74 posts, 4 pages, 24,180 views
a98, 8.5.2007 20:45:
[clips]
D, 9.5.2007 17:02:
Nyt meni elämä piloille!?!
VITUN URPOT ! OLISITTE OLLUT NYT HILJAA ;:(((((
oh nyt on niin masis ettei tosikaan :((
tiestoooo ....
toivottovasti tää on väärä tieto kaikki tässä!
SamHard, 9.5.2007 17:09:
Kuinka monen pöytälaatikko/mikseri ym. peruskiksu/techno ym ym. biisestä saisi julkaisukelpoisia tai jopa hyvinkin myyviä ja tanssilattiat valloittavia hittejä jos sen tuottaisi todella taitava maailmanluokan tuottaja! Mä sanon että helvetin monesta!
JussiS, 9.5.2007 17:13:
---
Kuinka monen pöytälaatikko/mikseri ym. peruskiksu/techno ym ym. biisestä saisi julkaisukelpoisia tai jopa hyvinkin myyviä ja tanssilattiat valloittavia hittejä jos sen tuottaisi todella taitava maailmanluokan tuottaja! Mä sanon että helvetin monesta!
---
No eipä olis eka kerta kun paskasti tuotetusta biisistä jossa on "teh idea" tuotetaan uusi versio jolloin nimeksi tulisi jotain tyyliin "paska tuottaja & studioinsinööri - megahitti".
Darude - Sandstorm, anyone?
Kuinka monen pöytälaatikko/mikseri ym. peruskiksu/techno ym ym. biisestä saisi julkaisukelpoisia
tai jopa hyvinkin myyviä ja tanssilattiat valloittavia hittejä jos sen tuottaisi todella taitava
maailmanluokan tuottaja! Mä sanon että helvetin monesta!
Kuinka monen pöytälaatikko/mikseri ym. peruskiksu/techno ym ym. biisestä saisi julkaisukelpoisia
tai jopa hyvinkin myyviä ja tanssilattiat valloittavia hittejä jos sen tuottaisi todella taitava
maailmanluokan tuottaja! Mä sanon että helvetin monesta!
---
No eipä olis eka kerta kun paskasti tuotetusta biisistä jossa on "teh idea" tuotetaan uusi versio jolloin nimeksi tulisi jotain tyyliin "paska tuottaja & studioinsinööri - megahitti".
SamHard, 9.5.2007 17:19:
---
Ääähh on se niin väärin kun vaan yksi tuhansista saa kokea fiiliksen miltä oma "perus"biisi
alkaa kuulostamaan sen jälkeen kun huipputuottaja saa sen hyppysiinsä!
Juhgu, 9.5.2007 17:24:
Ai eikö Darudekaan tee biisejään itse? Mun mielestä Sandstorm ei kuulosta siltä, että se olisi käynyt jonkun "huipputuottajan käsittelyssä". Eikä se ideakaan nyt itseasiassa niin kovin kummoinen ollut vaan hyvinhän se jengiin upposi, ei siinä mitään.
Itse omistan tuon Rush-nimisen levyn, jossa teknistä edistystä Sandstorm-ajoista on tapahtunut jo huomattavasti. Lieneekö mies itse kehittynyt vai onko takana tosiaan tuotantotiimi?
Saarre, 9.5.2007 17:22:
komppaan tohon, paljon ideoita jää varmasti kovoille kuihtumaan.
mä koitin alottaa tänne sellasta topiccii while back jossa toisten projektitiedostoista sais rauhassa tuottaa mitä tykkää, idea tapaa tuottajan meiningillä mutta sei ottanu tulta alleen.
Juhgu, 9.5.2007 17:24:
---
---
---
Ai eikö Darudekaan tee biisejään itse? Mun mielestä Sandstorm ei kuulosta siltä, että se olisi käynyt jonkun "huipputuottajan käsittelyssä". Eikä se ideakaan nyt itseasiassa niin kovin kummoinen ollut vaan hyvinhän se jengiin upposi, ei siinä mitään.
Itse omistan tuon Rush-nimisen levyn, jossa teknistä edistystä Sandstorm-ajoista on tapahtunut jo huomattavasti. Lieneekö mies itse kehittynyt vai onko takana tosiaan tuotantotiimi?
JussiS, 9.5.2007 17:29:
---
Toisaalta taas iden tarvii ihan oikeesti olla helvetin hyvä, esimerkiks joku törkeen hyvä melodia tai vokaali, ennenkuin sitä kukaan jaksaa sen tarkempaan käsittelyyn ottaa.
Landola, 9.5.2007 20:33:
Tottahan se sitten on, että välikädet tekee kovimman työn, mutta entä esim. Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Paul Oakenfold, John Digweed ja muut 'kuuluisat' DJt, tekeekö heidänkin kanssa joku hieman Perusteellisempaa yhteistyötä, vai onko Tiesto ainutlaatuinen markkinointikikka?(elektronisessa musiikissa)
LooPy, 9.5.2007 20:55:
mutta Oakenfoldilla on kyllä joku hovituottaja messissä.
akiapina, 9.5.2007 21:07:
---
LooPy, 9.5.2007 20:55:
mutta Oakenfoldilla on kyllä joku hovituottaja messissä.
---
Mitähän biisejä Oakenfold on oikeasti mahtanut tehdä itse :) Jo Bullet in the Gunissa on mukana Trouser Enthusiastsin pojat ja aiemmissa tuotoksissa Steve Osborne :p
Juhgu, 9.5.2007 17:31:
---
JussiS, 9.5.2007 17:29:
---
Toisaalta taas iden tarvii ihan oikeesti olla helvetin hyvä, esimerkiks joku törkeen hyvä melodia tai vokaali, ennenkuin sitä kukaan jaksaa sen tarkempaan käsittelyyn ottaa.
---
Ai niinku Sandstormissa? No, ehkä js16 huomasi siinä jotain mitä minä en [pieni](lopullisessakaan versiossa)[/pieni] - ja hyvin huomasikin.