Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 480,779 views

m1kk3

Posts: 5,560

#301 • • Edited m1kk3 no-life

Freja, 6.5.2007 22:32:
Imurikäsite on huonoille maalivahdeille, ja K Lehtonen ei sitä ole. Virheitä sattuu jokaiselle, ja se ei tee esim maalivahdeista imureita.


todellakin näin :)

Niinku Lehtonen ite sano pelin jälkeen ni ois pitäny tehä niitä maaleja. Turha itkee sen yhen mokatun maalin takia, jos ei jätkät saa melkein kolmestakymmenestä paikasta maalia.

Tosin mä oon sitä mieltä että Norrena ratkaisupeleihin ;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Freja

Posts: 8,774

#302 • • Freja Sihteeri

mikke, 6.5.2007 22:35:
Tosin mä oon sitä mieltä että Norrena ratkaisupeleihin ;)



*whaat* Et oikeesti voi olla sitä mieltä!? :O

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiuge

Posts: 109

#303 • • Tiuge

mikke, 6.5.2007 22:35:
---
Freja, 6.5.2007 22:32:
Imurikäsite on huonoille maalivahdeille, ja K Lehtonen ei sitä ole. Virheitä sattuu jokaiselle, ja se ei tee esim maalivahdeista imureita.

---

todellakin :)

Niinku Lehtonen ite sano pelin jälkeen ni ois pitäny tehä niitä maaleja. Turha itkee sen yhen mokatun maalin takia, jos ei jätkät saa melkein kolmestakymmenestä paikasta maalia.

Tosin mä oon sitä mieltä että Norrena ratkaisupeleihin ;)



Lehtosesta samaa mieltä. Se on niin tuttua että kiekko pomppii kyllä Ruotsin eduksi mutta Suomelle harvemmin. Ja pidetään se Lehtonen loppuun saakka portilla *vink*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

m1kk3

Posts: 5,560

#304 • • m1kk3 no-life

Freja, 6.5.2007 22:37:
---
mikke, 6.5.2007 22:35:
Tosin mä oon sitä mieltä että Norrena ratkaisupeleihin ;)

---


*whaat* Et oikeesti voi olla sitä mieltä!? :O


no en oo ihan kaikkia suomen matseja nähny et sikäli... vähän huteralla pohjalla on miun arvio. Mut noin perstuntumalta sanoisin näin :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#305 • • Fuzzy Guest
Kyl jos Kanadasta ja Jenkeistä täytyy arvaa, niin kyl se on noi jenkit jotka on seuraavaks vastassa.
Tää ois mun oletus!
Freja

Posts: 8,774

#306 • • Freja Sihteeri

mikke, 6.5.2007 22:39:
no en oo ihan kaikkia suomen matseja nähny et sikäli... vähän huteralla pohjalla on miun arvio. Mut noin perstuntumalta sanoisin näin :)



Huteralla pohjalla on myös Norrenan "torjunnat" *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#307 • • m1kk3 no-life

Freja, 6.5.2007 22:40:
---
mikke, 6.5.2007 22:39:
no en oo ihan kaikkia suomen matseja nähny et sikäli... vähän huteralla pohjalla on miun arvio. Mut noin perstuntumalta sanoisin näin :)

---


Huteralla pohjalla on myös Norrenan "torjunnat" *nauru*


no siis tän yhen matsin perusteella minkä oon Lehtoselta nähny ni sanoisin että ei toi Lehtonenkaan varsinaisesti vakuuttanu, vähän turhan paljo pomppi se kiekko. Mut että, saas ny nähä :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

a98

Posts: 871

#308 • • a98
hyvä peli kuitenkin, mun mielestä suomi vei selvästi koko pelin. ei vaan valitettavasti riitä tarkkuutta maalintekoon, täytyy vaan toivoa et seuraavassa pelissä onnea on vähän enemmän. ei missään nimessä lehtosen moka.
m1kk3

Posts: 5,560

#309 • • m1kk3 no-life
onks muuten suomen maalivahtivalinnasta seuraavaan peliin ollu mitää puhetta, tai jopa onko sitä jo päätetty ? Ei sillä, ei Suomen peli kyllä siihen kaadu, oli maalilla kumpi tahansa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

asdf

Posts: 3,155

#310 • • asdf
Häviöstä huolimatta yllättävän hyvä peli Ruotsia vastaan. Backlund oli kyllä sen jengin kantava voima, kun ei Jönssoninkaan kudit menneet edes tyhjään maaliin. Voittomaali olikin jo niin pullaa, ettei siitä voi mitenkään vetää johtopäätöstä, että Lehtonen olis paska maalissa. Ja myönsi sentään oman virheensä! Norrenahan niitä maaleja on imaillut enemmän.

Suomi pelas imo paremmin kuin svedut, ainakin maaliin kohdistuneista laukauksista päätellen, ja kyllähän se koko ottelua pääpiirteittäin hallitsi. Hannuhanhilla vaan tuppaa joka kerta käymään se surullisenkuuluisa tuuri, joka käy sit kohtaloksi.

