376 posts, 19 pages, 87,769 views
dj upi, 18.6.2007 17:51:
Totaah... Aika monelta tuli sen tyylistä palautetta että "onkos sulla muka jotain klubikokemusta kun tulet meille veteraaneille ilkkumaan". Joo, olen kohta vasta 19 mutta silti klubbaillut jo monta vuotta, se on jossakin muualla maailmassa mahdollista ja suomessakin jos pelaa korttinsa oikein. En mitään muuta tarkoittanut. Sen lisäksi tuollainen aika vähättelevä tyyli jolla olet puhutellut kiusaa. Jos on henk. koht asiaa niin privaan kiitos.
dj upi, 18.6.2007 17:53:
Ja mitä tulee mun aikaisempiin kommentteihin niin edelleenkin mun mielestä on perseestä (ja saa olla perseestä) jos paikka on likainen. Ja puhuin alunperinkin likasen näkösestä jengistä. Älä vääristele mun sanoja, Alex.
dj upi, 17.6.2007 23:18:
Ei jumalauta oikeesti.
Mun mielestä se nyt vaan on perseestä jos klubeille mennään sillä menolla ku jonneki lenkille. tE OOTTE TYLSIÄ. En tarkota et kaikkien pitäis olla jtn tosi chic mut oikeesti. Sitä paitsi studio oli ihan vitun törkynen. Hyi sellasta, ja vielä niillä hinnoilla!
dj upi, 18.6.2007 17:31Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?
AlexS, 18.6.2007 18:11:
---
dj upi, 18.6.2007 17:53:
Ja mitä tulee mun aikaisempiin kommentteihin niin edelleenkin mun mielestä on perseestä (ja saa olla perseestä) jos paikka on likainen. Ja puhuin alunperinkin likasen näkösestä jengistä. Älä vääristele mun sanoja, Alex.
---
En ole vääristellyt mitään kirjoittamaasi. Paikka ja jengi eli asiakkaat ovat tietääkseni eri asioita...eli kummatkin olivat mielestäsi paskasia...miten tässä kohtaa vääristelin sanojasi?
Tuskinpa tästäkään olisi muuten viitsinyt lähteä vääntämään mutta lähinnä tämä viestisi laittoi hykertelemään:
---
Ei jumalauta oikeesti.
Mun mielestä se nyt vaan on perseestä jos klubeille mennään sillä menolla ku jonneki lenkille. tE OOTTE TYLSIÄ. En tarkota et kaikkien pitäis olla jtn tosi chic mut oikeesti. Sitä paitsi studio oli ihan vitun törkynen. Hyi sellasta, ja vielä niillä hinnoilla!
---
Osallehan bileisiin meno on kuin
menisi lenkille (*tamp tamp* & hytkynkytkyn) :)
Ja vaikka minä ja muut täällä tylsiä ollaankin
niin ei sitä tarvi päin naamaa sanoa :)
Mutta hyvät päivänjatkot, ei tästä mun puolesta tarvi enää vääntää _o/
genki, 18.6.2007 18:12:
---
dj upi, 18.6.2007 17:31Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?
---
lol!
genki, 18.6.2007 14:20:
...ja tosiaan 'Fuck Martinez' -kyselijöille jälleen tiedoksi, settini vika biisi oli nimeltään T.Snake & The Wolfelord Himself AKA The Upbeats from Aotearoa - 'Mole Station'
lethal business. menin itekin täysin sekaisin siinä vaiheessa, hyvä ettei lavalta tippunut. :D
---
---
lol!
dj upi, 18.6.2007 17:31:
Mitä ihmsten pukeutumiseen tulee, niin omasta mielestäni on ihan ok jos menee farkuissa ja t-paidassa klubille. Monesti itsekin sitä linjaa noudatan. Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?
Mitä ihmsten pukeutumiseen tulee, niin omasta mielestäni on ihan ok jos menee farkuissa ja t-paidassa klubille. Monesti itsekin sitä linjaa noudatan. Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?
dj upi, 18.6.2007 17:31Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten
---
---
lol!
Mä en tajua et jos vaatii rahoilleen vastinetta noin niinkuin perustarpeiden osalta ni heti tullaan inisee.
dj upi, 17.6.2007 23:52:
---
Ei oo provo. Oon vaan tota mieltä. Ranskis kesti 30 min ja lähti himaan. Aika outoo kun on maksanu eka 20 ekee sisään ja opiskelija sekin.
ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?
johannyt, 17.6.2007 17:26:
---
dj upi, 17.6.2007 14:36:
Hävetti todella tuoda se ranskis fiineine kuteineen keskelle paskanhajuista ja likaista studiota, jossa amisjengit hengas farkuissa ja elähtäneissä t-paidoissa. Muijat oli sentään vähän luomassa bilefiilistä, joskin niitäkin oli paikalla harvinaisen vähän O___o
---
KYLLÄ NYT HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN!