lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,997 views

Houre

#1521 • • Houre

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss *uuh*

---

Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/

Mulla on pysyny unicorn melkein kuus vuotta
lohikarme

#1522 • • lohikarme RitariVittupää

Houre, 1.10.2009 20:31:
---
---
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.

---

Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/

---

Harvinaista :)

--
Qualis artifex pereo

Houre

#1523 • • Houre

lohikarme, 1.10.2009 20:32:
---
---
---

---

---

---

Moni on kyllä ihmetellyt asiaa :)
Kolera

#1524 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

lohikarme, 24.9.2009 09:00:
Huomenna laitetaan pa :) Pikkasen alkaa jänskättää.

PICS OR STEFUHOAKS!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

#1526 • • Reivaaja Guest
Ihan pimeetä.
Vertina

#1528 • • Edited Vertina
Ah, eilen oli about 5 tunnin tatuointisessio ja melkein puoli selkää valmis. Vähän valkoista pitäis lisätä tohon kun rupes sattuu sit siinä vaiheessa sen verran et jätettiin se ens kertaan. Ja reilu 2 viikon päästä toinen samanlainen sessio vielä jäljellä. Sattui kyl aika helvetisti etenkin ekojen 4 tunnin jälkeen *hikoil*
Vertina

#1529 • • Vertina

Houre, 1.10.2009 20:33:
---
lohikarme, 1.10.2009 20:32:
---
---
---

---

---

---

---

Moni on kyllä ihmetellyt asiaa :)

No sä ootkin tollanen ihmetyyppi
ValaX

#1530 • • ValaX
Eräs nasipuoleinen henkilö valitti jokunen vuosi sitten Helsingistä Lahteen muuttaessaan, ettei voi pitää enää kesäsin hiatonta paitaa kun mummot on ihan kauhuissaan hänen tatuoiduista käsivarsistaan. Nyttemmin hänellä on lapsikin, joten nuo koristelut on varmaan vielä "järkyttävämpää". Helsingissä kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota, mutta lahdessa sitten heti sai kuulla "katsokaa, tatuoitu nainen!" puheita.

Oma kommenttini näistä hänen tatuoinneista on, että olihan ne kyllä ihan akuisten oikeasti hienot *joo**piis*
#1531 • • Edited Muussika Guest

vala, 20.10.2009 17:58:

Eräs nasipuoleinen henkilö valitti jokunen vuosi sitten Helsingistä Lahteen muuttaessaan, ettei voi pitää enää kesäsin hiatonta paitaa kun mummot on ihan kauhuissaan hänen tatuoiduista käsivarsistaan. Nyttemmin hänellä on lapsikin, joten nuo koristelut on varmaan vielä "järkyttävämpää". Helsingissä kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota, mutta lahdessa sitten heti sai kuulla "katsokaa, tatuoitu nainen!" puheita.

Nää on kyllä jänniä kohtaamisia. Hyvä vaan, jos on vähän siedätyshoitoa mammoille. *hih*

Mun pomo kans sanoi, että mä näytän sille, kuin oisin karannut vankilasta tai laivastosta, eli noi vanhat mielikuvat elää edelleen osalla. Ihan hauskaa on kyllä jutella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on täysin erilaiset mielipiteet ja ajatukset tatuoinneista. Välillä saa aikaan hedelmällisiä keskusteluja eri asenteiden ja ajatusten kohtaamisessa. Tosin, suht mielenkiintoinen pointti on se, että joidenkin mielestä on yleisesti hyväksyttävää tulla kauhistelemaan ja kummastelemaan toisen tatuointia suureen ääneen, mutta jos minä kauhistelisin kovaan ääneen esim. jonkin itseäni vanhemman mamman kampausta, olisin törkeä ja huonosti käyttäytyvä tytönhupakko. ;)

Sit kun meiän ikäluokka vanhenee, niin johan rokki raikaa, vertaillaan ringissä kellä on ryppysin kuva ja rullatuolit ja rollaattorit on tuunattu liekeillä! ROKROK! Näin totesin yhdelle mukulalle, kun hää totes, että tajuanko että mulla on sit mummelina kämäsiä ryppysiä perhosia käessä.

Yksi ihan hyvä pointti on se, että jos tatuointi on mummelina päällimmäisin katumuksen aihe, niin sitten voi kyllä todeta, että on tullut elettyä aika hyvä elämä. :)

Ja oleellisin pointti ehkä se, että mä en edes tiedä, elänkö mä niin vanhaksi, joten oon kyllä ajatellut elää ja toteuttaa itseäni tässä ja nyt sellaisilla tavoilla, jotka koen itselleni mielekkäiksi.
pirpeli

#1532 • • Edited pirpeli
Finally. Meen maanantaina "sovittamaan" tulevaa tatuointia*super**jiihaa*.

Edit. Mun forum- allekirjoitus antaa viitettä aiheesta :) Paikkana kaula, hartia ja käsi(oikea puoli)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

tomii

#1533 • • tomii kallion herttua
Mua on alkanu taas vähän himottamaan tatskan otto. :) Pitää nyt mietiskellä silti rauhassa millasta kuvaa voisi ottaa, ja muutenkin. Joku "GANGSTA 4 EVER!" ja 2 asetta ristissä ja puukko menee siitä välistä ja ehkä joku pääkallo, käärme ja vankilaruusu siihen ympärille, ja isona mahaan... joo! :D No ehkä ei tollasta, tai kuka tietää! ;)

--
reivaan kunnes kuolen

pirpeli

#1534 • • pirpeli

pirpeli, 24.10.2009 10:27:
Finally. Meen maanantaina "sovittamaan" tulevaa tatuointia*super**jiihaa*.

Edit. Mun forum- allekirjoitus antaa viitettä aiheesta :) Paikkana kaula, hartia ja käsi(oikea puoli)

Hiiihiiii! Menin sitten sovittamaan ja tehtiinkin samantien ääriviivat :D Laitan kuvaa valmiista sitten kun tää on valmis. Mutta tulee kyllä niiiiin hieno!

--
-Albert Camus-

Odeejay

#1536 • • Odeejay
Kui paljon Tatuoinnit yleensä maksaa? Oon aatellu ottaa jonkun suhtkoht pienen tatuoinnin ja varmaan vähän väriä siihen.
pirpeli

#1537 • • pirpeli

Odeejay, 27.10.2009 18:03:
Kui paljon Tatuoinnit yleensä maksaa? Oon aatellu ottaa jonkun suhtkoht pienen tatuoinnin ja varmaan vähän väriä siihen.

Riippuu ihan paikasta, missä otat. Kalliit tunnetut liikkeet--> n.100 eurosta ylöspäin, tuntemattomammat/tutunjutut--> esim. mulla tää kaula-hartia-käsi on pituudeltaan melkein 40cm ei iha ja leveys jotain 20 cm, ääriviivat on vaan satasen. Luultavimmin maksan jotain 300-400e koko kuvasta.

--
-Albert Camus-

aivomassa

#1539 • • aivomassa are you ready to lose control ?
Täl naisella löytyy snakebitet , medusa , napakoru , nenässä ja venytykset korvissa tietty :) Nänneistä otin pois kun ne ikävästi tarttui kaikkeen.. Christina pitäis käydä ottamassa kunhan rohkeus riittää. Tatuointeja löytyy vasta yksi veijari kissa kädestä , mut yläselkään olis suunnitteilla uusi upea tatuointi idea ;)

--
Dont expect us to be quiet !

Decion

#1540 • • Decion Koneradio
just otin kulmakorun uudestaan samaan kohtaan, + kielikoru ollu kohta tasan vuoden *hymy*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-