1,818 posts, 91 pages, 977,532 views
Replying to lävistykset & tatuoinnit:
Sallakat, 29.1.2010 12:55:
^ hienohan tuo tosiaan on! eikä varmaan ole ollut tajuttoman kivulias projektikaan, neiti syksy :)
pirpeli, 29.1.2010 17:45:
... ja kipuun onneksi tottuu :)
pululu, 29.1.2010 18:02:
Tuo on niin jännä juttu! Monet sanoo että "aluksi sattuu mutta kipuun tottuu", mutta mulla kävi just toiste päin: aloittamista pelkäsin kamalasti ja jännitin myös mutta se ei sitten sattunutkaan yhtään. Mitä enemmän "rapsutettiin" samasta kohtaa, sitä enemmän sattui. Loppuvaihe oli ihan tuskaa Onneks ei ollu noin isot tatskat kuin Pirpelillä! :)
Btw Kati, hieno on :)
Spanks, 30.1.2010 09:45:
Ei jaksanut koko threadia selata läpi joten pieni kysymys. Mikä liike stadissa olis erikoistunu japanilaisiin kuviin? Pitäis omaa olkapäätä saada vähän paranneltua ja ehkä ottaa kuva myös pohkeeseen.
pirpeli, 29.1.2010 11:41:
Valmista tuli :)
pirpeli, 29.1.2010 11:41:
Valmista tuli :)
crissy, 8.2.2010 14:29:
sit saan 3. kuvan ja se onki sit pikkasen isompi:D
crissy, 8.2.2010 14:29:
Eli muotokuvatatska tulis kyynärvarteen sisäpuolelle. Muotokuva on mun edesmenneestä pikkuveljestä ja sit tulee ortodoksinen risti mis on nimi ja elinaika.
Vampyrella, 8.2.2010 22:09:
ÄÄÄÄÄÄ, haluisin jo varata aikoja selän nakuttamiseen, mutku ekat ajat ois vasta kesää vasten ja kesäksi en haluu ottaa kuvaa selkään. Tulis meinaan isoin leima tähän mennessä, ja toi arska ja kuvan hoitaminen on vähän hankalaa mulle kesällä. Joutuu siis venailemaan syksyyn.
MUTKU ÄÄÄÄÄÄ TÄTÄ HINKUA!
Btw naiset, jos ootte ottaneet isoa kuvaa selkään, ni ootteko pystyneet käyttämään rintsikoita olleskaan paranemisaikana? Jotain sporttiliivei ees?
Metz^^, 9.2.2010 01:00:
vois kuvitella et jotkut olkaimettomat vois olla jees :) riippuen miten päin se tulee sekään
Vampyrella, 9.2.2010 07:34:
Siitä tulee niin iso, että toi kiinnikesydeemi (siis jossa hakaset) on kans tiellä. Mietin vaan, että kuin pahasti se mahdollisesti hiertää. Ehkä sporttiliivit ois enempi jees, dunno. Kokemuksia, anyone?
(Onhan se hyvä jo tässä vaiheessa miettiä moista... :D)
pirpeli, 9.2.2010 08:48:
Voisin kuvitella, että isohkossa selkätatuoinnissa parhaat liivit on edestä kiinnitettävät melko leveäolkaimiset pehmeästä materiaalista valmistetut liivit. Eli jonkin sortin sporttikannattimet. Ite pystyin tän uuden kanssa käyttämään normaaleja hieman leveäolkaisempia liivejä ja tietty kotona sitte hilluin ilman ja aika avoimessa paidassa. Mulla tosin paranee ihan sikanopeesti tatuoinnit, muutamassa päivässä. Helosan ja ilmakylvyt ftw!
Vampyrella, 10.2.2010 23:11:
Saas nähä miten saan hoidettua tota selän kuvaa sitten, on vähän haastavassa paikassa. :P