pakko yhtyä tähän ylistysporukkaan ehdottomasti. Mä kuka vielä ennen bileitä sanoin, että tulee varmaan diggailtua musaa jostain istumamestoilta, koska junkkaa on vitun vaikee tanssii ees itseä tyydyttävällä tavalla isossa määrässä porukkaa. No, siinä vaiheessa ku Pendulum aloitti, oli aivan kertakaikkisen pakko hilata hanuri sinne porukan sekaan, hien hajuun. Vaatteita oli itsellään päällä aivan liikaa, mutta se kuumuuskin lisäsi sitä henkevää kokemusta, jonka koin siellä tanssilattialla. HUH HUH. en muista milloin oisin jorannut noin vitun paljon ja noin forcella. Aluksi lihakset pisti vastaan ja oli vaikea päästä rytmiin. Mutta se porukan liekityksen tunteminen siinä ympärillä ja MC ja musa yhdistettynä, se vei mukanaan
Röökillä ei ehtinyt käydä ku kerran ja juoda drinksut siinä ennen pendulumin settiä, sen jälkeee kaikki aika meni hyppiessä, nyrkillä ilmaa hakatessa, mossatessa, huutaessa! mufflerin settiä ei yksinkertaisesti jaksanu jorata 10 minuuttia pidempään, koska alkoholista ei vaan saanut tarvittavaa energiaa lihaksille, ett ois jaksanu jatkaa. Tosi harmi, koska Mufflerin iron tunea odottelin ennen bileitä kovinkin kovasti.
Harmittaa myös, että Genkin setti jäi kuuntelematta, aikataulu ois mun puolesta voinu olla toisin päin Genkin ja Infekton osalta.
Kiitos näistä bileistä, mä löysin jotain uusia fiiliksiä selkeesti ja mulla oli aivan sairaan hauskaa. Ja sitte vielä kaikki muut superlatiivit tähän. Nää bileet meni top5 koko mun "uran" ajalta!