Virallinen PS3 -topikki

1,258 posts, 63 pages, 489,367 views

Beliar

Posts: 1,361

#901 • • Beliar

enrg, 15.4.2009 22:50:
...



JussiS, 15.4.2009 22:52:
Meitsi ei ollu koskaan omistanu konsolia sitten 8-bittisen nintendon jälkeen, ja kyl noihin tattiohjaimiin tottui tosi nopeesti ku pelailin resistancen tossa läpi. Näppis ja hiiri tunnistuu kyl, mut en oo huomannu testata resistancen kanssa, nettisurffailu ainakin sujuu paljo mukavammin.



Kiitoksia poijaat! Olen minäkin siis elämäni ensimmäistä pelikonsolia hankkimassa. Jotain lätkää oon tateilla vähän (kröhöm!) hakannut, mutta pelien aatelijaa, R6 Vegas 2:sta PS3:lla kokeiltuani, tatit varjostivat maailmani - tai sitten se oli se hulvaton humala... *vink*

Bongasin ihan sattumalta jossain PS3:lle tarkoitetut hiiren ja näppiksen ja heräsi vain se toivon kipinä, joskos olisi peleissä pystynyt hyödyntämään... olisi asia ollut harvinaisen selevä! Killzone 2, Battlefield - Bad Company ja semmoiset himottais... *blush*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

sts

Posts: 7,969

#902 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Beliar, 16.4.2009 01:46:
Bongasin ihan sattumalta jossain PS3:lle tarkoitetut hiiren ja näppiksen ja heräsi vain se toivon kipinä, joskos olisi peleissä pystynyt hyödyntämään... olisi asia ollut harvinaisen selevä! Killzone 2, Battlefield - Bad Company ja semmoiset himottais... *blush*



Taitaa olla FragFX kyseinen vempele, kaverilla moinen on ja omasta mielestä vaikuttaa aika turhakkeelta. Hyvin noussut xp:t resistance2:n onlinessa ilmankin. Vaatii sellaisen ½-2h totuttelun niin sujuu ihan hyvin sen jälkeen tateilla tuo fps:ien pelaaminen.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#903 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Metal Gear Solid 4 *kuolaa*

Ei voi muuta sanoo kun että kyllä ne japskit osaa. Tarina, grafiikka, hiipiminen varjoissa *sydän* Mä oon aivan totaalisen koukussa!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

enrg

Posts: 2,040

#904 • • enrg
Rock Band 2 anyone?
enrg

Posts: 2,040

#905 • • enrg


......

Bongasin ihan sattumalta jossain PS3:lle tarkoitetut hiiren ja näppiksen ja heräsi vain se toivon kipinä, joskos olisi peleissä pystynyt hyödyntämään... olisi asia ollut harvinaisen selevä! Killzone 2, Battlefield - Bad Company ja semmoiset himottais... *blush*


Muista vielä ettet maksa turhaan erityisesti PS3:lle tarkoitetusta kamasta jolleivat nämä mitään erikoista tarjoa. Melkein kaikki puucen kamatkin toimivat ihan ilman kikkailua, ja tosiaan ongelmia tulee vasta kun pelit eivät tue kuin ristiohjainta.

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3&thread.id=1361690
Twist

Posts: 925

#906 • • Twist Team Kemuttajat
Varmaan tyhmä kysymys, mutta voiko ps3:een liittää ulkosen kovalevyn ja kuunnella sitä kautta musiikkia .. Mikäli voi , miten tämä tapahtuu ?
Skipi

Posts: 650

#907 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

Twist, 18.4.2009 16:30:
Varmaan tyhmä kysymys, mutta voiko ps3:een liittää ulkosen kovalevyn ja kuunnella sitä kautta musiikkia .. Mikäli voi , miten tämä tapahtuu ?


Voit.. siin sun pleikkarissa on ne usb paikat.. ja sit meet media/musavalikkoon ja alat kaivelee!
Tämä ainakin toimii mun seagate 120gb mobiililevyllä.
Aztee

Posts: 686

#908 • • Aztee

Steven Hoaks, 16.4.2009 09:12:
Metal Gear Solid 4 *kuolaa*

Ei voi muuta sanoo kun että kyllä ne japskit osaa. Tarina, grafiikka, hiipiminen varjoissa *sydän* Mä oon aivan totaalisen koukussa!



kaikki metal gearit on kyl loistavia *kuolaa*
tää 4 on vaan aivan liian lyhyt ja keskittyy enemmän näihin välidemoihi.. *uuh*
Aztee

Posts: 686

#909 • • Aztee
suositteleeko kukaan killzone 2?
Twist

Posts: 925

#910 • • Twist Team Kemuttajat
Mirros edgee tullu väännetty ... Ihan helvetin hyvä peli .. MItäs mieltä ollaan ?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#911 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Aztee, 18.4.2009 16:39:
---
Steven Hoaks, 16.4.2009 09:12:
Metal Gear Solid 4 *kuolaa*

Ei voi muuta sanoo kun että kyllä ne japskit osaa. Tarina, grafiikka, hiipiminen varjoissa *sydän* Mä oon aivan totaalisen koukussa!

