Linnan Juhannus 22.6.2007 @ Loviisa

172 posts, 9 pages, 58,895 views

Syce

Posts: 1,649

#41 • • Edited Syce

Birgie, 7.5.2007 20:33:
---
Syce, 7.5.2007 20:25:
---
Birgie, 7.5.2007 20:14:
---
Syce, 7.5.2007 13:18:
Puoljoukkueteltta varattuna! *jiihaa* 40€ moisesta ei paljoa harmita*nauru* (sis.kamina)
Nyt saa sataa vaikka pieniä vihreitämiehiä taivaalta*nauru*

---



Vitun r***** jos varasit sen saman mikä oli viime vuonna *grr*
MÄ LÖYSIN SEN *grr*

---


no voi *kyynel* *tirsk*



---
joo arvasin. mut toisaalta ennoo vielä ihan varma lähenkö sinne niin kattelee majotusta sitten lähempänä. *hihu*



jeps! ja tosiaan sanoin viime jussin jälkeen et tän varaan ensivuonnakin. mut voi olla et yövyn ihan toisaalla
hyvä soomi=)
Birgie

Posts: 1,311

#42 • • Birgie Kikati

Syce, 7.5.2007 20:36:
---
Birgie, 7.5.2007 20:33:
---
Syce, 7.5.2007 20:25:
---
Birgie, 7.5.2007 20:14:
---
Syce, 7.5.2007 13:18:
Puoljoukkueteltta varattuna! *jiihaa* 40€ moisesta ei paljoa harmita*nauru* (sis.kamina)
Nyt saa sataa vaikka pieniä vihreitämiehiä taivaalta*nauru*

---
Vitun r***** jos varasit sen saman mikä oli viime vuonna *grr*
MÄ LÖYSIN SEN *grr*
---
no voi *kyynel* *tirsk*
---
joo arvasin. mut toisaalta ennoo vielä ihan varma lähenkö sinne niin kattelee majotusta sitten lähempänä. *hihu*
---

jeps! ja tosiaan sanoin viime jussin jälkeen et tän varaan ensivuonnakin. mut voi olla et yövyn ihan toisaalla
hyvä soomi=)



mikä järki tossa ny on? niin ja eikö sopu sijaa anna *enkeli**nauru*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Syce

Posts: 1,649

#43 • • Syce

Birgie, 7.5.2007 20:39:
---

Syce, 7.5.2007 13:18:
Puoljoukkueteltta varattuna! *jiihaa* 40€ moisesta ei paljoa harmita*nauru* (sis.kamina)
Nyt saa sataa vaikka pieniä vihreitämiehiä taivaalta*nauru*

---
Vitun r***** jos varasit sen saman mikä oli viime vuonna *grr*
MÄ LÖYSIN SEN *grr*
---
no voi *kyynel* *tirsk*
---
joo arvasin. mut toisaalta ennoo vielä ihan varma lähenkö sinne niin kattelee majotusta sitten lähempänä. *hihu*
---

jeps! ja tosiaan sanoin viime jussin jälkeen et tän varaan ensivuonnakin. mut voi olla et yövyn ihan toisaalla
hyvä soomi=)

---


mikä järki tossa ny on? niin ja eikö sopu sijaa anna *enkeli**nauru*



meinaatko sä et mun toimissa ois ollu joskus jotain järkeä? *nauru* Tää reissu mennää taas aivan fiilis pohjalta!*plur*
Birgie

Posts: 1,311

#44 • • Birgie Kikati

Syce, 7.5.2007 20:41:
---
Birgie, 7.5.2007 20:39:
---
Syce, 7.5.2007 13:18:
Puoljoukkueteltta varattuna! *jiihaa* 40€ moisesta ei paljoa harmita*nauru* (sis.kamina)
Nyt saa sataa vaikka pieniä vihreitämiehiä taivaalta*nauru*
---
Vitun r***** jos varasit sen saman mikä oli viime vuonna *grr*
MÄ LÖYSIN SEN *grr*
---
no voi *kyynel* *tirsk*
---
joo arvasin. mut toisaalta ennoo vielä ihan varma lähenkö sinne niin kattelee majotusta sitten lähempänä. *hihu*
---
jeps! ja tosiaan sanoin viime jussin jälkeen et tän varaan ensivuonnakin. mut voi olla et yövyn ihan toisaalla
hyvä soomi=)
---
mikä järki tossa ny on? niin ja eikö sopu sijaa anna *enkeli**nauru*
---

meinaatko sä et mun toimissa ois ollu joskus jotain järkeä? *nauru* Tää reissu mennää taas aivan fiilis pohjalta!*plur*


