Sam Lainio - Soul And Mind (deephouse)

29 posts, 2 pages, 5,879 views

Amuck

Posts: 2,396

#21 • • Amuck dub-i-dub

samlainio, 29.5.2007 15:55:
Oot tärkeä! *uros*


Toi *uros* pelasti :D

Olen kuunnellut tämän nyt ties kuinka monta kertaa, ja pakko sanoa että NAM. *slurps* Tuollainen hypnoottinen diippailu on mummiälest paljon chillimpää kuin joku ambient-ulina. Tosin tuo viimeinen biisi herätti unesta - niin varmaan tarkoitus olikin, mutta en tykänny tässä kohtaa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

drS

Posts: 1,939

#22 • • drS
kesäaamusetti <3 pitkästä aikaa diiphausmixi mikä on pudonnu muutenkin ku pelkästään taustamusana, varsinkin toi svartsin remiksi mari boinesta on hieno!
samlainio

Posts: 1,264

#24 • • samlainio

OlliS, 10.6.2007 22:33:
Tää on nyt soinut n. 20 kertaa enkä vieläkään saa tarpeekseni :P

Uskomattoman tunnelmallinen, syvä ja kesäinen sekoite. Suosikkiraitoina avausbiisi, Vuoi Vuoi sekä Vince Watsonin hävyttömän siisti Rendezvouz.

Ainostaan viimeisen kappaleen funktio setissä pisti hieman ihmetyttämään.

9.5/10 *sydän*



Kiitos Olli palautteesta! Vuoi Vuoi ja Rendezvouz on kyllä molemmat aivan loisto biisejä. Ja tota viimäsen biisin funktiota on varmaan aika moni miettiny. Vähän itekkin aluks sitä kelailin, ett pitäiskö vaan jättää se pois, mutta sitten päätin raiskata sen kauneuden tollasella raastavalla lopulla. Ihan vaan ärsyttääkseni =D

Mutta jeesh! Suurkiitos kaikille palautteesta. Palautetta ja kuuntelua toki lisää ;)
anton fine

Posts: 1,359

#25 • • anton fine myspace.com/finethedj
Mulla on kans pyörinyt melke joka päivä siitä asti ku tuli online!
stelmo

Posts: 173

#26 • • stelmo
Lukemattomia kertoja puolen vuoden aikana kuunneltuani pakko sanoa jo tässä vaiheessa, että tää on yksi tän vuoden kovimpia mixauksia mitä olen kuullut. Tässä on sellaisia biisejä, joita ei aika kovin helpolla pilaa.
Jinx

Posts: 2,615

#27 • • Jinx Superfeminine
Niiiiiiiiin nami! Tässä on todentotta sielukkuutta!

--
Pyllykkä

samlainio

Posts: 1,264

#28 • • samlainio

stelmo, 28.11.2007 13:32:
Lukemattomia kertoja puolen vuoden aikana kuunneltuani pakko sanoa jo tässä vaiheessa, että tää on yksi tän vuoden kovimpia mixauksia mitä olen kuullut. Tässä on sellaisia biisejä, joita ei aika kovin helpolla pilaa.



heh.. suuret kiitokset tosta kommentista!!