Sairastupa

248 posts, 13 pages, 85,838 views

Freja

Posts: 8,775

#121 • • Freja Sihteeri
o/

Jos tän päivän lepäis ja huomen pääsis taas töihin.
Lämpöä aamusin ja päivisin, kuumetta öisin. Kaula paisunu ja ontelot täynnä räkää. Ymh. Kaiken lisäks hedari.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#122 • • anis
Hitto kipeenä on tylsää olla himassa*uuh*. Pomo passitti duunista kotiin mikä oli ihan hyvä homma (en olis mennytkään ellei olis täytyny mennä aamulla jonottaa Metallican lippuja). Nyt harmittaa kun ei oo saanu aikaseks hommattua mitään DVD-soitintakaan. Ainoa mielenkiintoinen lehtikin, mikä lähikaupasta löytyi oli Alibi. Röökille tekis mieli mennä mut ei kyl maistu tässä kunnossa. Silti oon iloinen että saa olla himas rauhas, jotenki oli loman tarpeessaki jo töistä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

julia

Posts: 39

#123 • • julia
Taas sairaana. Sairastin melkein koko viime viikon, sitten parannuin ja eilen alkoi taas kuume nousta. Kurkku niin kipeä, että muuta kuin kuumaa juomaa on melkein mahdotonta niellä. Mulle alkais jo vähitellen riittää tää neljän seinän sisällä makoilu!
moksu

Posts: 1,386

#124 • • moksu [Dimension]
Niinpä niin. Vuosiin, viimeksi lukiossa sairastanut, en ole saanut influenssaa, mutta pari viikkoo sitten piti sellainenkin vaihteeks hankkia. Kuume häipy alle viikossa, mutta vieläkin on yskää ja nenä vuotaa. Yskä on sitten oikein mukava, kun se alkaa toimia kun vähänkin liikkuu. Tänään tosin tuntuu, että on taas mennyt parempaa suuntaan, mutta kiitos paikalla olon, oon saanut uuden riesan. Niskassa/hartioissa on joku jumi päällä, joka aiheuttaa repivää kipua kolmipäiseen olkalihakseen.. tai jonnekin sinne. Kipu ei tosiaan ole kovin pieni, eikä myöskään venyttely tunnu yhtään auttavan. Tässä tulee vissiin vanhaksi, kun vähänkin lopettaa liikkumisen hetkeks aikaa, tulee ongelmia jollekin alueelle. Puuh..
vanhus

Posts: 889

#125 • • vanhus
ai ai ai flunssa on päässyt iskemään pitää käydä apteekissa hakemassa troppeja*joo**haukottel*
tomppi

Posts: 1,600

#126 • • tomppi thzombie ™
*nuha* Pieni tärinä ja vähän hassu olo, ihan kun ois juonut muutaman.
Kinda like it, jos nyt viel näkis halluja :)

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

$

Posts: 1,802

#127 • • $ Destination weekend!
Toinen flunssa jo kuukauden sisään, yllättäen heti Pacifiquen jälkeen.

*nuha*

Ei oikein nappaisi sairastella kun pitäisi pysyä suht' skarppina koulussa. ENKÄ halua suorittaa pakollsia seminaareja jälkikäteen kirjallisesti kesän alussa.
EnvyMe

Posts: 14

#128 • • EnvyMe
Kuume + flunssa + yskä kombo vierailemassa täälläkin. Oon jo varmaan viidettä kertaa tälle talvee kipeenä :/ Mälsää maata himassa kun ei jaksa oikeen keskittyä katteleen mitään eikä ihan koko aikaa nukutakaan.
Freja

Posts: 8,775

#129 • • Freja Sihteeri
Pääs vaa viiraa, ei sen vakavampaa täl kertaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wammi

Posts: 627

#130 • • wammi
hemmetin atopia ja turpaan saaneen näköiset silmäluomet.*dissaa*
soile

Posts: 138

#131 • • soile
Nyt näyttäisi siltä, että mulla on vesirokko. Siis voi apua. En tiiä pitäskö itkeä vai nauraa.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#132 • • peikkolapsi miisa the maskotti
helvetti et osaa olla maha sekaisin.
menee ihan sairastuvan puolelle. miten tän saa korjattua *ding*
menee taas päiviä et tulee jonkinmoinen tasapaino tonne sisuksiin *poks*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

kinderi

Posts: 1,783

#133 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
ARRRRRGH kun veetuttaa.
Mä yskin keuhkoni pihalle täällä.
Hengästyn kun haen postit,ja matkaahan on sellaset 30m.Jos sitäkään.
En jaksa ravata rappusia(noitahan on 14..) kahta kertaa peräkkäin.
Ei jaksa touhuta lasten kanssa samalla tavalla.
Ei todellakaan pääse edes ulkoilemaan.