No niinno *nauru* Viime vuonna oli kyl aika muksaa *iloinen*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Jago

Posts: 4,039

#45 • • Jago un-trained monkee
foylee ois kiva päästä kuuntelee..*joo*

kumpana päivänä se hiphop olikaan?*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mio

Posts: 1,010

#46 • • Mio

Jago, 10.5.2007 12:17:
foylee ois kiva päästä kuuntelee..*joo*

kumpana päivänä se hiphop olikaan?*ding*



Mä oon käsittäny et lauantaina on tota hiphop osastoo enemmälti mut eiköhän tuol live-lavalla o molempina päivinä kaikkee vähä erilaista. Joku voi tarkentaa jos osaa: )
XY

Posts: 9

#47 • • XY
Hiphop meiniki on lauantaina. Mikäli Hiphop meiniki ei iske niin sen pystyy kyllä hyvin välttämään. Konemusiikkia tulee kokopäivän kahdelta eri lavalta + terassi. Nämä ovat siis kokokaan hiphop vapaita vyöhykkeitä*vink*
Syce

Posts: 1,649

#48 • • Syce
Olis jo juhannus ja loistavat ilmat! *hih**aplodit*
m1kk3

Posts: 5,560

#49 • • m1kk3 no-life
kiinnostais vähän tietää et minkälaisessa ja -kokoisessa tilassa toi mixxed-klubi on, ulkoalue, teltta, ravintola, joku muu mikä ? :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#51 • • m1kk3 no-life
^ :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Svartholma

Posts: 31

#52 • • Svartholma
Terveiset pääjärjestäjältä 23.5,

Viime Svartholman Juhannuksesta käynnistyi moinen höykytys. Pikkukaupunki herätettiin ruususen unesta 2000 luvulle ja kun tapahtumaa oikein yritettiin estää uusimasta, tein todellisen hyökkäyspäätöksen, ja nyt kaikki onkin entistäkin suurempaa, haastavampaa, ja ammattimaisempaa... Päätin, "Näytetään niille!!!"

Tänään aamulla varmistui bileiden päätapahtumapaikaksi merellinen Sahaniemi 2 km Loviisan keskustasta, joka on todella mainio paikka festareille, ja tuttu ja kiistelty alue koko paikkakunnalle. Festarin kartat ja esittely tulevat tämän yön aikana festareiden kotisivuille.

Yli 3000 neliötä klubien ja palveluiden telttoja on pystytettävä varmistamaan sääriskejä. Molempien klubien kattauksessa ei siis säästellä, ja samalla varmistetaan tapahtuman onnistuminen ja tauoton jatkuminen.

Vielä muutamia artisteja, juontajia ja mm. tanssijoita on tulossa lisää, ja niistä julkaistaan tietoa kesäkuun alussa. Aamubileistä neuvotellaan, ja niitä yritetään järjestää, jotta musiikki saisi jatkua tauotta koko festarin ajan...

Maksoin juuri Mike Foleyn lennot, joten jotain mahtavaa on tulossa. Samoin mm. Kuisma ja OlliS tulee soittamaan uutta materiaaliaan. HopFestin ottaminen ohjelmaan oli pitkään harkittu juttu. Kun kuuntelee esim. Palefacen uutta albumia, ei voi olla muuta mieltä: Hoppia ei ole ilman hyviä Djtä, ja DJ:t tarvitsevat solisteja, aina silloin tällöin eri ideoihinsa... Koetetaan mahtua vaan saman Klubimusiikin katon alle... Vaikkakin kohteliaasti eri tapahtumapaikoille.

Ruokamyynnin ja oheispalveluiden riittämättömyys viime juhannuksena on hyvin järjestäjän tiedossa ja ihan taloudellisestikin ajateltuna olisi typerää jättää nämä toiveet täyttämättä. Satsaamme palveluihin, jotka pidetään käynnissä 24 h.

Festareilla mm.

- Reppunarikka
- Palvelupiste 24 H
- Pesumahdollisuudet
- 3 Saniteettialuetta
- VIP - alue
- Ajoneuvomajoituspaikat ( mm. asuntovaunut / matkailuautot )
- 3 myyntialuetta ...

