Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 480,972 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#121 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

hallucinogen, 30.4.2007 09:08:
---
Steven Hoaks, 30.4.2007 09:05:
No joka tapauksessa mun kauniimpi puolisko tulee kannustamaan suomea ja minä oletettavasti venäjää, joten miks ei muutkin sais tulla kannustamaan *hihu*

---

No se on vähän sama kuin kristitty ja musulmaani väittelis siitä, että kumpin on vääräuskoinen? =D



Jaa no mä en nää tossa mitään samaa =/ Turha sitä on väitellä. Matsi kestää sen 60min ja sen jälkeen pitää tunnustaa toisen paremmuus, joten turha siitä on lähee tappelaa. Se voittaa kenellä on tällä kertaa kovempi joukkua ja venäjä on suht iskussa pitkästä aikaa (eilen voitto unkarista 8-1) Kyllä minäkin olen ihan turpa kiinni jos suomi vie vaikka 5-0 voitolla venäjän. Toisaalta kannustan aina molempia kuitenkin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hallucinogen

Posts: 8,190

#122 • • hallucinogen Edain

Steven Hoaks, 30.4.2007 09:12:
Jaa no mä en nää tossa mitään samaa =/ Turha sitä on väitellä. Matsi kestää sen 60min ja sen jälkeen pitää tunnustaa toisen paremmuus, joten turha siitä on lähee tappelaa. Se voittaa kenellä on tällä kertaa kovempi joukkua ja venäjä on suht iskussa pitkästä aikaa (eilen voitto unkarista 8-1) Kyllä minäkin olen ihan turpa kiinni jos suomi vie vaikka 5-0 voitolla venäjän. Toisaalta kannustan aina molempia kuitenkin.


Eihän siitä nyt mitään tule jos lähdetään tunnustaa, että Venäjä oli parempi jos voittavat ;D. Syyhän olis luonnollisesti tuomarissa jonka venäläiset mafioosot on lahjonu suurten veikkaustulojen toivossa ;D.

--
pikku-*possu*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#124 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

domi, 30.4.2007 09:14:
---
Steven Hoaks, 30.4.2007 09:12: (eilen voitto unkarista 8-1)...

---

Ehkä kuitenkin UKRAINASTA, ellei olla siirrytty B-sarjan mm-kisoihin :(



No perkele niinhän se olikin *blush* Näin aamulla ei vielä pää toimi kun silmät ristissä kirjoittelee *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hallucinogen

Posts: 8,190

#125 • • hallucinogen Edain
Pääasiahan näissä kisoissa (kuten muissakin) on se, että päästään pelaa ruottalaisia vastaan ja voitetaan ne, muulla ei ole mitään väliä :D.

--
pikku-*possu*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#126 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

hallucinogen, 30.4.2007 09:18:
Pääasiahan näissä kisoissa (kuten muissakin) on se, että päästään pelaa ruottalaisia vastaan ja voitetaan ne, muulla ei ole mitään väliä :D.



Totta *tirsk*

Muistan vieläkin kun oltiin yks vuos katsomassa kaverilla sitä legendaarista suomi-ruotsi matsia joka pättyi kuitenkin ruotsalaisten 6-5 voittoon (vai paljon se nyt olikaan)

Kaveri heitti telkkarin ikkunasta kolmannesta kerroksesta alas, nappas kirveen ja sano menevänsä listimään hurreja keskustaan *nauru* Saatiin mies kuitenkin rauhotettua ja istahtaa sohvalle *lmao* Alkoholilla oli suuri osuus tapahtumassa *känni*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Hansu

Posts: 481

#127 • • Hansu

Steven Hoaks, 30.4.2007 09:25:
Kaveri heitti telkkarin ikkunasta kolmannesta kerroksesta alas, nappas kirveen ja sano menevänsä listimään hurreja keskustaan *nauru*


Tässä juuri on syy miksi rastitin kyselyn vaihtoehdoista viimeisen.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#128 • • Lost-Soul los pallos

Steven Hoaks, 30.4.2007 08:48:
Mun luona on huomenna (Tiistaina 1.5) kisastudio jonne saa tulla kannustamaan suomea (tai venäjää *jiihaa*) voittoon.

Olkkari on varustettu tuhdilla 5.1 äänellä ja videotykillä josta matsit heijastuu seinälle noin 2x3metrin mittakaavaan *hihu*


Mitähän tuolla 5.1 äänellä oikein tekee noissa kisoissa, kun muistaakseni ne ihan stereona tulee.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Heli

Posts: 1,489

#129 • • Heli vai kuka se oli

hallucinogen, 30.4.2007 09:18:
Pääasiahan näissä kisoissa (kuten muissakin) on se, että päästään pelaa ruottalaisia vastaan ja voitetaan ne, muulla ei ole mitään väliä :D.



