Pirates of Päijänne II 29.6.2007 @ Jyväskylä

159 posts, 8 pages, 29,966 views

Avatar
#101 • • opmdevil Guest
Jos kerran asun pitää olla piraatti, niin riittääkö se, että tulee t-paidassa ja farkuissa ja mukana on pari poltettua MS-Officea?
anniharha

Posts: 1,937

#103 • • Edited anniharha
MÄ SEN LÖYSIN EKA SEN LINKIN, NII!

Tyylikkäintä ikinä, oon Tykkimies Marilyn. Yarrrr!

--
and though my words could save the world they never come out right

nammo

Posts: 163

#105 • • Edited nammo the bestest
no yhy yhy!*possu*

--
schnii schnaa schnappi

wille-r

Posts: 555

#106 • • wille-r
T-Paita farkut osastolle menee mullakin, joutuu kiirehtiin sen verran nopeesti laivaan ettei ehdi panostaan mut onneksi olen ruma muutenkin *iloinen*
thomas

Posts: 5,618

#107 • • Edited thomas

wille-r, 28.6.2007 17:40:
T-Paita farkut osastolle menee mullakin, joutuu kiirehtiin sen verran nopeesti laivaan ettei ehdi panostaan mut onneksi olen ruma muutenkin *iloinen*



mä koitan samaa taktiikkaa..

oon muuten sit Sapeli Arska :)
Slind

Posts: 116

#108 • • Slind Lake Doom beachboy
Minä luotan alkoholin aiheuttamaan sumuun että ihmiset ei huomaa minulla olevan päällä samat kamat kuin viime vuonna (poislukien ne mitä hävis jatkoilla).

--
If it is too hard, you are too old

MiMoSa

Posts: 1,664

#110 • • MiMoSa
Kylläpähän se nyt siltä vähän näyttäs, et vettä saattaa hieman ripotella huomenna. Mutta mehän ei anneta sateen häiritä alkuunkaan, eihän?*hymy*

T: Viiltäjä Bonnie

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

anniharha

Posts: 1,937

#112 • • anniharha

Niklas N., 28.6.2007 21:44:
kah, nämäkin on jo huomenna :)



Nii, KOHTA, eikä mulla oo vieläkään silmälappua! *kriisail*

--
and though my words could save the world they never come out right

yoni k

Posts: 667

#113 • • yoni k disko
YARRRR, 1 yö ja pamahtaa! *iloinen*
Merirosvopuku puuttuu vielä osittain, mut eiköhän se huomenna ole jo hanskassa!

Arpinaama Sam kuittaa ja muistuttaa, että klo 1800 Aurinkokannella pamahtaa kajareista musat kanuunankuulan lailla!
Avatar
#114 • • Edited beardy Guest
Olipa hyvä että joku mainitsi tuon sadetakin, en nimittäin olisi sitä tajunnut *toktok*

Kyllähän se on niin että ei me kaikki sinne alas mahduta ja tuo olisi siinä mielessä monelle ainutlaatuinen kokemus ihailla sateisia järvimaisemia kannelta käsin (toivottavasti), itse ei ainakaan tulisi lähdettyä kakkakelillä risteilemään vapaaehtoisesti mut huomenna on vaan pakko. Kyllä, se on yhtä pakollinen juttu kuin kuolema.

Mut ei-asiasta toiseen: tyhmiä kysymyksiähän ei kuulemma ole joten mitä ne spray pulloilla ympäri jyvässeudun kirjoitetut "yarr" tekstit meinaa? Tää on näitä pikkumysteerejä jotka on pyörinyt jo kauan päässä mutta pikkulapsen tavoin ei oo kehdannut ottaa asiaa puheeks... Paitsi nyt *justjoo*

PS hienoja hymiöitä, eli huomenna *uros* ... *känni* ... *possu*

E: Taisin juuri selvittää mun pikku mysteerin ja vastaus on ihanan simppeli eli ne meinaa että YARRR!
glxblt

Posts: 109

#115 • • glxblt neuronörtti
Tänään!

Anastaja Julius viimeisteli juuri mukaan otettavat levyt, järjestys tosin selviää sitten painotetulla lotolla paikan päällä. :)

On that note: Quarantine on muuten törkeän kova lafka!

Ulkoasu tulee olemaan suoraan peruspiraatilta, eli tällainen casual nörttilook, ellen sitten huomenna yhtäkkiä kärsi hetken inspiraatiota. Ken tietää. Barbie ei.

Vapiskaa, Päijänteen huviveneilijät. Anastaja Julius ei tunne armoa ja hänen (levy)säkkinsä on pohjaton.
MiMoSa

Posts: 1,664

#116 • • MiMoSa
Tämän hetkinen sääennuste näyttää siltä, että hieman olisi sadetta tiedossa mutta mahdollisesti myös aurinkoa.*jiihaa* Ei ookaan muuten varmaan koskaan tullu kytättyä noita sääennusteita niin tiuhaan tahtiin kun tällä viikolla.*nauru*

Mutta se olisi sitten enää 9 tuntia ja matkaan!*känni*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

jiippa

Posts: 82

#117 • • jiippa

kesis, 28.6.2007 20:00:
Täällä ollaan satoi tai paistoi..... *känni*

T.Sapeli Mike



"Sapeli Mike" puhuu vähän mutta asiaa *piis*

Täällä törmäillään jokatapauksessa kosteissa merkeissä *känni*

t: Puujalka Ossi

--
... ja sitten mää heräsin

a-j

Posts: 785

#118 • • a-j
tänään alkaa mun kesäloma!

ja ulkona paistaa AURINKO *sydän*

ei enää montaa tuntia la la *jiihaa*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

thomas

Posts: 5,618

#119 • • thomas

a-j, 29.6.2007 11:35:
tänään alkaa mun kesäloma!

ja ulkona paistaa AURINKO *sydän*

ei enää montaa tuntia la la *jiihaa*



no ei. biisit vielä ostamatta.. tulee kiirus :)
J Raninen

Posts: 950

#120 • • J Raninen
Arrr, shiver me timbers! Thar be landlubbers aboard e'er!

Suomeks: eipä tuota tullu tujoa ulkonäköä lukuunottamatta itelläkään hommattua mitään päällepantavaa. Paikalla kuitenkin.