Lääkäriinhän ei todellakaan pääse,kun ei taida olla varaa kustantaa yksityiselle.
Ja eniten mua vituttaa tässä se,et tää sama vitun homma on joka helvetin kevät,ja joka ainoolla kerralla homma hoituu kortisonikuurilla.
Johon tarvii reseptin.
Jota et saa kun et pääse lääkäriin *piis*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

serotonot

Posts: 3,137

#134 • • serotonot Paul Easy

kindertin, 31.3.2009 13:33:


Lääkäriinhän ei todellakaan pääse,kun ei taida olla varaa kustantaa yksityiselle.
Ja eniten mua vituttaa tässä se,et tää sama vitun homma on joka helvetin kevät,ja joka ainoolla kerralla homma hoituu kortisonikuurilla.
Johon tarvii reseptin.
Jota et saa kun et pääse lääkäriin *piis*


Soita lekuriin. Pyydä puhelinaika. Pyydä ressu apteekkiin.

Jos sä oot tota vetäny joka kevät, ni kylhä se lekuri sen sulle kirjoittaa, ku ei tos kortisonissa hirveetä väärinkäyttöriskiä ole.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#135 • • Aurinkoneiti
Kuumetta on tällä hetkellä melkein 38. Yskittää, kurkku kipeä. Jostain syystä olen ollut mielessäni Kreikassa maatessani peiton alla.
kinderi

Posts: 1,783

#136 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

serotonot, 31.3.2009 13:47:
---
kindertin, 31.3.2009 13:33:


Lääkäriinhän ei todellakaan pääse,kun ei taida olla varaa kustantaa yksityiselle.
Ja eniten mua vituttaa tässä se,et tää sama vitun homma on joka helvetin kevät,ja joka ainoolla kerralla homma hoituu kortisonikuurilla.
Johon tarvii reseptin.
Jota et saa kun et pääse lääkäriin *piis*

---

Soita lekuriin. Pyydä puhelinaika. Pyydä ressu apteekkiin.

Jos sä oot tota vetäny joka kevät, ni kylhä se lekuri sen sulle kirjoittaa, ku ei tos kortisonissa hirveetä väärinkäyttöriskiä ole.



Minuutti sitte soitin taas arvariin,selitin tilanteen ja ämmä oli sitä mieltä et huhtikuun vikalla viikolla pääsee lekuriin. Ei auta vaikka kuinka tietää minkä reseptin tarttis ja tiedoissa kyllä on että tää on tuttua kauraa joka vuos.Vittu. Syödään sitte kiviä tässä,mä meen huomenna yksityiselle *dissaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kotivalo

Posts: 190

#137 • • kotivalo
Hiton stressi tai mikälie kevät-meininki, ku tuntuu kuumeiselta ja on veto pois ja kaikki ärsyttää :(
ezzy

Posts: 8,060

#138 • • ezzy Droid-pappa
Samperin laserpoint-kuppa iski.

Hedari, kurkku kipeä, niska jäykkä ja silmät hieman tulehtuneet ja räkä lentää. Tulehdusarvot ei ollu ku pikkasen kohollaan eikä viljelyssä ollu mitää. Hemmetin virukset.
Parker

Posts: 609

#139 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

ezzy, 22.4.2009 15:57:
Samperin laserpoint-kuppa iski.

Hedari, kurkku kipeä, niska jäykkä ja silmät hieman tulehtuneet ja räkä lentää. Tulehdusarvot ei ollu ku pikkasen kohollaan eikä viljelyssä ollu mitää. Hemmetin virukset.



Welcome to the club.
ezzy

Posts: 8,060

#140 • • ezzy Droid-pappa

Parker, 22.4.2009 16:14:
---
ezzy, 22.4.2009 15:57:
Samperin laserpoint-kuppa iski.

Hedari, kurkku kipeä, niska jäykkä ja silmät hieman tulehtuneet ja räkä lentää. Tulehdusarvot ei ollu ku pikkasen kohollaan eikä viljelyssä ollu mitää. Hemmetin virukset.

---


Welcome to the club.



Kuulemma pudonnu aika hyvin jengiä viikon alkupäivinä :D