Laite - This is why I love Drum & Bass pt. 2 (kesäistä junkkaa)

45 posts, 3 pages, 15,684 views

JayVee

Posts: 887

#41 • • JayVee FINRG / Supercharged
tää setti kyl rokkaa *jiihaa**jiihaa*

--
FINRG / Supercharged

Progression

Posts: 2,691

#42 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Ciao!

All in all this was a very well executed D&B mix. As i said before, it was melodic, rolling, flowing and full of "Happier" D&B energy. Not the Harder and more Aggressive style which has slipped from my heart... I'll seriously be awaiting an event where your spinning a few hours of this style :) Will be a superb few hours for sure :D

Well done mate! And keep it up! *joo*
Gnizhak

Posts: 701

#43 • • Gnizhak iku
Kai mä oon liian kriittinen tai jotain, mut IMO täs ei oo hirveest muuta hyvää ku biisit :(
Tai siis, joko täs on juotu liikaa tai liian vähän mut oon kuullu parempaakin soitantaa laitteelta viimeks sillon ku vein ne cd-soittimet sille.
Suosittelisin, et jossai vaihees koettasit fiilistellä tän uusiks ja vaivihkaa vaihtaa mp3:n siihen paremmin toteutettuun ;)
Ei sinänsä, on tää parempi ku allekirjottaneen edellinen yksin nauhotettu miksaus, mut jotenkin oisin kaivannu ees yhen smuutin miksauksen joka ei ois särähtäny korvaan ja sit noiden tasojen kattomista ku loppupuoli on aika puuroa :(

Tien et skillit on siel mut täs on nyt päässy ajanpuute yliajamaan itsekritiikin..

--
Don't Just Stand There

laite

Posts: 2,994

#44 • • Edited laite MastahWankah

Gnizhak, 7.5.2007 12:57:
Kai mä oon liian kriittinen tai jotain, mut IMO täs ei oo hirveest muuta hyvää ku biisit :(
Tai siis, joko täs on juotu liikaa tai liian vähän mut oon kuullu parempaakin soitantaa laitteelta viimeks sillon ku vein ne cd-soittimet sille.
Suosittelisin, et jossai vaihees koettasit fiilistellä tän uusiks ja vaivihkaa vaihtaa mp3:n siihen paremmin toteutettuun ;)
Ei sinänsä, on tää parempi ku allekirjottaneen edellinen yksin nauhotettu miksaus, mut jotenkin oisin kaivannu ees yhen smuutin miksauksen joka ei ois särähtäny korvaan ja sit noiden tasojen kattomista ku loppupuoli on aika puuroa :(

Tien et skillit on siel mut täs on nyt päässy ajanpuute yliajamaan itsekritiikin..


Uuh, Palaute Appreciated! *piis*

Huomaa kyllä, että oot jaksanut kuunnella tätä ja kiitos siitä! Irkin puolella tästä jo sanoinkin, mutta laitetaan nyt julkisestikin: Mäkin tiedän, että kykenen parempaan suoritukseen lähes koska tahansa. Mennään nyt tän kerran melkein siitä mistä aita on matalin.

Mut joo, en oo vaihtamassa tätä mp3:sta, mutta voi olla että seuraavaan hiotumpaan tän tyyliseen settiin tulee pari biisiä tästä paketista sekaan. Ja tätä soitettaessa oli selvästi juotu viinaa ihan liian vähän*pepsodent*

Next step: a bit more hardcore MURR and PÄRR!

And to Gavin: you know how and where you can reach me if you want to book me for a gig at any LCS party *känni*

edit: niinjoo, 251 latausta näyttäis olevan. Ihan "jeeees".
_-JackaL-_

Posts: 281

#45 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
Yeah! This set Wankz fine! Nice rhythm *vink*

Toimiskohan tää jopa arkeologeille?

*super*

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^