Sairastupa

248 posts, 13 pages, 88,146 views

anis

#201 • • anis
Mulla on pari kk sitten vasemman käden etusormi vääntynyt ja nyt eilen vääntyi uudestaan. Ollut tuosta marraskuusta asti kipeä kun osuu johonkin ja nyt vielä kipeämpi... Pitäisköhän tuota käydä kuvauttamassa jossain ettei ole mitään vakavampaa. Toisaalta tiedän että käsien vammat parantuu todella hitaasti. Mitään murtumisen merkkejä ei ole mutta venähtänyt tämä varmaankin on.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Amma

#202 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Hevoinen potkaisi tänään oikeeseen ranteeseen/kämmenselkään. Tärähti pikkasen. Auts.

--
*etsiskel*

Wiko

#203 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
voisko joku antaa mulle porttikiellon tänne!!!
peikkolapsi

#204 • • peikkolapsi miisa the maskotti
joo koko ajan taas kipeenä...

viimeset 5 vuotta hajonnu vatsa ja äh sit kaikkia muita kivoja vaivoja ja nyt on sitte taas ku yhdestä on päässy ni kurkunpääntulehdus taas iskemässä ku nielurisat ihan turvonneet ja peitteitä alkaa tulla :l pitäiskö neki leikkauttaa ku näit tulee koko ajan...

kellään kokemuksia nielurisaleikkauksesta o__o?

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

MiMoSa

#205 • • MiMoSa

Replying to Sairastupa:

peikkolapsi, 24.1.2010 22:35:

viimeset 5 vuotta hajonnu vatsa ja äh sit kaikkia muita kivoja vaivoja ja nyt on sitte taas ku yhdestä on päässy ni kurkunpääntulehdus taas iskemässä ku nielurisat ihan turvonneet ja peitteitä alkaa tulla :l pitäiskö neki leikkauttaa ku näit tulee koko ajan...

Mulla leikattiin joskus ala-asteella. Hirveästi mä en siitä muista, mut nukutuksessa se tehtiin ja oli kiva, kun sen jälkeen sai sairaalassa vaan jätskiä.*hih* Ei muistaakseni ees ollu hirveän kivulias leikkauksen jälkeen, tai ei oo ainakaan erityisesti jääny sit mieleen. Tosin mulla kyllä samassa leikkauksessa leikattiin poskiontelot, kun niitä oli jouduttu 3 kertaa punkteeraamaan lyhyen ajan sisällä, ja se vasta inhottavaa olikin.*sars* Joten mikä tahansa muu saatto tuntua mukavalta sen jälkeen.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

peikkolapsi

#206 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to Sairastupa:

MiMoSa, 24.1.2010 22:52:
---
peikkolapsi, 24.1.2010 22:35:

---

Mulla leikattiin joskus ala-asteella. Hirveästi mä en siitä muista, mut nukutuksessa se tehtiin ja oli kiva, kun sen jälkeen sai sairaalassa vaan jätskiä.*hih* Ei muistaakseni ees ollu hirveän kivulias leikkauksen jälkeen, tai ei oo ainakaan erityisesti jääny sit mieleen. Tosin mulla kyllä samassa leikkauksessa leikattiin poskiontelot, kun niitä oli jouduttu 3 kertaa punkteeraamaan lyhyen ajan sisällä, ja se vasta inhottavaa olikin.*sars* Joten mikä tahansa muu saatto tuntua mukavalta sen jälkeen.*hih*

mjoo no voin kuvitella, että toi poskiontelojuttu ei ehkä ollut mikään maailman makoisin juttu. *pepsodent*
mun täytyy nyt varmaan tarkkailla tilannetta ja varata sitte aika työterveyslääkäriltä ens alkuun mikäli toi turvotus ei laske. sitä ennen pitääki käydä terveyskeskuksessa lääkärillä ja mehiläisessä. hohhoijaa!

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

pirpeli

#208 • • pirpeli
Onk ny jotain sellasta liikenteessä, joka alkaa nivelkivulla, lievällä kurkkukivulla ja jatkuu sitte nenätukolla ja päänsäryllä....? Kuumetta ei ole, mut aika tönkkö olo muuten.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jimmyfi

#209 • • Jimmyfi
sikainfluenssa h1n1 =)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

pirpeli

#210 • • pirpeli

Replying to Sairastupa:

Jimmyfi, 26.1.2010 07:25:
sikainfluenssa h1n1 =)

Piikki otettu :/ Mut eihä sekään mitään takaa.

--
-Albert Camus-

Aurinkoneiti

#211 • • Aurinkoneiti
Nuha, kurkku karhea ja kuumetta...blaah!
Banda

#212 • • Banda suloinen rääväsuu
Flunssa iski.. Ei oo yhtää kiva mun töissä olla flunssassa :D

--
*jiihaa*

Lost-Soul

#213 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Sairastupa:

pirpeli, 26.1.2010 07:13:
Onk ny jotain sellasta liikenteessä, joka alkaa nivelkivulla, lievällä kurkkukivulla ja jatkuu sitte nenätukolla ja päänsäryllä....? Kuumetta ei ole, mut aika tönkkö olo muuten.

No mulla ainakin on jotain tollasta.. Tosin pienellä lämmöllä höystettynä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

pirpeli

#214 • • pirpeli

Replying to Sairastupa:

Lost-Soul, 30.1.2010 09:40:

No mulla ainakin on jotain tollasta.. Tosin pienellä lämmöllä höystettynä.

Mulla jatkuu vaan. Nyt vuotaa nenä kuni seula ja kurkku edelleen kipee. Lämpöä ei ole, alilämpöä vaan ehkä. Sais jo helpottaa, ei pääse edes viimesiin Butaneihin tänään :(

--
-Albert Camus-

kinderi

#215 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kyllä flunssat on sitten kivoja.
Onneks ei tarvii kun vaan ens viikon ajan antaa perheen pienimmälle lääkettä 4h välein, yötäpäivää.

Sopivasti tuntuu itellekki taas jotain lenssua pukkaavan, saattaa olla melkosen pirtsakka olo viikon päästä!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Camfer

#216 • • Camfer
tulin just töistä kotiin kun vaimoke soitteli että muksulla on kuume noussut.. ei muuten mitään ongelmaa että olisin kyllä kotona kun vaimoke on töissä, mutta pitäis sitä nukkua jossain välissä. aamulla sitten neuvolaan hakemaan lomalappua niin voi taas olla kotosalla pari päivää.
#217 • • Krankkenhakken Guest
Reippaasti yli toista kuukautta kipeenä ja tänään kävin neljättä kertaa arvauskeskuksessa, onneks osu omalle kohdalle lääkäri mikä tiesikin jotain.
Korvia ja kurkkua on siis särkeny tän kokoajan, välillä vähemmän ja välillä enemmän, epämäärästä kuumeilua ja nuhaa oli kans. Ensin tuntu normaalilta korvatulehdukselta mut ei ollu mtn, sain vaan saikkua. Tokal kertaa sama juttu, katto korvaan mut ei mtn, saikkua lisää. Kolmas kerta oli paras kun se lääkäri sano: "Toi korvakipu voi johtua muustakin kuin korvatulehduksesta..." Olin et joojoo niin voi, eiks sitä vois tutkia...? "Niin kyl joo..." JA MITÄÄN EI TAPAHDU EIKÄ EES SAIKKUA TIPPUNU. Täysin turha käynti siis.

Nyt tänään ku kävin taas ku alko yskiminen olla sitä luokkaa et veren makua tulee suuhun ja lähes laattaa lentään ku yskin niin kovaa. EKAA KERTAA ne katto mun poskiontelot, lääkäriki oli oikein mukava ku selitti mulle jopa sen ultraäänilaitteen toimintaperiaatteen. Limaahan ne röörit oli täynnä ja kaikki muutkin kivut johtu siitä, yskiminenki. Kurkkuki oli ihan rikki sen kahen päivän peräsuolesta asti tulevan yskän takia.
Määräs mulle kolme päivää saikkua, vahvan antibioottikuurin ja pullon Cocillanaa ni johan on parempi olo.
Toi Cocillana vaan tahtoo väsyttää kivasti ja alla oleva mielialalääkitys vaan vahvistaa sitä, luvassa siis muutama päivä epämäärästä väsyilyä ja jumitusta. *iloinen*
Wiko

#218 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
7. viikko menossa...viime viikko oli jo parempi mut täl viikol lähti taas huonompaan suuntaan *nuha**sars*
Ergilion

#219 • • Ergilion
nonnih, heti ku päästää sairaan inttisian omaan kotiinsa nii saa tartunnan *uros*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

provision

#220 • • provision
Finrexin Menthol on kyllä hirveän makuista. Valitettavasti sitruunanmakuinen loppui jo ajat sit.