PENDULUM 16.6.2007 @ Studio 51, Helsinki

376 posts, 19 pages, 88,469 views

#241 • • niomic Guest

yoni-, 17.6.2007 11:21:
- Äänentoisto Pendulumin aikaan, mc kuului vähän liiankin hyvin ja melodiat vähän katosi jonnekin, ku junkkabiitti vaan kuului. *nauru*
Nomut ilman mc:tä varmaan ois ollu huonompi keikka, ehkä pikkaisen puuroisen äänen takia.
(Ainakin aivan edessä tuntu, että millos se päämelodia alkaa, kun ei erottanu pienempiä melodioita oikeen)

Joo melodiat ja detaljit jäi kyl aika vähille. Me ratkastiin tää silleen, et laulettiin ite melodiat ja lisäbiitit :D
BuBu

#242 • • BuBu

martina, 17.6.2007 06:27:
saundi oli vaan niin maukasta, että vei täysin mennessään.
parhaimmat bileet pitkään aikaan!

Yhdyn tähän! Aivan loistavaa musiikkia, tuli hypittyä ja pompittua kuin viimeistä päivää!
Oli hienon näkösta kun koko tanssilattia pomppi ihan meiningeissä..

Pendulum ei pettänyt :)(:

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

elysion

#243 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Olipas kyl päheet bileet! Tosin nää artisti deejiisetit on kyl tosi löröi :P. En tosin odottanu pendulumin setiltä juurikaan mitään, mut jotenkin silti oli ehkä pikkusen pettymys toi keikka. Eniten just otti päähän se, että niistä biiseistä ei ottanu mitään tolkkua, kun mc:n spiikit tuli niin kovalla. Tuli sitten siirryttyä breikkipuolelle muutamaks tunniks, joka ei ollu yhtää hassumpi ratkasu.

Suomen edustus veti kyllä hävyttömän hyvin! Genkin setti oli varsin loistavaa, vaikka olikin hieman hämmentävää nähdä mies soittamassa bileissä noin aikasin :D. Infekton bilejunkkasetit uppoo kerta kerralta aina vaan paremmin. Fiilis on kyl vähintäänkin yhtä kova setin aikana tanssilattialla kun deejiillä itellä :D. Wiljam, Femi ja Milla pisti kyllä maittavia bassobreikkibiisejä pikkupuolella <3. Illan kohokohta itelle oli kyl se Mufflerin heittämä nintendotilubiisi :D (jos joku tietää mikä toi on, niin kertokaa mullekki!). Se biisi, ne visuaalit <3. Muutenkin Konstan setti oli varsin tuoreen olosta materiaalia. Ja noh, soitti se Pendulum kans pari ihan kivaa biisiä ;).

Oli kyllä ehdottoman loistavat bileet! Tällässiä sais olla enemmänki :). Ja tosiaan vaikka tosta lineupista ois pendulumin tipauttanu pois, niin ois kyl silti voinu maksaa ton 18e, sen verta loisto kamaa oli kyl <3.
Mao & Taikahattu

#244 • • Mao & Taikahattu UG-///

BuBu, 17.6.2007 12:12:
Oli hienon näkösta kun koko tanssilattia pomppi ihan meiningeissä..

Jengi oli kyl ihan liekeissä! *iloinen*

Ainut miinus oli se ennakkolipullisten jono. Olihan se kivaa jonottaa melkein tunti... *igor*

Mutta kaiken kaikkiaan loistava ilta! Pendulum rokkas kympillä...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

miksa

#245 • • miksa michael k
Huuhhuuuh.
Oli kyl törkeen hyvä keikka, tuli pompittua eturivis koko Pendulumin setin ajan *tanssittel*
Pelkäsin ennakkoo vähä mc:n toimivuutta, mutta hyvin toimi, boostas hyvi fiiliksii *pepsodent*
Kuvia odotellessa...
#246 • • astaroth Guest
kiva. kiitti. moi
Sallakat

#247 • • Sallakat jungle, baby !
pakko yhtyä tähän ylistysporukkaan ehdottomasti. Mä kuka vielä ennen bileitä sanoin, että tulee varmaan diggailtua musaa jostain istumamestoilta, koska junkkaa on vitun vaikee tanssii ees itseä tyydyttävällä tavalla isossa määrässä porukkaa. No, siinä vaiheessa ku Pendulum aloitti, oli aivan kertakaikkisen pakko hilata hanuri sinne porukan sekaan, hien hajuun. Vaatteita oli itsellään päällä aivan liikaa, mutta se kuumuuskin lisäsi sitä henkevää kokemusta, jonka koin siellä tanssilattialla. HUH HUH. en muista milloin oisin jorannut noin vitun paljon ja noin forcella. Aluksi lihakset pisti vastaan ja oli vaikea päästä rytmiin. Mutta se porukan liekityksen tunteminen siinä ympärillä ja MC ja musa yhdistettynä, se vei mukanaan *sydän*

