten lauantaina paras tatuointi pokaali. Käsittämätöntä jälkeä kaveri tekee kyllä, joudun melkein vilauttamaan tissiä tämän takia joskus *joo*

---

Tää vaatis jo kuvia! :)

Myönnän, täytyy katsoa jos postaan tänne siis kohta tissin kun saan riittävän hyvän kuvan. :)) Aika moni tota kuvas tuolki.

--
-Where there is house there is a home-

pirpeli

#1665 • • pirpeli
Uutta kuvaa alettiin tänään tekemään, vasempaan pohkeeseen/sääreen. Aiheena lapsuuden/teini-iän musiikinkuunteluun liittyvät vempeleet ja venäläinen peltiantiikki :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Goala

#1666 • • Edited Goala It is your own imagination!
Kesän jälkeen pitäisi mennä ottamaan tattooo.. Ei jaksais odotella enään! Kaulasta olkapäähän ulottuva tatuointi olisi tulossa. Tribaali/kukka/hymy&suru naama naamio yhdistelmällistä *pepsodent* Elikkäs massiivisempaa kuvaa tulossa iholle *hih* JA värejä tulee ja paljon :P

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

mariq

#1667 • • mariq

Snow, 28.3.2010 14:54:
Pitäis niin kovasti hankkia tatska, mutta ongelmana on ettei mulla ole hajuakaan mitä ottaisin plus, että olen niin fuckin nössö, että mua skitsottaa se kipu. *justjoo*

Valitse ekaks paikaks semmonen, mihin ei niin paljon satu *vink*
Mä otin ekan aikanaan selkään, lihaksen kohdalle, ja kipu oli aivan mitätöntä *joo* (verrattuna myöhempiin paikkoihin, kuten kylki tai reisi, joissa on hermoja vähän enempi) Sillaa ei jää ikävä maku suuhun toimenpiteestä. *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Snowie

#1668 • • Snowie Ihku Hiutale

mariq, 28.4.2010 12:48:
Valitse ekaks paikaks semmonen, mihin ei niin paljon satu *vink*
Mä otin ekan aikanaan selkään, lihaksen kohdalle, ja kipu oli aivan mitätöntä *joo* (verrattuna myöhempiin paikkoihin, kuten kylki tai reisi, joissa on hermoja vähän enempi) Sillaa ei jää ikävä maku suuhun toimenpiteestä. *hymy*

Selkää minäkin ajattelin. Skitsittaa silti. Mutta mä olen m´päättänyt voittaa eplkoni kyllä, enkä edes kehtaa kohta serustella jätkäkaverini kanssa kun sillä on niitä joku 7. :D
aiccu

#1669 • • Edited aiccu poksuva sydänilmapallo
kolmas tatuointi hommattu tänään: oikeaan ranteeseen valkoisella teksti "From Love I Get My Strength"
Näyttää taasen härskiltä arpitatuoinnilta ja vuotaa kiitettävästi.
Paradise Tattoon Max teki taas tämän tytön onnelliseksi *plur*

Neljännen kuvan vuoro on heinäkuussa.

edit: kun ihmiset eivät selkeästi huomaa lukea ei-quotattuja viestejä tähän liittyen..*igor*

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

pirpeli

#1670 • • Edited pirpeli

pirpeli, 27.4.2010 19:27:
Uutta kuvaa alettiin tänään tekemään, vasempaan pohkeeseen/sääreen. Aiheena lapsuuden/teini-iän musiikinkuunteluun liittyvät vempeleet ja venäläinen peltiantiikki :D

C-kasetti valmiina (kolmiulotteinen), venäläisen peltirobotin kannattelema. Oranssi-pinkki väritys, tekstillä MIX TAPE(sellasella tyylitellyllä tägikäsialalla kirjotettuna). Kasetin päälle tulee vielä pieni ja paksu peltirobotti, joka kannattelee jalalla kasetin yläreunasta. Lisäks taustaksi sellanen "sarjakuvalyönnin" tähti. Siis sellanen kaPOWWW-äänen aikaansaama kuvio :DD (Onpa vaikea selittää..)

--
-Albert Camus-

Freja

#1671 • • Freja Sihteeri

aiccu, 5.5.2010 18:18:
kolmas tatuointi hommattu tänään: oikeaan ranteeseen valkoisella teksti "From Love I Get My Strenght"

Toivottavasti vaan sulla on tossa se typo, eikä itse tatskassa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aiccu

#1672 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
liian nopeet sormet :D

--

pirpeli

#1673 • • Edited pirpeli

pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 5.5.2010 19:25:

C-kasetti valmiina (kolmiulotteinen), venäläisen peltirobotin kannattelema. Oranssi-pinkki väritys, tekstillä MIX TAPE(sellasella tyylitellyllä tägikäsialalla kirjotettuna). Kasetin päälle tulee vielä pieni ja paksu peltirobotti, joka kannattelee jalalla kasetin yläreunasta. Lisäks taustaksi sellanen "sarjakuvalyönnin" tähti. Siis sellanen kaPOWWW-äänen aikaansaama kuvio :DD (Onpa vaikea selittää..)