---

kaikki metal gearit on kyl loistavia *kuolaa*
tää 4 on vaan aivan liian lyhyt ja keskittyy enemmän näihin välidemoihi.. *uuh*



Huomasin kyllä saman *uuh* Perkeleen lyhyt kyllä. vedin alle viikossa läpi.

Pari hillitöntä repeemistä tuli kyllä pelin aikana.

Snake menee takas sinne MGS1 saarelle ja pelaa hetken PS1 grafiikalla. Ja kun menet taloon sisälle niin se olikin vain unta ja Snake herää *nauru* Mitä vittua *lmao* Parasta!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

samlainio

Posts: 1,264

#912 • • samlainio

Aztee, 18.4.2009 16:40:
suositteleeko kukaan killzone 2?



loisto peli, vähän lyhyt. Online on ihan jees, muttei yllä Call Of Dutyn tasolle. Jos tykkäät FPS peleistä, niin kannattaa ostaa.
Epailija

Posts: 5,636

#913 • • Epailija Physicist, 2nd class.
CoD 4 pelattu läpi, Resistance 2 menossa. CoDi oli kyllä pettymys ainakin hardilla pelattaessa, sillä useammassa kohdassa läpäisy tuntui lähinnä tuurin ja sen yhden oikean taktiikan löytämisen yhdistelmältä. Toki se on tavallaan autenttista, että kinkkisiä kohtia joutui välillä junnaamaan helvetisti, sillä eihän vastaavista tilanteista oikeasti hengissä selvittäisi, mutta hermot menivät silti. Vaikeustaso ei myöskään kasvanut mitenkään loogisesti loppua kohden ja tietokonekaveritkin toimivat vaihtelevalla tehokkuudella - välillä ei tarvinnut tehdä itse juuri mitään ja välillä kavereista ei ollut mitään hyötyä. Kaiken huipuksi peli oli jumituksineen pelattu nopeasti läpi ja lopetus oli antiklimaattinen. Voi olla, että easylla olisi voinut nauttia itse pelistä enemmän. Nyt ne muutamat tunnelmalliset kohdat eivät riittäneet tekemään itse pelaamisesta nautittavaa.

Resistance 2 onkin sitten huomattavasti mukavampi kokonaisuus (hardilla pelattaessa), vaikka onkin vähän epätasaiselta vaikuttava ainakin visuaalisesti.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lost-Soul

Posts: 3,107

#914 • • Lost-Soul los pallos

Epailija, 20.4.2009 14:52:
CoD 4 pelattu läpi, Resistance 2 menossa. CoDi oli kyllä pettymys ainakin hardilla pelattaessa, sillä useammassa kohdassa läpäisy tuntui lähinnä tuurin ja sen yhden oikean taktiikan löytämisen yhdistelmältä. Toki se on tavallaan autenttista, että kinkkisiä kohtia joutui välillä junnaamaan helvetisti, sillä eihän vastaavista tilanteista oikeasti hengissä selvittäisi, mutta hermot menivät silti. Vaikeustaso ei myöskään kasvanut mitenkään loogisesti loppua kohden ja tietokonekaveritkin toimivat vaihtelevalla tehokkuudella - välillä ei tarvinnut tehdä itse juuri mitään ja välillä kavereista ei ollut mitään hyötyä. Kaiken huipuksi peli oli jumituksineen pelattu nopeasti läpi ja lopetus oli antiklimaattinen. Voi olla, että easylla olisi voinut nauttia itse pelistä enemmän. Nyt ne muutamat tunnelmalliset kohdat eivät riittäneet tekemään itse pelaamisesta nautittavaa.

Resistance 2 onkin sitten huomattavasti mukavampi kokonaisuus (hardilla pelattaessa), vaikka onkin vähän epätasaiselta vaikuttava ainakin visuaalisesti.


cod4 on vaan niin huippupeli verkossa.. Itse jäänny tohon kyl todella pahasti koukkuun.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Aztee

Posts: 686

#915 • • Aztee

Steven Hoaks, 20.4.2009 12:59:
---
Aztee, 18.4.2009 16:39:
---
Steven Hoaks, 16.4.2009 09:12:
Metal Gear Solid 4 *kuolaa*

Ei voi muuta sanoo kun että kyllä ne japskit osaa. Tarina, grafiikka, hiipiminen varjoissa *sydän* Mä oon aivan totaalisen koukussa!