Röökillä ei ehtinyt käydä ku kerran ja juoda drinksut siinä ennen pendulumin settiä, sen jälkeee kaikki aika meni hyppiessä, nyrkillä ilmaa hakatessa, mossatessa, huutaessa! mufflerin settiä ei yksinkertaisesti jaksanu jorata 10 minuuttia pidempään, koska alkoholista ei vaan saanut tarvittavaa energiaa lihaksille, ett ois jaksanu jatkaa. Tosi harmi, koska Mufflerin iron tunea odottelin ennen bileitä kovinkin kovasti.

Harmittaa myös, että Genkin setti jäi kuuntelematta, aikataulu ois mun puolesta voinu olla toisin päin Genkin ja Infekton osalta.

Kiitos näistä bileistä, mä löysin jotain uusia fiiliksiä selkeesti ja mulla oli aivan sairaan hauskaa. Ja sitte vielä kaikki muut superlatiivit tähän. Nää bileet meni top5 koko mun "uran" ajalta! *sydän*
subu

#248 • • subu Suski
Olipa aika hyvää mun korville *joo*
pain

#249 • • pain OBEY
tosi upeat bileet.
lasimurska ja känniset tönivät urpot lattial hieman häiritsivät mut ei loppupeleis mitää infernaalista vitutusta niistä tullut.
hieman hymyilytti pendulumin setin aikana ne ACER SYSTEM screenit siel visuis :D muuten visut kyl iski tosi hyvin.
mufflerin setti meni täysin ohi kun ei enää jalat kantanut.
erinomaiset bileet ja iso käsi kaikille!
herby

#250 • • herby Kapteeni.
Why apes get lost in jungle? Because JUNGLE IS MASSIVE.

Oli kyllä hyvät bileet. Rewind ja silleen. Kyllä Basson porukka taas lunasti lupaukset. Tätä lisää. *super*

--
Elämä on...kallista!

Timmo

#251 • • Timmo
Jees oli kyl hyvät meiningit. Genki, Infekto ja Pendulumin aikana breaksia soittaneet deejiit olivat juuri sitä mitä kaipasin. Oon varmaan liian kapeakatseinen, mutta juuri Versen takia menin breiksi-puolelle. Onneksi. Pirun tiukkaa soundia.

Lisäplussa: pääs pyöräyttää windmillin kun se valkopaitanen breikkaaja teki ensin tilaa. :]

Kiitos, näitä lisää.

--
Elämä On Raato

lad

#252 • • lad
'wait for the dj..'

Parhaat tanssit illalle järjestivät kyl genki ja infekto! Pendulumista jäi jotain hieman hampaankoloon, ehkä fiilis ei ollut paras mahdollinen kun tanssitila oli todella pienessä.. Ja todellakin, täynnä sitä sirua ja pulloa!

Breaksipuoli jäi tällä kertaa liian vähälle huomiolle omalta osalta, mut aina ohi mennessä meininki oli loistava ja musiikki toimi.

Käsi ylös ja kiitos.
Aziz Combat Fighter

#253 • • Aziz Combat Fighter
shoot the mc. jos mä haluun kuunnella puhetta, pistän asiakanavan radiosta :(

mut muuten kyl päräyttävät kekkeri, moikka kaikille tutuille :)
Elias

#254 • • Elias Elias
Aikamoista !!! Ihan tajuttoman hyvä fiilis näytti olevan kaikilla. Äänentoisto oli aivan mahtava, pendun alottaessa tasot taisi olla hieman matalalla porukan huutoon nähden *nauru*

Kiitos *sydän*

--
Because &quot;moo&quot; just doesn&#039;t sound right&quot;

johannyt

#255 • • johannyt helvetiac
ihan huippuu, menee parhaimpien junkkakemujen kastiin kyllä. pendut ja mc rokkas kympillä ja muffler jatkoi ansiokkaasti siitä mihin edelliset jäi. harmi ettei enää jaksanu joraa siinä vaiheessa.. breiksipuolikin toimi!
hapanderos

