159 posts, 8 pages, 31,490 views
SyndroDome, 1.7.2007 18:02:
Special thanks vielä kerran Mimosalle yö sijasta :) Ja sori vielä sun postien sotkeminen tulipahan ainakin kolikot laskettua
Syce, 1.7.2007 21:59:
Huhheij! Olihan reissu. Kiitos järjestäjille kemuista ja Mimosalle yöpaikasta*hali* (ps. kyllä mun laskupää toimii 3promillen humalassa vallan mainiosti!) ;)
Itse baatti oli aivan mainio...kuvittelin että laivana olisi joku ränsistynyt pikku purtilo mutta Rhea:n on iso ku mikä ja saniteetti ym. tilat erittäin näyttävässä kunnossa. Alakerrassa ei juurikaan tullu käytyä koska kyseinen musiikki ei aivan nappaa meikäläistä, mutta yläkerrassa OlliS sekä aikasemmat soittajat soittivat juuri sellasta mitä sinne olin tullu kuuntelee ja mikä kuuluu omasta mielestäni tuollaiselle risteilylle*hymy* Jatko bileet olivat myös erittäin maukkaat...pienen alku säikähdyksen jälkeen (en tiennyt että yläkerrassa aletaan soittaa "oikeaa" musiikkia) ei meinaa r'n'b ja muu hitti sonta oikeen nappaa. Kahden maissa iskikin järkyttävä väsy ja oli painuttava unille =/
Jos kyseisiä bileitä vielä järjestetään niin ilman muuta lauantai olisi sopivampi päivä monelle bilehileelle ..meinaa itse olin alusta asti aivan väsyny ja kuollu aikasen herätyksen vuoksi =/ Lauantai menikin sit mökkeillessä pertunmaalla järven syleilyssä syndrodome ja siren sauna/uima kavereina. mutta...tästä jatketaan--> Kiitos vielä kerran!
2la, 1.7.2007 21:16:
Hianoo oli! Pedobearin junkat tosiaan laittoi jalat heilumaan, mmmmm, vaikkeivat kaikki tainneetkaan olla niistä rähinöistä ihan yhtä innoissaan. Hieno systeemi tuollainen risteily muutenkin. Parempi olisi ollut tosin jos olisi järjestetty lauantaina, monia taisi väsy painaa työpäivän jäljiltä. Itse en jaksanut edes sinne jatkoille vääntäytyä.