Pirates of Päijänne II 29.6.2007 @ Jyväskylä

159 posts, 8 pages, 29,725 views

spoinkel

Posts: 398

#141 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Hyvät bileet. "Pedobearin" setti alakerrassa iski parhaiten.

Ilahduttavaa nähdä, että vuosi vuodelta yhä useampi panostaa pukeutumiseen. Dresscode-kisan voittanut silkkipukeinen tyttö oli todella tyylikäs!

P.S. Vitun larppaajat! :D

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

frequ

Posts: 5

#142 • • frequ pelle
YARR! Kylläpäs oli mainiot synttärikekkerit M/S Rhealla! Kiitos näistä! :D

--
dÖôb

Raver71

Posts: 3,605

#143 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Jee, lahti ei ilmeisesti onnistunut ihan latistamaan tunnelmaa? Itse tykkäsin kovasti soitetusta musiikista kautta linjan ja itse risteilystä. Se oli hyvä että ulkotiloissa oleville soi myös musiikki. Iso plus siitä. Kiitos vanhoille ja uusille tutuille kenen kanssa tuli vaihdettua sana tai kaksi. Nyt kun on maakunta matkalta kotiin selvitty niin käydään kuvien kimppuun. Että eiköhän niitä lähipäivinä näy täällä. Mutta iso kiitos järjestäneelle taholle ja kanssa risteilijöille. Me teimme näistä ainakin omasta mielestä onnistuneet bileet. Vaikka välillä tuli vettä niin omaa mielialaa se ei liiemmin latistanut. Ensi vuonna uudestaan varmasti jos vaan on mahdollisuuksia tulla. Niin ja kiitos kaverille laadukkaasta majapaikasta.

Jatkoille kerettiin vähän puolenyön jälkeen. Yläkerran paikka oli ihan totaalisen täynnä ihmisiä kun paikalle tultiin. Ja väsytti ihan tolkuttomasti että meinasin nukahtaa sinne nurkkaan siihen tuoliin. Jatkoilla musa meni aika paljon ohi tuon väsyneen olotilan takia.
Ulrike

Posts: 42

#145 • • Ulrike
Juuh! Ja kuvia kehiin sitten seuraavaksi.. kaikki!

Itellä on kuvia vaan jatkoilta mutta tulevat nähtäville kunhan saan purettua niitä..

--
Go For It!

darkangel

Posts: 51

#146 • • darkangel
Jeps ihan kiva risteily ja jatkot. Jos vaikka ens kerralla saatas toi laivan alakerran äänentoisto katottuu paremmaks ni kuullosta se junkka siltä miltä sen pitäs. Kiitokset efektille ja sequence ry:lle.
Raver71

Posts: 3,605

#147 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Pahimpaan kuvan himoon tästä. Klubbariin on jonossa kuvia että uskoisin niistä jonkun tulevan näkyville tänne. Mutta tässä alkuun. http://raveland.verkkomaailma.com/gallery/main.php/v/2007/pirates_of_paijanne_II_290607/
ENJOY!! Ensi vuonna sitten uudestaan, joohan?
yoni k

Posts: 667

#148 • • yoni k disko
On kyllä kiva mesta tuo Ms Rhea ja Jyväskylä kokonaisuudessaan, sekä päijänne tietysti. :)

Pikkasen jäi harmittamaan sää, kun ei ylä-yläkannella päässyt soittamaan, mutta kyllä alakerrassakin oli kiva soitella houseveisuja.

Juomat oli yllättävän halpoja, kun kyseessä oli kumminkin päijänteen suurin laiva.
Fisuakin sai. *känni* *hymy*

Ens vuonna uudestaa, aivan varmasti !

Jatkot rokkas huolella - voi että kun Club Kharma oli hyvä mesta ! *iloinen*

Nauhotettiin alakerran setit (Yoni K, Jukkaboy, OlliS) kokonaan ja tulee linjoille lähiaikoina. :)
SyndroDome

Posts: 1,103

#151 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Jees taas tältäkin reissulta kotiuduttu *hymy* Hauskaa oli niinkuin aina =) Kemut toimi, botski oli tyylikäs (siistit vessat jäi mieleen, kerrankin pysty menemään ko paikkaan ilman kumisaappaita) musa potki ja jengi oli asiallista.

Tosiaan harmi et ilma ei ollut paras mahdollinen ja et aurinkokantta ei oikeen päästy käyttämään, mut ihan hyvä näinkin.