Agreed.

--
ei se väärin ole.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#130 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Lost-Soul, 30.4.2007 11:55:
---
Steven Hoaks, 30.4.2007 08:48:
Mun luona on huomenna (Tiistaina 1.5) kisastudio jonne saa tulla kannustamaan suomea (tai venäjää *jiihaa*) voittoon.

Olkkari on varustettu tuhdilla 5.1 äänellä ja videotykillä josta matsit heijastuu seinälle noin 2x3metrin mittakaavaan *hihu*

---

Mitähän tuolla 5.1 äänellä oikein tekee noissa kisoissa, kun muistaakseni ne ihan stereona tulee.



Ai sanotko että sun telkkari kaiuttimet toistaa ääntä näistä kisoista samalla tavalla kun mun kotiteatteri viidellä kaiuttimella plus yhdellä subbarilla :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miinapiina

Posts: 3,494

#131 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 30.4.2007 12:03:
---
hallucinogen, 30.4.2007 09:18:
Pääasiahan näissä kisoissa (kuten muissakin) on se, että päästään pelaa ruottalaisia vastaan ja voitetaan ne, muulla ei ole mitään väliä :D.

---


Agreed.



peesi.

--
pinkki on pop!!!

Mark

Posts: 7,311

#132 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Steven Hoaks, 30.4.2007 09:25:
Totta *tirsk*

Muistan vieläkin kun oltiin yks vuos katsomassa kaverilla sitä legendaarista suomi-ruotsi matsia joka pättyi kuitenkin ruotsalaisten 6-5 voittoon (vai paljon se nyt olikaan)



Tän nimenomasen matsin jälkeen mua lakkas kiinnostamasta lätkä lajina, joten rastitin tähänkin topikkiin viimesen vaihtoehdon.. Ei kiitti enää ikinä! *eiei*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#133 • • Lost-Soul los pallos

Steven Hoaks, 30.4.2007 12:08:
---
Lost-Soul, 30.4.2007 11:55:
---
Steven Hoaks, 30.4.2007 08:48:
Mun luona on huomenna (Tiistaina 1.5) kisastudio jonne saa tulla kannustamaan suomea (tai venäjää *jiihaa*) voittoon.

Olkkari on varustettu tuhdilla 5.1 äänellä ja videotykillä josta matsit heijastuu seinälle noin 2x3metrin mittakaavaan *hihu*

---

Mitähän tuolla 5.1 äänellä oikein tekee noissa kisoissa, kun muistaakseni ne ihan stereona tulee.

---


Ai sanotko että sun telkkari kaiuttimet toistaa ääntä näistä kisoista samalla tavalla kun mun kotiteatteri viidellä kaiuttimella plus yhdellä subbarilla :D


En. Vaan sitä, että mun 2.1 (mahdollisuus 5.1) toistaa mielyttävämmin äänen, kun sun 5.1.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Heli

Posts: 1,489

#134 • • Heli vai kuka se oli
mä kattoisin kisat vaik sit mustavalkotelkkarista mono-äänil, väliikö sillä ku vaa fiilis on kohillaan. plur.

--
ei se väärin ole.

SyndroDome

Posts: 1,103

#135 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Tänään taas suomella peli päivä *jiihaa* vanaja saa näköön!! *pahis**jiihaa*

Go suomi go!! *aplodit*

--
Life is full of choises.

Timce

Posts: 5,381

#136 • • Timce
Krapula+pizza+kiekkoa= *sydän*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#138 • • Elwira Guest
Tänään grilli ja sauna ja jääkiekkoa *Iloinen*
Jahas

Posts: 1,435

#139 • • Edited Jahas

Steven Hoaks, 30.4.2007 09:25:

Kaveri heitti telkkarin ikkunasta kolmannesta kerroksesta alas, nappas kirveen ja sano menevänsä listimään hurreja keskustaan *nauru*




Fiksun olonen kaveri kyl.
Aamu

Posts: 999

#140 • • Aamu you had me at hello
awww näkisittepä mikä meno ruotsissa on suomi pelien aikaan.
;)

et on näitä telkkarien heittelijöitä sielläkin päin jos sattuu häviö tuleen.


mjakyllä,
tässä taloudessa seurataan nykyisin lätkää ihan urakalla :D

<3

--
Do you think the expansion will make me fat?