Sam Lainio - Soul And Mind (deephouse)

29 posts, 2 pages, 5,847 views

samlainio

Posts: 1,264

#1 • • Edited samlainio
deep, house

tracklist:
01 Junior Boys: Like A Child – Carl Craig Remix (Domino)
02 Theo Parrish: Falling Up – Chateau Flight Remix (Syncrophone)
03 Ian O’Brien-Docker: Totally Alright – Martin Buttrich Remix (Virgin)
04 Mari Boine: Vuoi Vuoi – Henrik Schwarz Remix (Universal Jazz)
05 Omar S: Oasis 13 (FXHE Records)
06 Ferrer & Karizma: The Cube (Objektivity)
07 Antena: Camino Del Sol – Joakim Remix (Permanent Vacation)
08 Art Of Tone: Praise – Llorca’s Remix (20:20)
09 20:20 Soundsystem: High – Llorca’s Remix (20:20)
10 Kevin Yost: Delirious (I-rec)
11 Vince Watson: Rendezvous (Planet E)
12 Face Action: In The Trees – Carl Craig C2 Remix #1 (Juno)

http://samlainio.kapsi.fi/mixes/samlainio_-_soul_and_mind_part_1.mp3
P. Pau

Posts: 143

#2 • • P. Pau the bad finnish girl
Aloin sen sinun (ja Vertigon) Kuopion keikan jälkeen kuunnella sun miksauksia täältä ja olen kyllä oikein ihastunut niihin! Onko tämä 22 min kohdalla tuo nelosbiisi? Ihan huikee laulelma...! *sydän*

--
"In Finland we have this saying you pull fine."

Avatar
#3 • • emppu Guest
NYT PERKELE*SENKIN* 128KPBS
ÄRRISAATANAMURRI
ei tollasta laatua enää saa julkasta! pistäs nyt parempaa plaatua kehiin oikeesti :)
stelmo

Posts: 173

#5 • • stelmo
Kovia kipaleita <3 Lataukseen.
anton fine

Posts: 1,359

#6 • • anton fine myspace.com/finethedj
15min soinu ja meikä on itku kurkus. Tunnetta vaikka muille jaettavaksi tässä teoksessa.

lisää hehkutusta jos selviän loppuun asti.*hihu*
samlainio

Posts: 1,264

#7 • • samlainio

emppu, 21.5.2007 15:30:
NYT PERKELE*SENKIN* 128KPBS
ÄRRISAATANAMURRI
ei tollasta laatua enää saa julkasta! pistäs nyt parempaa plaatua kehiin oikeesti :)



Pitäis kyl olla 128, mut oonkohan mä sitte vahingossa tehny jotain väärin =) Nooh.. täytyy korjata tilanne, jos niin on. Tarkistetaan.
samlainio

Posts: 1,264

#8 • • samlainio

P. Pau, 21.5.2007 15:25:
Aloin sen sinun (ja Vertigon) Kuopion keikan jälkeen kuunnella sun miksauksia täältä ja olen kyllä oikein ihastunut niihin! Onko tämä 22 min kohdalla tuo nelosbiisi? Ihan huikee laulelma...! *sydän*



Oi kiitos! *blush* *pihkassa* Mä veikkaan, ett tuo laulelma on toi Mari Boine. Se on kyllä hieno träkki!!
snoxn

Posts: 350

#9 • • snoxn
Oasis 13! voispa kuunnella.
anton fine

Posts: 1,359

#10 • • anton fine myspace.com/finethedj
Noniin. Loistomatskua. Toisiks vimppo oli aika korvanamia kaiken rauhallisuuden jälkeen. En oikein hiffannut tota viimeisen kappaleen pointtia, mutta yllättävää ainakin oli että se tuli :) Oikein mukavaa tekniikkaa, eikä koodauslaatu haitannut mua ainaski, oli mielestäni hyvä ääni. Millä muuten koodaat noita mp3:sia?
samlainio

Posts: 1,264

#11 • • samlainio

fine, 22.5.2007 09:13:
Noniin. Loistomatskua. Toisiks vimppo oli aika korvanamia kaiken rauhallisuuden jälkeen. En oikein hiffannut tota viimeisen kappaleen pointtia, mutta yllättävää ainakin oli että se tuli :) Oikein mukavaa tekniikkaa, eikä koodauslaatu haitannut mua ainaski, oli mielestäni hyvä ääni. Millä muuten koodaat noita mp3:sia?



Joo toi Vince Watsonin Rendezvous on kyl yks tän kesän kovimpia biisejä. Eka kerran meinas itku tulla, ku ton biisin kuulin. Ja se Carl Craigin remix siel lopussa on just siks, ett se rikkois ihan täysin sen kauniin ja hartaan tunnelman, mikä tossa Rendezvoussa on... accident in paradise, u know =)

Yleens äänitän macille noi mixit ja käytän siin sellast perus audio recorder ohjelmaa, mut se ei oikeen suostu savettaan mp3, ni käännän ne wavit sellasessa softassa, ku Switch ämppäriks. Jos teen Pc:llä, niin sillon yleens Forgella sisään.
-Casper-

Posts: 1,363

#12 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
itsekin olen jostain syystä missannut ko. kaverin setit, mutta siihen tuli kyllä muutos nyt*joo*
päheetä soundia kohti kesää kun mennään*aplodit*
RiD

Posts: 2,817

#13 • • RiD Nukemi
Enemmän rummuttelua vähemmän housea!

imuun _>

--
*super* *possu*

samlainio

Posts: 1,264

#14 • • samlainio
väli dankket uusille kommenteille! *hihu*
diskoeno

Posts: 673

#15 • • diskoeno
Näin pikakelailulla pirskatin laadukasta saundia, eikä mitään tylyppää nitkuilua. Ja harvoin mixi jossa on kovinta detroittia 313-arean ulkopuolelta pettää. Ja yhyy yhyy mixei se Vince jo tuu Suomeen :~(
Needless

Posts: 282

#16 • • Needless
tracklist näyttää ihan perkuleen hyvältä joten pistetääs lataillen.
sale

Posts: 1,235

#17 • • sale
Tää tippui kyl ihan nätisti :) Mahtavaa saundia rentoutua ja antaa tämän painua mielen syöveriin :=)
Voiskin nyt laittaa jälleen soimaan. Makoisaa matskua oli myös tuo chillimpi miksaus joka on kans linjoilla!!!
freeve

Posts: 345

#18 • • freeve
makoisaa..!
Avatar
#19 • • Hexe Guest
Siis ei ole ennen oikeen mun musiikkia tällänen ollu, mut nyt täytyy kyl myöntää et täs on muutama niin vitun kova ralli ja hyvää miksinkii et NAM!

Varsinkin toi kakkosraita ja varsinkin tuo mikä rullaa tos 39 min. kohalla on niin pirun maistuvaa et huh!
Annoin muutamal frendillekin tän ku halus kopion täälnäi. Ihan loistavaa paskaa!
samlainio

Posts: 1,264

#20 • • samlainio

Hexe, 29.5.2007 15:25:
Siis ei ole ennen oikeen mun musiikkia tällänen ollu, mut nyt täytyy kyl myöntää et täs on muutama niin vitun kova ralli ja hyvää miksinkii et NAM!

Varsinkin toi kakkosraita ja varsinkin tuo mikä rullaa tos 39 min. kohalla on niin pirun maistuvaa et huh!
Annoin muutamal frendillekin tän ku halus kopion täälnäi. Ihan loistavaa paskaa!



Kiitos Heikkiseni! Mä tiedän, ett suhun voi aina luottaa!! Oot tärkeä! *uros* *nauru*