Special thanks vielä kerran Mimosalle yö sijasta :) Ja sori vielä sun postien sotkeminen *nauru* tulipahan ainakin kolikot laskettua *hih*

--
Life is full of choises.

MiMoSa

Posts: 1,664

#152 • • MiMoSa

SyndroDome, 1.7.2007 18:02:
Special thanks vielä kerran Mimosalle yö sijasta :) Ja sori vielä sun postien sotkeminen *nauru* tulipahan ainakin kolikot laskettua *hih*


Eipä kestä, täällä kun kerran tota tilaa on, niin aina voi tulla jos on tarvis.*hymy* Noi postitkin on paljon tyylikkäämpiä nyt kun ikinä ennen.*tirsk* Ja laskin just noi kolikot; 37,61 et aika hyvin laskettu siihen aikaan yöstä/aamusta.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

jukkaboy

Posts: 96

#153 • • jukkaboy :--D
Oli mukava soitella hytkyvälle yleisölle. Kiitos ja kumarrus! :)
Amuck

Posts: 2,396

#154 • • Amuck dub-i-dub
Hianoo oli! Pedobearin junkat tosiaan laittoi jalat heilumaan, mmmmm, vaikkeivat kaikki tainneetkaan olla niistä rähinöistä ihan yhtä innoissaan. Hieno systeemi tuollainen risteily muutenkin. Parempi olisi ollut tosin jos olisi järjestetty lauantaina, monia taisi väsy painaa työpäivän jäljiltä. Itse en jaksanut edes sinne jatkoille vääntäytyä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Syce

Posts: 1,649

#155 • • Syce
Huhheij! Olihan reissu. Kiitos järjestäjille kemuista ja Mimosalle yöpaikasta*hali* (ps. kyllä mun laskupää toimii 3promillen humalassa vallan mainiosti!) ;) Itse baatti oli aivan mainio...kuvittelin että laivana olisi joku ränsistynyt pikku purtilo mutta Rhea:n on iso ku mikä ja saniteetti ym. tilat erittäin näyttävässä kunnossa. Alakerrassa ei juurikaan tullu käytyä koska kyseinen musiikki ei aivan nappaa meikäläistä, mutta yläkerrassa OlliS sekä aikasemmat soittajat soittivat juuri sellasta mitä sinne olin tullu kuuntelee ja mikä kuuluu omasta mielestäni tuollaiselle risteilylle*hymy* Jatko bileet olivat myös erittäin maukkaat...pienen alku säikähdyksen jälkeen *hihu* (en tiennyt että yläkerrassa aletaan soittaa "oikeaa" musiikkia)*hihu* ei meinaa r'n'b ja muu hitti sonta oikeen nappaa. Kahden maissa iskikin järkyttävä väsy ja oli painuttava unille =/ Jos kyseisiä bileitä vielä järjestetään niin ilman muuta lauantai olisi sopivampi päivä monelle bilehileelle ..meinaa itse olin alusta asti aivan väsyny ja kuollu aikasen herätyksen vuoksi =/ Lauantai menikin sit mökkeillessä pertunmaalla järven syleilyssä*sydän* syndrodome ja siren sauna/uima kavereina. mutta...tästä jatketaan--> Kiitos vielä kerran! *piis*
Slind

Posts: 116

#156 • • Slind Lake Doom beachboy
Perjantai oli otettu töistä vapaaksi juuri sen takia ettei väsy iske kesken kaiken. Eikä iskenyt. Laivassa istuin koko illan yläkerrassa tai kannella, poislukien pikainen visiitti alas. Alakerran pauke liikutti tanssijalkaa kun taas ylhäällä soi mukava seurustelumusiikki. Sen vuoksi yläkerta oli oikea paikka allekirjoittaneelle.

Jatkoilla oli turhan tiivis tunnelma minun makuun mutta minkäs teet. Ja hyvä että suosiota riittää. Indigon setti oli ainut johon tuli keskityttyä alkuillan kuluessa yleiseen häröilyyn. Musiikki oli hyvää ja sitä oli riittävästi ja aamullakin yritti J. Kankkunen koputella ovelle joten onnistunut tapahtuma kaikinpuolin.

