Linnan Juhannus 22.6.2007 @ Loviisa

172 posts, 9 pages, 59,172 views

sapeli

#21 • • sapeli jokukukamikä?
"Lauantaina katuautot valtaavat Tuning-päivänä festivaalialueen, ja illan "Hop-fest" tuo paikalle Suomi-Räppääjien ykköset!"

*hmph*

No, eipä silti, monta hyvää DJ:tä tuolla, ei ole parempiakaan Juhannustarjouksia tähän mennessä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

SyndroDome

#22 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

sapeli, 7.5.2007 13:30:
"Lauantaina katuautot valtaavat Tuning-päivänä festivaalialueen, ja illan "Hop-fest" tuo paikalle Suomi-Räppääjien ykköset!"

*hmph*

No, eipä silti, monta hyvää DJ:tä tuolla, ei ole parempiakaan Juhannustarjouksia tähän mennessä *hih*

Joo ite kelannu kans vähän samaa, yleensä ollu jo tähän aikaan vuodesta mökit ja muut härpäkkeet hommattuna/vuokrattuna ja tällä kertaa ei ole, joten loviisan reissu vois olla aikas kova juttu! *hymy*

Kohtahan se juhannuskin jo on *joo* *känni*

--
Life is full of choises.

Syce

#23 • • Syce

SyndroDome, 7.5.2007 13:32:
---

*hmph*

---

Joo ite kelannu kans vähän samaa, yleensä ollu jo tähän aikaan vuodesta mökit ja muut härpäkkeet hommattuna/vuokrattuna ja tällä kertaa ei ole, joten loviisan reissu vois olla aikas kova juttu! *hymy*

Teltassa on vielä tilaa*nauru*
SyndroDome

#24 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Syce, 7.5.2007 13:38:
---
SyndroDome, 7.5.2007 13:32:
---

*hmph*

---

---

Teltassa on vielä tilaa*nauru*

No hyvä *hymy* onks teil jo tiketit ja sellai?

Edit. no ei ne näköjään oo viel myynnissäkään..

--
Life is full of choises.

Mar6

#25 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

aakoo123, 4.5.2007 08:41:
---
Syce, 3.5.2007 08:32:
---
Mar6, 2.5.2007 18:26:
---
ALIEN, 2.5.2007 18:22:
Juhanus.

---

Second that.

Kämpät varattu, vapaapäivät anottu, porukka kasassa ja kohta lastataan taas skumppapulloja ja reissulaisia autoihin..Ei tarvii sit sataa tänäkään vuonna. Nyt ei ainakaan tarvii niitä lauttoja odotella vaan kämpille pääsee sillon kun haluaa, vaikka oma romantiikkansa niissä losseissa olikin :D

---

Sinä ja sun romantiikkas!*nauru* Meillä oli muuten sama hytti*hih* hepskukkuu...--> *vink*

---

mulla on ollu kyllä sitä hinauslauttaa ikävä. pitää yrittää vinkua että sen sais sinne rantaan ees fiilistä nostamaan... jos hyvä stägä käy joku vielä sinne strippaamaan *aplodit*

Joo, täytyy yrittää järkkää joku loviisalainen hinaajakippari sinne.
Alueella asuu myös pinkeitä iäkkäämpiä alkuperäiskansoja mitkä ainakin viimevuonna pyytelivät sujuvalla ruotsinkielellä (loviisalaisella korostuksella) erikoisemman näköistä bilettäjää kuvaan kadulla. *blush* Ton kokonen kylä varmaan jytisee tästä tapahtumasta taas, riittää juttua jouluun asti :D

--
-Where there is house there is a home-

Mar6

#26 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

*hmph*

Toihan on just sun juttu.. Eikun huppari vaan päälle, kiilloitettu paistinpannu roikkumaan kaulasta ja Kanifarkut jalkaan niin bileet on täällä :D

--
-Where there is house there is a home-

Mio

#27 • • Mio
Itselleni tuo valinnanvara musan suhteen on onneksi pelkkä plussa. 'Ja vaikka klubilla täällä tuleekin notkutua niin muutaman tyypin keikat aion kyl käydä tsekkaan tuoll "räppiPuolella" jos mahdollisuus ja aikaa on. Mukavat jussit tiedossa*iloinen*
Syce

#28 • • Syce
---

Second that.

