PENDULUM 16.6.2007 @ Studio 51, Helsinki

376 posts, 19 pages, 87,756 views

dj upi

#341 • • dj upi
Ja mitä tulee mun aikaisempiin kommentteihin niin edelleenkin mun mielestä on perseestä (ja saa olla perseestä) jos paikka on likainen. Ja puhuin alunperinkin likasen näkösestä jengistä. Älä vääristele mun sanoja, Alex.
Kolera

#342 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
meinasin todeta jo et tulipas halpareissu. Elacinien säilytysnyssäkkä oli tyhjä. Pengoin housuja vähän lisää ja löytyki tulpat sit taskunpohjalta =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

AlexS

#343 • • Edited AlexS kummasetä

dj upi, 18.6.2007 17:51:
Totaah... Aika monelta tuli sen tyylistä palautetta että "onkos sulla muka jotain klubikokemusta kun tulet meille veteraaneille ilkkumaan". Joo, olen kohta vasta 19 mutta silti klubbaillut jo monta vuotta, se on jossakin muualla maailmassa mahdollista ja suomessakin jos pelaa korttinsa oikein. En mitään muuta tarkoittanut. Sen lisäksi tuollainen aika vähättelevä tyyli jolla olet puhutellut kiusaa. Jos on henk. koht asiaa niin privaan kiitos.

Vähättelevä? Missähän kohtaa? Sekoitat kyllä nyt johonkin toiseen.
En ole missään vaiheessa viitannut ikääsi tai mihinkään muuhunkaan henk.koht. asiaan

Älä sinäkään sitten vääristele mun sanoja, kiitos.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

AlexS

#344 • • Edited AlexS kummasetä

dj upi, 18.6.2007 17:53:
Ja mitä tulee mun aikaisempiin kommentteihin niin edelleenkin mun mielestä on perseestä (ja saa olla perseestä) jos paikka on likainen. Ja puhuin alunperinkin likasen näkösestä jengistä. Älä vääristele mun sanoja, Alex.

En ole vääristellyt mitään kirjoittamaasi. Paikka ja jengi eli asiakkaat ovat tietääkseni eri asioita...eli kummatkin olivat mielestäsi paskasia...miten tässä kohtaa vääristelin sanojasi?

Tuskinpa tästäkään olisi muuten viitsinyt lähteä vääntämään mutta lähinnä tämä viestisi laittoi hykertelemään:

dj upi, 17.6.2007 23:18:
Ei jumalauta oikeesti.
Mun mielestä se nyt vaan on perseestä jos klubeille mennään sillä menolla ku jonneki lenkille. tE OOTTE TYLSIÄ. En tarkota et kaikkien pitäis olla jtn tosi chic mut oikeesti. Sitä paitsi studio oli ihan vitun törkynen. Hyi sellasta, ja vielä niillä hinnoilla!

Osallehan bileisiin meno on kuin
menisi lenkille (*tamp tamp* & hytkynkytkyn) :)
Ja vaikka minä ja muut täällä tylsiä ollaankin
niin ei sitä tarvi päin naamaa sanoa :)

Mutta hyvät päivänjatkot, ei tästä mun puolesta tarvi enää vääntää _o/

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

genki

#345 • • genki

dj upi, 18.6.2007 17:31Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?

lol!

--
crop circles in the carpet

dj upi

#346 • • dj upi

AlexS, 18.6.2007 18:11:
---
dj upi, 18.6.2007 17:53:

---

En ole vääristellyt mitään kirjoittamaasi. Paikka ja jengi eli asiakkaat ovat tietääkseni eri asioita...eli kummatkin olivat mielestäsi paskasia...miten tässä kohtaa vääristelin sanojasi?

Tuskinpa tästäkään olisi muuten viitsinyt lähteä vääntämään mutta lähinnä tämä viestisi laittoi hykertelemään:

---
Ei jumalauta oikeesti.
Mun mielestä se nyt vaan on perseestä jos klubeille mennään sillä menolla ku jonneki lenkille. tE OOTTE TYLSIÄ. En tarkota et kaikkien pitäis olla jtn tosi chic mut oikeesti. Sitä paitsi studio oli ihan vitun törkynen. Hyi sellasta, ja vielä niillä hinnoilla!

---

Osallehan bileisiin meno on kuin
menisi lenkille (*tamp tamp* & hytkynkytkyn) :)
Ja vaikka minä ja muut täällä tylsiä ollaankin
niin ei sitä tarvi päin naamaa sanoa :)

Mutta hyvät päivänjatkot, ei tästä mun puolesta tarvi enää vääntää _o/

Pakko vääntää ku se on niin hykerryttävää. Sanoin edelleen että olen pahoillani jos joku loukkaantu. Ja edelleenkin oon tarkentanu mun kommentteja moneen otteeseen. Ja edelleen jos tota lainaamaasi kappaletta ei joku ole tajunnut niin kirjoitustyyli taitaa lähennellä jotain muuta kuin äärivakavaa? Sori kaikille, ihan oikeesti :D
dj upi

#347 • • dj upi

genki, 18.6.2007 18:12:
---
dj upi, 18.6.2007 17:31Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?

---

lol!

daaa
Infekto

#348 • • Infekto

genki, 18.6.2007 14:20:
...ja tosiaan 'Fuck Martinez' -kyselijöille jälleen tiedoksi, settini vika biisi oli nimeltään T.Snake & The Wolfelord Himself AKA The Upbeats from Aotearoa - 'Mole Station'

lethal business. menin itekin täysin sekaisin siinä vaiheessa, hyvä ettei lavalta tippunut. :D

On kyllä aivan HÄVYTÖN ralli!
#349 • • niomic Guest

---

---

lol!

Vai että Chicane :D Taitaa tuo Genki vetää puoleensa Suomen grimiest ja nastiest viidakonlutkuttajat ja rikotun basson shamaanit. Picture perfect Chicane vähän eri juttu kai :F
Peikkotyttö

#350 • • Peikkotyttö
pitkä jonotus,tajuttoman täysi tanssilattia,kauhean kova humala

eli hyvä meno!

meni kyl suurin osa Pendulumin setistä aika ohi,onneksi kuulin edes Tarantulan<3

Femin setti oli loistava,sitä tuli tanssittua enemmän kuin itse pääesiintyjän settiä:)

--
Groove is in the Heart

Kosaz

#351 • • Kosaz
Täytyy näin parin päivän maistelun jälkeen todeta että oli kyllä yhdet parhaista bileistä ikinä.
Uskomattoman hyvä meininki vaikka tanssilattia oli tupaten täynnä. Infekto veti loistavan setin ja Pendulum pisti vielä piirun paremmaksi.
Verse oli hyvä lisä showhun kyl.

Tämmönen koko illan rumpu bassottelu oli kyllä meikäläisen mieleen. Näitä lisää..

Muffler - Embrace <3

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

Gnizhak

#352 • • Gnizhak iku

dj upi, 18.6.2007 17:31:
Mitä ihmsten pukeutumiseen tulee, niin omasta mielestäni on ihan ok jos menee farkuissa ja t-paidassa klubille. Monesti itsekin sitä linjaa noudatan. Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?

Mut siis rähjäiset ja likaset farkuthan on übertrendikkäät...

--
Don&#039;t Just Stand There

rjv

#353 • • rjv neuron tuoppi kiitos

Mitä ihmsten pukeutumiseen tulee, niin omasta mielestäni on ihan ok jos menee farkuissa ja t-paidassa klubille. Monesti itsekin sitä linjaa noudatan. Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?

Hei junkkabileet.

Junkka on niinku STREET MUSIC ja kaduilla on paskasta ni jengilläkin on paskaset vaatteet.
Elias

#354 • • Elias Elias
::D

--
Because &quot;moo&quot; just doesn&#039;t sound right&quot;

kilobitti

#355 • • kilobitti 1-2-3 techno

dj upi, 18.6.2007 17:31Puhuinkin nyt lähinnä RÄHJÄISISTä ja LIKAISISTA farkuista ja t-paidoista. Eikä sinänsä siinäkään mitään ongelmaa, ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten

:DDD

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

bansq

#356 • • bansq leftfield winger.

---

---

lol!

seconded xD

--
plip goes on.

Juhgu

#357 • • Juhgu Virnistelijä

Mä en tajua et jos vaatii rahoilleen vastinetta noin niinkuin perustarpeiden osalta ni heti tullaan inisee.

Perustarpeet, niinku että farkkuja ja t-paitoja ei saa olla lähettyvillä. *nauru*

dj upi, 17.6.2007 23:52:
---
Ei oo provo. Oon vaan tota mieltä. Ranskis kesti 30 min ja lähti himaan. Aika outoo kun on maksanu eka 20 ekee sisään ja opiskelija sekin.

No kyllä nyt ihan sääliksi käy ranskisparkaa *nauru*

ero esim. edellisviikon Chicanen juhliin vain oli niin mykistävä, en sitten tiedä olisiko kohderyhmä niin erilainen?

*nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

korento

#358 • • korento Raiski turbo Emma
Ihan mieletöntä kerrassaan! *sydän* Oli ihanaa katsoa kun porukka oli niin fiiliksissä. Rumpubasso toimi koko illan varsin hyvin ja mc yllätti mut positiivisesti.

Tanssittua tuli kirjaimellisesti koko ilta, muutaman kerran piti käydä ulkona tuulettumassa ja täytämässä limpparilasia. Koitettiin kaverin kanssa jossain vaiheessa päästä _itse_ tanssilattialle joraamaan, mutta seistiin siellä kun tikut ******** :D joten päätettiin siirtyä vähän taaemmas jossa tilaa oli varsin hyvin. *hihu*

Joku mainitsi lähteneensä kotiin pitkien jonojen takia, me tultiin jonon jatkoksi noin puol 12 ja minuuttia tai kahta yli oltiin jo sisällä, eli varsin sutjakkaastihan se meni :) tai kaipa tuokin on suhteellista, mutta mun mielestä se meni suht nopeasti koska saavuttaessamme molemmat jonot ulottu talon kulmille asti. :)

Kiitos!

--
Se tuntui takapuolessa asti.

korento

#359 • • korento Raiski turbo Emma

johannyt, 17.6.2007 17:26:
---
dj upi, 17.6.2007 14:36:

Hävetti todella tuoda se ranskis fiineine kuteineen keskelle paskanhajuista ja likaista studiota, jossa amisjengit hengas farkuissa ja elähtäneissä t-paidoissa. Muijat oli sentään vähän luomassa bilefiilistä, joskin niitäkin oli paikalla harvinaisen vähän O___o

---

KYLLÄ NYT HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN!

:--D

--
Se tuntui takapuolessa asti.

herby

#360 • • herby Kapteeni.

Kriss G, ja olin asteittain liian päissäni keskittymään soundiin. Pendua yritin mennä fiilistelemään kun eksyin kavereista!!

Jaa säkö päissäs. Et sä meist eksyny, juostiin sua karkuun siel. Siks et meit löytäny. *nauru*

--
Elämä on...kallista!