¨'P'¨'u'¨'s'¨'s'¨'Y'¨'!9th YEAR ANNIVERSARY!' w/ PAOLO MOJO

81 posts, 5 pages, 14,333 views

Riku

#61 • • Edited Riku The Little Prince
Hemmetti, mä hoin koko illan että Tapsa pelasti bileet, mutta muut on varastanu mun kommentin. Paolo oli kieltämättä aika pettymys ja tylsähkö miljoonine leijuntoineen ja pelkkine pelkistettyine ei-draivaavine biitteineen, mutta kyllä se ilta siitä sitten lähti käyntiin. Pari viimeistä klassikkoa toimivat taas kuin junan vessa, kyllä siinä vanhassa musiikissa on sitten jotain, eikä ilmeisesti vain minun mielestäni.

Lisäys: Plussaa loistavasta äänentoistosta. Kaiuttimien luona basso hakkasi ihanasti rinta-alaa myöten, mutta toisaalta tanssilattia oli sen verran pitkä, että jokainen pystyi valitsemaan sopivan volyymitason itselleen. Korvat soi nyt, mutta kyllä se oli sen arvoista.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jago

#62 • • Jago un-trained monkee
meinasin tulla, mut en jaksanut*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

GERTY

#63 • • GERTY
nam nam nam että maistui! *plur*
#64 • • Elwira Guest
*sydän*
Amnesia

#65 • • Amnesia
Orkidean setti oli kaikin puolin loistava *plur*
Mojo kuulosti välillä hyvältä, mutta jotenkin se vaan väsytti pidemmän päälle ja rupesi odottamaan Orkideaa...
Hjuva fiilis *pepsodent*
Jinx

#66 • • Jinx Superfeminine
Ihanat bileet! *sydän**tanssittel**plur*

--
Pyllykkä

Tapi

#68 • • Tapi Dreamstate

Individual, 10.6.2007 12:36:
Mitäs se Mojo soitteli sitten?

Kai se jotain tech housea- ja progefuusiota oli. Emmä tiiä. :D

Mun mielestä ihan jees musaa, mutta PA:n yläpäät huusivat kipurajoilla ja soundi oli muutenkin imo liian lujalla. Vielä ku Elacinit oli jääny himaan, niin bileistä ei kyl erityisemmin nauttinu ja niinpä lähin jo ennen kahta himaan.

Vähän sääli kyl, kaikki Pussyn syndet joissa oon aiemmin ollu on ollu ihan helvetin makeita bileitä.
Tiah

#69 • • Tiah
Mielettömän kivaa oli :) ei voi muuta sanoa kun *sydän*

Ehkä ne välispiikit ois voinut jättää väliin...
Upeat esitanssijat myös :)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

r0n

#70 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Swen Weber - First stroke *super*

*hikoil*

--
6er reihe

WiljamiDzay

#71 • • WiljamiDzay Nyypiö
Aika muikeat bileet oli kyllä *joo*

Tosin saavuin paikalle vasta yhden jälkeen (olin jonossa joskus 0:20, mutta tajusin siinä tarvitsevani käteistä ovella ja automaatin etsimiseen sitten tuhraantui tehokasta peliaikaa *nauru*) mutta kyllä tykkäsin.. Mojo ei itsellekkään täysin iskenyt (ei sillä ettenkö olisi danssannut), mutta Orkidea pystyy aina tekemään mulle mieleiseni bileet ja siitä setistä ei sit liiemmin aikaa mennytkään pousailuun *jiihaa*

Niin ja Studio 51:stä vielä sen verran, että kun oli vesilinjalla liikenteessä, ni ihan ok mesta *joo**piis*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Riku

#72 • • Riku The Little Prince

Tapi, 10.6.2007 12:56:
Mun mielestä ihan jees musaa, mutta PA:n yläpäät huusivat kipurajoilla ja soundi oli muutenkin imo liian lujalla. Vielä ku Elacinit oli jääny himaan, niin bileistä ei kyl erityisemmin nauttinu ja niinpä lähin jo ennen kahta himaan.

Amatööri! nim. ammattitautinen kuuro.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

anton fine

#73 • • anton fine myspace.com/finethedj
Ai ai että oli hyvää musaa pitkäst aikaa, Paolo oli ROKK!
kap-pu

#75 • • kap-pu the amazing suction cup boy
pitkästä aikaa bileissä (3 kk jopa? tms) ja hauskaa oli. sääli että jouduin lähtemään ajoissa nukkumaan duunin johdosta. onnea Pussylle 9 vuoden johdosta vainen! ens vuonna mahtaa räjähtää?

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

ElNiño

#76 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Orkidealt tuli kyllä sellast ydinkärkiohjus-soundia, että oksat poies! Onneks iso diskopallo ei tipahtanut.. *nauru*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

jonecky

#77 • • jonecky
Bileistä ei oikeestaan keksi muuta sanottavaa ku et sain tulemaan, oli sen verran loistosettiä kukkaissedällä tosta klo öbaut 0200:sta eteenpäin :P
keisha

#78 • • keisha bullet with butterfly wings

Tiah, 10.6.2007 18:40:
Ehkä ne välispiikit ois voinut jättää väliin...

Tarun välispiikeillä on yhtä pitkä historia kuin pussyclubilla. Mun mielestä ne vaan lisää fiilistä kun Taru on sydämellä mukana tossa jutussa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

AdonisHercules

#79 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Päätin ottaa chiceinit rennosti että jaksaa sitten pussyissä nostaa polvea kunnolla ja se oli hyvä päätös. Mojo oli nyt ihan mukiin menevä, mutta milla ja orkidea tututtuun tapaan rokkasi sitten niin hyvin etten päässyt juuri ollenkaan pousaamaan *nauru*
Onnea yhdelle suomen parhaalle klubille! 10v bileitä odotellessa *aplodit**jiihaa*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

z

#80 • • z
orkidea pyöräytti kyllä toimivimman settinsä abt ikinä. harmi ku väsytti, niin piti lähteä kotia nukkuu.

nämä on kyllä aina ihme kekkerit, kun toimivat 51:ssä. onnea klubille, emännälle & muille osallisille *piis*