#256 • • hapanderos
siistii oli kyl jorata pendulumia*joo*
miinus oli tosiaan mc:n liian kova ääni ja vähä ois voinu vähemmän pälättää ja keskittyä itse asiaan..
ja hittibiisit ois voinu soittaa kunnolla/kokonaan/kaikki tai jotai*hmph*

Mut siistit bileet oli *jiihaa*
Roksane

#257 • • Roksane
Olimme ostaneet liput etukäteen ja saavuimme paikalle noin puolen yön aikaan. Jonot olivat ihan uskomattomat ja huvittavana yksityiskohtana tosiaan se, että lipullisten jono oli pidempi. Hirveä tunkumeininki ei napannut, joten myimme liput parille tyypille jonossa ja läksimme kotiin... Aika laimeeta joo. Mut mites, oliko siellä porukkaa sit miten paljon? Kun itseä nyt ei vaan liian tiivis tunnelma nappaa.

Ana-5000, 17.6.2007 13:54:
shoot the mc. jos mä haluun kuunnella puhetta, pistän asiakanavan radiosta :(

Joo ja tämä on jo yksinään syy, miksi ei kaduta yhtään kotiin jääminen. Mulla menee fiilis kyllä ihan totaalisesti, jos joku pässi sössöttää jotain siihen musiikin päälle. Mä en ymmärrä, miksi tämä on nykyään niin hieno homma tämä mc-lisä olevinaan. Musta se älämölö siinä musiikin päällä vie koko hienon musiikin intensiivisyyden ja häiritsee fiilistelyä. Toivon hartaasti, että tapa ei leviä ihan normikäytännöksi.
johannyt

#258 • • johannyt helvetiac

hapanderos, 17.6.2007 14:08:
ja hittibiisit ois voinu soittaa kunnolla/kokonaan/kaikki tai jotai*hmph*

musta oli hyvä että hittibiisejä tiputeltiin todella harvakseltaan ja eri versioina jne. ne on kuitenkin jo NIIN kuluneita etten ainakaa mä ois kauaa semmosta hittiparaatia jaksanu.
Timmo

#259 • • Timmo

Roksane, 17.6.2007 14:10:
Mä en ymmärrä, miksi tämä on nykyään niin hieno homma tämä mc-lisä olevinaan. Musta se älämölö siinä musiikin päällä vie koko hienon musiikin intensiivisyyden ja häiritsee fiilistelyä. Toivon hartaasti, että tapa ei leviä ihan normikäytännöksi.

Johan toi on ollu normikäytäntö lähes parikymmentä vuotta. :] Mutta paskaa se silti on :D

--
Elämä On Raato

dj upi

#260 • • dj upi
Jaa'a aika ristiriitaiset fiilikset (jälleen) kemuista..

Tapasin tyttöystävän kanssa Suomenlinnassa jonkun random-ranskalaisen hepun joka pyys meitä klubittamaan. Alunperin ei ollut tarkoitus juoda koko iltana, mutta ranskiksen kanssa tulikin koluttua baari tai muutama. Kiitos Studion poken, pääsimme kaikki kolme sisään joskus klo 01 aikaan kun ilman ennakkoja tulevien jono oli varmaan 50m pitkä. Mulla ja naisella siis liput oli mutta ranskiksella ei.

Musa oli aivan loistavaa ja tietty visuaalit kans. Molemmat lavat oli loistoja! Musa olis kyl saanu olla isolla puolella kovemmalla ja siitä mc:n volasta suhteessa musaan oon samaa mieltä. Oli semmonen fiilis ku räppikeikalla (joskin yleisö oli enemmän rock-maailmasta).

Hävetti todella tuoda se ranskis fiineine kuteineen keskelle paskanhajuista ja likaista studiota, jossa amisjengit hengas farkuissa ja elähtäneissä t-paidoissa. Muijat oli sentään vähän luomassa bilefiilistä, joskin niitäkin oli paikalla harvinaisen vähän O___o

Vittu kun vituttaa, missasin vielä 50 prossa pendun setistä. Soittiks se edes Hold ya Coloria? Ei sinänsä muuten kiinnosta mut biisiä en havainnu ja kiertueen nimi tais olla Hold Your Colour :D

Muffler. Rakastan ääntäsi. Infekton ja Genkin missaaminen vähän ketutti. Tyttö soitti lopussa breakseja hyvin hienosti!

Kiitos ja hyvää päivää.