No mutta, tulos oli enemmän kun odotettavissa, ettei sen suurempia pettymyksiä oo ilmoilla (eiPÄ!). Varsinkin kun peli kulki muuten niin mallikkaasti - viimeisten minuuttien häslinki maalilla oli jo mielenkiintoista katsottavaa. :) Seuraavaks sit kanukit tai jenkit, ikävästi kyllä tuntuu että tää turnaus tais Suomen osalta olla melkeen tässä. *piis*
m1kk3

Posts: 5,560

#311 • • m1kk3 no-life
Joo no Lehtosel on näköjää pari prossaa parempi torjuntoprosentti näis kisois, et sikäli ei sekää huono valinta ois ;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

josh

Posts: 733

#312 • • josh
Joo eipä tosiaan voi laittaa tappiota Lehtosen piikkiin. Ihmisiä kun ollaan ni kyl ne huiputkin vaan mokaa joskus. Tietty molaria on helppo osoittaa sormella tuollasen jälkeen.

Suomella 38 laukausta ja nolla tehtyä maalia.. kertoo aika selkeesti missä on eniten parannettavaa.
Tarsu

Posts: 2,449

#313 • • Tarsu
Jukka Tammi maaliin!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Heli

Posts: 1,489

#315 • • Heli vai kuka se oli

Fuzzy, 6.5.2007 22:39:
Kyl jos Kanadasta ja Jenkeistä täytyy arvaa, niin kyl se on noi jenkit jotka on seuraavaks vastassa.
Tää ois mun oletus!



toivotaan näin.

--
ei se väärin ole.

asdf

Posts: 3,155

#316 • • asdf

Josh, 6.5.2007 23:01:
Suomella 38 laukausta ja nolla tehtyä maalia.. kertoo aika selkeesti missä on eniten parannettavaa.



Word. Tästä on ollu paljon puhetta, että Suomella ei vaan oo tarpeeks maalintekijöitä. Siitä kertoo sekin, että Suomen paras pistemies (varmaankin myös eniten maaleja tehnyt?) on Nummelin - sen takia niitä änäripelaajia kaivattaisiin ratkaisijoiksi, ettei peli kaadu jonkun toisen joukkueen pullamaaleihin.
lohikarme

Posts: 1,730

#317 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Suomen täytyy saada "Sniper" niin kuin Suhonen sanoi. Tosin eipä tuo nyt pelasta siltä että Backlundi pelasi varmasti elämänsä pelin tulevia näyttöjä aatellen ja matsi kaatui Kari Lehtosen yhteen heikkoon hetkeen. Turha tässä on kuitenkaan syllistää ketään, sillä molemmat joukkueet pelasivat tarkan ja hyvän pelin. Tärkeät ottelut alkaa vasta tästä!

--
Qualis artifex pereo

KooKie

Posts: 4,338

#318 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 6.5.2007 23:12:
Tästä on ollu paljon puhetta, että Suomella ei vaan oo tarpeeks maalintekijöitä. Siitä kertoo sekin, että Suomen paras pistemies (varmaankin myös eniten maaleja tehnyt?) on Nummelin - sen takia niitä änäripelaajia kaivattaisiin ratkaisijoiksi, ettei peli kaadu jonkun toisen joukkueen pullamaaleihin.



Siis eikö me olla juteltu tästä, miten sä edes kehtaat heittää tuollaista paskaa, mitä kursivoin?

Siinä, missä Suomi saa änärivahvistuksia, saavat muut jengit (etenkin nimenomaan Ruotsi) parempia. Ei tän Forsberg herran kohdalla enää pullamaaleista puhuta, kun koko kenttä hassutetaan läpi ja pistetään vanhanaikaisella sisään. [/menneitä kaivel]

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

josh

Posts: 733

#319 • • josh

Zenni, 6.5.2007 23:12:
---
Josh, 6.5.2007 23:01:
Suomella 38 laukausta ja nolla tehtyä maalia.. kertoo aika selkeesti missä on eniten parannettavaa.

---


Word. Tästä on ollu paljon puhetta, että Suomella ei vaan oo tarpeeks maalintekijöitä. Siitä kertoo sekin, että Suomen paras pistemies (varmaankin myös eniten maaleja tehnyt?) on Nummelin - sen takia niitä änäripelaajia kaivattaisiin ratkaisijoiksi, ettei peli kaadu jonkun toisen joukkueen pullamaaleihin.



Toisaalta kyl niitä maaleja pitäs joka ketjun pystyä tekemään. Onhan tää ollut aiemminkin ongelmana.. Tiedä sitten miksi ei viimeistelyt onnistu.

No toivotaan, että touhu muuttuu seuraavasta pelistä lähtien.. *joo* ja pakkohan se on jos jatkoon aiotaan.
asdf

Posts: 3,155

#320 • • asdf

KooKie, 7.5.2007 00:16:
Siinä, missä Suomi saa änärivahvistuksia, saavat muut jengit (etenkin nimenomaan Ruotsi) parempia. Ei tän Forsberg herran kohdalla enää pullamaaleista puhuta, kun koko kenttä hassutetaan läpi ja pistetään vanhanaikaisella sisään. [/menneitä kaivel]



Tietty niitä taitopelaajia muiltakin löytyy, paska homma vaan että Suomi tarvitsee niitä ilmeisesti enemmän kun muut. :C