Beliar, 9.5.2007 17:05:
---
a98, 8.5.2007 20:45:
[clips]
---
Jätkä on kyllä niin kärryillä asioista, että kannattaiskohan vaihtaa foorumia?
Jatketaan nyt sitten näitä paljastuksia, nimittäin ei Hanna Pakarinenkaan ole itse tehnyt Euroviisuri-biisiään! REALLY!! Sitä se musiikkibisnes nyt kuitenkin oikeasti on! Dj Tiësto on todellakin loistavasti toteutettu ja markkinoitu brändi, jonka takaa löytyy levyjen kääntäjän lisäksi monia muitakin tyyppejä - jopa tuottajia!
noh anteeks, oikeesti mun piti kyl sanoo et tottakai tiesto tekee itte omat biisisä koska sil on niin ihana hymy ja ei kukaan kuolevainen pystyis tekee niin ihanii ihq hittei!
niin siis ei mua oikeesti häiritse se kuka ne biisit tekee, kyllä mä pystyn nauttimaan (tai toisinpäin) niistä ihan yhtä paljo oli ne sitten tieston basshunterin tai mozartin tekemiä. mutta onhan se kiva jos krediitit menisi edes osittain oikeeseen suuntaan, tai tiedot olisi selvästi saatavilla niille ketkä niitä kaipaavat. mun mielestä noi krediitti tiedot meinaan ei ole ollu ainakaan noissa vanhoissa julkasuissa ihan selvillä, uusissa tosin näyttäis olevan paremmin. ennenhän varsinkin sinkuissa noi krediitit meni ainakin osassa "written and produced by dj tiesto", joka tietty voi viitata tohon brändiinkin (tuotantotiimiin) :)
mut eikös noi krediitit pidä kuitenkin ihan lain mukaan ilmoittaa oikein?