Kämpät varattu, vapaapäivät anottu, porukka kasassa ja kohta lastataan taas skumppapulloja ja reissulaisia autoihin..Ei tarvii sit sataa tänäkään vuonna. Nyt ei ainakaan tarvii niitä lauttoja odotella vaan kämpille pääsee sillon kun haluaa, vaikka oma romantiikkansa niissä losseissa olikin :D

---

Sinä ja sun romantiikkas!*nauru* Meillä oli muuten sama hytti*hih* hepskukkuu...--> *vink*

---

mulla on ollu kyllä sitä hinauslauttaa ikävä. pitää yrittää vinkua että sen sais sinne rantaan ees fiilistä nostamaan... jos hyvä stägä käy joku vielä sinne strippaamaan *aplodit*

---

Joo, täytyy yrittää järkkää joku loviisalainen hinaajakippari sinne.
Alueella asuu myös pinkeitä iäkkäämpiä alkuperäiskansoja mitkä ainakin viimevuonna pyytelivät sujuvalla ruotsinkielellä (loviisalaisella korostuksella) erikoisemman näköistä bilettäjää kuvaan kadulla. *blush* Ton kokonen kylä varmaan jytisee tästä tapahtumasta taas, riittää juttua jouluun asti :D
[/quote]

aakoo123:n tuossa jokin aika sitten ilmoitti et loviisassa puhutaan vieläkin viime jussista*nauru*
Syce

#30 • • Syce

N.Geselle, 7.5.2007 14:55:
---
Syce, 7.5.2007 13:18:
Puoljoukkueteltta varattuna! *jiihaa* 40 moisesta ei paljoa harmita*nauru* (sis.kamina)
Nyt saa sataa vaikka pieniä vihreitämiehiä taivaalta*nauru*

---

Mä haluun tänne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siis tohon telttaan....

Joo...varataan paikka! Sit alkaakin olemaan jo sopivasti populaa
Katzcu

#31 • • Edited Katzcu
Kaiketi tän vois pistää harkintaan, kuulostaa ihan jees meiningiltä *nauru*

Syce: Olisko teltassa vie tilaa? *hymy* Mä oon niin pieni, etten vie paljoo tilaa *hih*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Syce

#32 • • Syce

Katzcu, 7.5.2007 18:37:
Kaiketi tän vois pistää harkintaan, kuulostaa ihan jees meiningiltä *nauru*

Syce: Olisko teltassa vie tilaa? *hymy* Mä oon niin pieni, etten vie paljoo tilaa *hih*

Kyllä vain*hihu*
Birgie

#33 • • Birgie Kikati

Puoljoukkueteltta varattuna! *jiihaa* 40€ moisesta ei paljoa harmita*nauru* (sis.kamina)

Vitun r***** jos varasit sen saman mikä oli viime vuonna *grr*
MÄ LÖYSIN SEN *grr*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Birgie

#34 • • Birgie Kikati

josbe, 7.5.2007 11:18:
---
Birgie, 2.5.2007 18:39:

Mut siis onko ne jostain hotlasta ja mikä on hintataso?

---

Meidän "huvilan" huoneet on noin 80 euroo yö. Hiltonista tais saada vähän halvemmalla, mutta kyllä nuo juhannushinnat sielläkin on varmaan osattu ottaa huomioon.

Okra, pitää kyl miettiä jos lähtee paljon porukkaa niin lähtee telttameiningillä kuten viimekin vuonna. Puolijoukkueteltassa on tunnelmaa *vink*

--

Jocular

#35 • • Jocular Janni

Birgie Puolijoukkueteltassa on tunnelmaa *vink*

Niin, senkin eräjorma puukkoines ja nauruines *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Birgie

#36 • • Birgie Kikati

Jocular, 7.5.2007 20:20:
---
Birgie Puolijoukkueteltassa on tunnelmaa *vink*

---

Niin, senkin eräjorma puukkoines ja nauruines *nauru*

*enkeli*

mut oltaispa oltu hukassa ilman mun puukkoja ja naruja *vink*

--

Jocular

#37 • • Jocular Janni

Birgie,
*enkeli*

Nii ja eväitä kun noi mokomat ei myyny mitään syötäväks kelpaavaa paitsi pyttipannua ! Jos tänä vuonna sitten ehkä jos tulen niin ois tossakin asiassa parannus kun mantereella luulisi riittävän tarjontaa ^^

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Syce

#38 • • Syce

Birgie, 7.5.2007 20:14:
---
Puoljoukkueteltta varattuna! *jiihaa* 40€ moisesta ei paljoa harmita*nauru* (sis.kamina)

---

MÄ LÖYSIN SEN *grr*

no voi *kyynel* *tirsk*
Birgie

#39 • • Birgie Kikati

Jocular, 7.5.2007 20:25:
---
Birgie,
*enkeli*

---

Nii ja eväitä kun noi mokomat ei myyny mitään syötäväks kelpaavaa paitsi pyttipannua ! Jos tänä vuonna sitten ehkä jos tulen niin ois tossakin asiassa parannus kun mantereella luulisi riittävän tarjontaa ^^

jep hope so, viime vuonna valmiit safkat oli ihan törkeen kalliita. ei näin. *eiei*

--

Birgie

#40 • • Birgie Kikati

Syce, 7.5.2007 20:25:
---
Birgie, 7.5.2007 20:14:
---

---

MÄ LÖYSIN SEN *grr*

---

no voi *kyynel* *tirsk*

joo arvasin. mut toisaalta ennoo vielä ihan varma lähenkö sinne niin kattelee majotusta sitten lähempänä. *hihu*

--