Taustaa vaille valmista :)

--
-Albert Camus-

Kimbou

#1674 • • Kimbou

kolmas tatuointi hommattu tänään: oikeaan ranteeseen valkoisella teksti "From Love I Get My Strenght"

*hikoil* jännittää!!! onko typo jo kädessä!! :D

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

epicuros

#1675 • • epicuros

Kimbou, 15.5.2010 12:14:
---

---

EI SAAATANA!! :DDDDD

StrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrength

--
Valid criticism does you a favor.

Wolverine

#1676 • • Wolverine

epicuros, 15.5.2010 13:09:
---
---

---

---

EI SAAATANA!! :DDDDD

StrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrength

haha. noh ei olis ensimmäinen, eiks joku julkkis vetäny jonku ihan totaalisesti vituiks tyyliin "were ther3 iz a will teer is away" ja huomas vasta kun lehtijutun jälkeen rupes satamaan palautetta :G
paupau

#1677 • • paupau Tuhma Bambi
Sain ihan yhtakkia idiksen ottaa uuden lavarin. Oon ulkomailla tekemassa irtottoa valmistumisen jalkeen ja tajusin etta ehdin pitaa sita naamassani ainakin vuoden, jee! Ennenku pitas alkaa menee aikuisten oikeasti hommiin ja ettii niita oman alan hommia. Nyt vaan sita uutta leima-aihetta ahkerasti miettimaan, etta vois sit ens talvena ottaa sen vihdoin Thaimaassa. Vois ottaa ekan bambutatskan mahdollisesti. Katsotaan..
aiccu

#1678 • • aiccu poksuva sydänilmapallo

---

---

Kannattaa varmaan lukea edeltävät viestit niin selviää?

--

Sallakat

#1679 • • Sallakat jungle, baby !
Alkaa olemaan taas perhosia kivasti vatsan pohjassa kun olen menossa hakattavaksi torstaina taas.

Törmäsin tatskamessuilla täällä Helsingissä sellaiseen lafkaan kuin Boucherie Moderne ja katselin, että siinä vasta ainutlaatuisia tatskoja portfoliossa. Kyseisestä mestasta oli pari jannua siellä esittäytymässä. Kuinka ollakaan feisbuugissa huomasin helsinkiläisen Tatuata:n sivuilla, että samaisesta mestasta on yksi kolmas tyyppi tulossa pariksi viikoksi Tatuataan vierailevaksi tähdeksi, Jef niminen kaveri. Myspacesta bongasin sen kuvia ja VOILÁ sen jäbän tatskat on kaikkein siisteimmät koko niiden lafkasta tai mitä ikinä oikeesti nähnyt ikinä missään!! <3 (tjeu: http://www.myspace.com/losthighwaytatoo)

Noh otin heti yhteyttä Tatuataan ja torstaina ois koko päivä varattu. Oon aivan täpinöissäni, ettei tarvinnut Belgiaan asti lähtä tyyppiä moikkaamaan. Ihan pirun jees <3
#1680 • • Muussika Guest

Sallakat, 1.6.2010 16:51:

Noh otin heti yhteyttä Tatuataan ja torstaina ois koko päivä varattu. Oon aivan täpinöissäni, ettei tarvinnut Belgiaan asti lähtä tyyppiä moikkaamaan. Ihan pirun jees <3

Mielenkiintoista kädenjälkeä herralla. Olikohan peräti sama pulju, johon tatskamessuilla kiinnitin huomiota. Messuilla portfoliossa oli paljon geometrisiä kuvioita, pikseleitä yms. tosi persoonallista. Ei olisi ihan omaa tyyliäni, mutta tosi mageeta juttua kyllä. Tosta sun linkin kautta avautu tosin vielä hienompia kuvatuksia.

Saanko kysästä, että millaista leimaa ja mihin kohtaan olet aatellut?

Mä olen jo vuoden alussa varannut pari ekaa nakutusaikaa selän isoon kuvaan heinä- ja elokuun lopuille. Oon merkannut nämä 2 kpl vapaatoivepäivät (sunnuntait) työvuorolistaan jo tossa maaliskuussa, eli about puoli vuotta ennen h-hetkeä. Tänään sain kuulla, että mun kuulemma pitäisi olla töissä ainakin tuona ekana nakutusaikana. Vitun jees. *igor* Eipä yhtään työ hallitse elämää taas, prkl. Mä en kyllä nyt ihan helpolla ala lykkäämään näitä aikoja. On se vaikeeta saada vapaaksi yksi sunnuntai heinäkuussa ja yksi elokuussa, vaikka kuin aikaisin toiveensa merkkaisi.

/end of vuodatus