Huomenna keskiviikkona käynnistyy lähes 200 radio ja 200 TV mainoksen tykitys. Kerromme Linnanjuhannuksesta yli miljoonalle suomalaiselle eri keinoja käyttäen. Mutta voimme kuitenkin myydä vain rajatun määrän lippuja molemmille illoille, joten rakkaat klubimusiikin suurkuluttajat, varatkaa lippunne ajoissa! Haluan nimenomaan teidät sinne, ja teille tätä tauotonta työtä tehdään... Ennakkolipunmyynnin hoitaa Fastway-Tickets ja linkit on kotisivuilla.

Tänä vuonna tiputimme Reggaen pois ohjelmasta, ja otimme Hopin tilalle. Ensi vuonna toivon kuitenkin Reaggaen palaavan maisemiin tavalla tai toisella... Klubimusiikki on laaja käsite, ja toivottavasti sitä yritetään ymmärtää ja myös tulevaisuudessa ennakkoluulottomasti yhdistellä.

Yritän seurata tapahtumasta käytävää keskustelua täällä Klubituksessa, ja otan palautteen ja toiveet suoraan järjestäjäpalavereiden teemoiksi. Viime vuonna sain teiltä monta hyvää vinkkiä, joista osa on tänä vuonna olleet järjestämisen jopa kantavina teemoina. Kiire on kuitenkin huikea, joten päivittäistä vastailua en kykene tekemään. Mutta viikoittain käyn vähintään lukemassa mielipiteitänne...

Hyvää juhannuksen odotusta ja tervetuloa LinnanJuhannukseen 2007!

Janus Putkonen
pääjärjestäjä
Linnanjuhannus.com
Liirumlaarum

Posts: 10

#53 • • Liirumlaarum
Viime vuoden juhannus ylitti odotukset kun aivan vahingossa eksyttiin Svartholmaan tapahtumasta tietämättöminä!*aplodit* Oli päivänselvää missä seuraava jussi viettäisiin!mutta...Tämän vuotiset kemut eivät kyllä ainakaan hinnoista ja hop-possesta päätellen ole ihan mitä odotin*ding*...Ymmärrän, kyllähän kulut täytyy kattaa ja yleisöltä saadaan millä katetaan! Nämä kemut eivät ainakaan klubien puolelta jätä kylmäksi, joten mahtavat jussit ovat aivan varmasti jälleen tiedossa, ja en niitä aio missata! *sydän*
Birgie

Posts: 1,311

#54 • • Birgie Kikati
Mä en pääsekkään. *nyyh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Syce

Posts: 1,649

#55 • • Syce
Tulee olemaan hieno tapahtuma *joo* *jiihaa*
Twist

Posts: 925

#56 • • Edited Twist Team Kemuttajat
Hitto , ollaanpa melkeen lähössä jo , mutta jotenkin mua tää nyt epäilyttää .. 3000 henkilöä tuntuu vähältä .. Kehukaa mulle tätä nyt vähän !!!

Edit: varsinkin kun about puolet on muuta kun klubihenkistä porukaa?? Paljon alaikäsiä??

edit2: en tiedä mistä keksin ton 3000 ihmistä , mutta mutta *nauru*
Syce

Posts: 1,649

#57 • • Syce

Twist, 26.5.2007 21:22:
Hitto , ollaanpa melkeen lähössä jo , mutta jotenkin mua tää nyt epäilyttää .. 3000 henkilöä tuntuu vähältä .. Kehukaa mulle tätä nyt vähän !!!

Edit: varsinkin kun about puolet on muuta kun klubihenkistä porukaa?? Paljon alaikäsiä??

edit2: en tiedä mistä keksin ton 3000 ihmistä , mutta mutta *nauru*



Tapahtumahan järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Loviisan keskustan tuntumassa, joten ei ole tietoa ikäjakaumasta. Kaikki tosin ovat tervetulleita!*joo* Mixxed-lavalla on K-18 ikäraja koska alue on anniskelualuetta! Janus varmasti kertoo tarkemmin jos kysymyksiä asian tiimoilta vielä tulee *hymy*
mukelo

Posts: 10

#59 • • mukelo
Joo-o. Taas kaupunki koittaa pistää kapuloita rattaisiin...

http://www.adressit.com/juhannusfestari

Kertokaa kavereillekin, jotta ne jotka haluais bilettämään mennä, pääsee!

MÄ ainakin haluaisin!!