--
If it is too hard, you are too old

MiMoSa

Posts: 1,664

#157 • • MiMoSa

Syce, 1.7.2007 21:59:
Huhheij! Olihan reissu. Kiitos järjestäjille kemuista ja Mimosalle yöpaikasta*hali* (ps. kyllä mun laskupää toimii 3promillen humalassa vallan mainiosti!) ;)


Eipä kestä kiittää, kiva jos viihdyitte.*hymy*

Syce, 1.7.2007 21:59:
Itse baatti oli aivan mainio...kuvittelin että laivana olisi joku ränsistynyt pikku purtilo mutta Rhea:n on iso ku mikä ja saniteetti ym. tilat erittäin näyttävässä kunnossa. Alakerrassa ei juurikaan tullu käytyä koska kyseinen musiikki ei aivan nappaa meikäläistä, mutta yläkerrassa OlliS sekä aikasemmat soittajat soittivat juuri sellasta mitä sinne olin tullu kuuntelee ja mikä kuuluu omasta mielestäni tuollaiselle risteilylle*hymy* Jatko bileet olivat myös erittäin maukkaat...pienen alku säikähdyksen jälkeen *hihu* (en tiennyt että yläkerrassa aletaan soittaa "oikeaa" musiikkia)*hihu* ei meinaa r'n'b ja muu hitti sonta oikeen nappaa. Kahden maissa iskikin järkyttävä väsy ja oli painuttava unille =/


Joo, sori et jouduitte odottelee siellä taviksien puolella hieman aiottua kauemmin.*tirsk* Mä en tekniikan ihmelapsena oikein saanut tekniikkaa toimimaan kun pojat jäi purkaa laivaa. Kaiken piti olla kunnossa, mutta kyllähän siellä vielä pientä hienosäätöä sit olikin.*pepsodent*

Syce, 1.7.2007 21:59:
Jos kyseisiä bileitä vielä järjestetään niin ilman muuta lauantai olisi sopivampi päivä monelle bilehileelle ..meinaa itse olin alusta asti aivan väsyny ja kuollu aikasen herätyksen vuoksi =/ Lauantai menikin sit mökkeillessä pertunmaalla järven syleilyssä*sydän* syndrodome ja siren sauna/uima kavereina. mutta...tästä jatketaan--> Kiitos vielä kerran! *piis*



2la, 1.7.2007 21:16:
Hianoo oli! Pedobearin junkat tosiaan laittoi jalat heilumaan, mmmmm, vaikkeivat kaikki tainneetkaan olla niistä rähinöistä ihan yhtä innoissaan. Hieno systeemi tuollainen risteily muutenkin. Parempi olisi ollut tosin jos olisi järjestetty lauantaina, monia taisi väsy painaa työpäivän jäljiltä. Itse en jaksanut edes sinne jatkoille vääntäytyä.


Lauantaina olisi itsekin haluttu nämä bileet järkätä mutta Rhea oli buukattu niin täyteen, että ei aluksi meinattu saada laivaa vuokrattua ollenkaan. Onneksi kuitenkin sitten tuo perjantai saatiin. Laivan varaustilanteesta kertoo jotain se, että ensi kesän heinäkuutkin olivat yhtä lukuunottamatta varattu jo aikoja sitten. Ensi vuotta silmällä pitäen tarkoituksena oli alkaa jo nyt kyselmään mahdollisia vapaita aikoja, ja toivottavasti silloin saadaan se lauantaille.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

jukkaboy

Posts: 96

#158 • • Edited jukkaboy :--D
Tässä oma settini: rapu.1g.fi/mixes/[email protected] (edit: linkit kusee ny jotenki, mutta kopsaa tosta osotteen kokonaisena)

Neulat pomppii ja kökköjä vaihtoja, mutta ei haitannut menoa ainakaan paikanpäällä. :)
sale

Posts: 1,235

#159 • • sale
Oikein mukava risteily takanapäin ja väsymyksestäkin kohtapuoleen jo selvitty :) Ensimmäinen setti "päälavalla" meni oikeastaan kokonaan ohi.Alkuaikaa tuli vietettyä kannella ja vaihdettua kuulumisia tuttujen kanssa.Alakerran maukasta breaks tarjontaa tuli nautiskeltua kanssa mutta aika laihan basson voimin..:( Viimeiset pari tuntia melkein tulikin kokonaan kuunneltua Ollin soittelua ylhäällä ja hyvin saundi maistui ainakin mulle.Risteilyllä on ollut joka kerta oikein mukava fiilis käydä ja toivottavasti myös ens vuonnakin päijänteellä seilataan*joo*