---

kaikki metal gearit on kyl loistavia *kuolaa*
tää 4 on vaan aivan liian lyhyt ja keskittyy enemmän näihin välidemoihi.. *uuh*

---


Huomasin kyllä saman *uuh* Perkeleen lyhyt kyllä. vedin alle viikossa läpi.

Pari hillitöntä repeemistä tuli kyllä pelin aikana.

Snake menee takas sinne MGS1 saarelle ja pelaa hetken PS1 grafiikalla. Ja kun menet taloon sisälle niin se olikin vain unta ja Snake herää *nauru* Mitä vittua *lmao* Parasta!



Jep! :D itellä tuli sellanen wtf siinä kohtaa :D mutku toi on noin hyvin mallinnettu toi mgs1:n maailma tos 4 niin miks ne ei tee ykköstä uusil grafiiikoil :P kusisin hunajaa
Avatar
#916 • • Edited gnomex Guest

Epailija, 20.4.2009 14:52:
... CoDi oli kyllä pettymys ...


Tarkotatko Modern Warfarea vai World At Waria? Molemmat vissiin on nimellä CoD 4? Itse ostin tänään MW:n ja kaksi tehtävää pelattu nyt läpi, kyllä kuola valuu :) Omasta mielestäni loistopeli, näiden kahden ekan tehtävän perusteella. Tämä on tosiaan toinen FPS-peli meikäläisen konsolihistoriassa, eka oli Fallout 3. Eli ohjaamiseen vielä totutellaan PC:n näppis-hiiren jäljiltä.

Suositteletko myös WAW:in ostamista, jos MW:sta pitää?

edit: Joo se WAW onkin nro 5.
sts

Posts: 7,969

#917 • • sts Sama pyynti aitta!

Epailija, 20.4.2009 14:52:
Resistance 2 onkin sitten huomattavasti mukavampi kokonaisuus (hardilla pelattaessa), vaikka onkin vähän epätasaiselta vaikuttava ainakin visuaalisesti.



Sen pelin kovin valtti on kyllä moninpeli. Pitäs itekki taas jaksaa alkaa pelaa.
Esa L

Posts: 131

#919 • • Esa L FACTION

gnomex, 4.5.2009 22:24

Tarkotatko Modern Warfarea vai World At Waria? Molemmat vissiin on nimellä CoD 4? Itse ostin tänään MW:n ja kaksi tehtävää pelattu nyt läpi, kyllä kuola valuu :) Omasta mielestäni loistopeli, näiden kahden ekan tehtävän perusteella. Tämä on tosiaan toinen FPS-peli meikäläisen konsolihistoriassa, eka oli Fallout 3. Eli ohjaamiseen vielä totutellaan PC:n näppis-hiiren jäljiltä.

Suositteletko myös WAW:in ostamista, jos MW:sta pitää?

edit: Joo se WAW onkin nro 5.



Vissiin ovat jättäneet tuon numeroinnin pois World at Warista... eli vaikka onkin viides sarjan osa niin ei kulje enään nimellä Cod5. Mutta mietippä sitä että seuraava Call of duty jättää kokonaan Codin nimen pois... eli 'Modern Warfare 2' on seuraavan osan nimi kokonaisuudessaan... :D

--
Nyt elämä...

Epailija

Posts: 5,636

#920 • • Epailija Physicist, 2nd class.

gnomex, 4.5.2009 22:24:
Itse ostin tänään MW:n ja kaksi tehtävää pelattu nyt läpi, kyllä kuola valuu :) Omasta mielestäni loistopeli, näiden kahden ekan tehtävän perusteella. Tämä on tosiaan toinen FPS-peli meikäläisen konsolihistoriassa, eka oli Fallout 3.



Paitsi että Fallout 3 ei ole FPS, vaan roolipeli FPS-maustein ja siis vähän huono vertailukohta johonkin MW:hen pelillisesti (molemmista voi toki pitää). Et kyllä ole ainoa, jolla kuola valuu. Tuo vahva skriptaus on uponnut pelaajiin pelisarjan ensimmäisestä osasta lähtien. Itse kuitenkin koin sen enemmän immersiota rikkovana kuin sitä tukevana.

Suositteletko myös WAW:in ostamista, jos MW:sta pitää?



En ole itse WAW:ia pelannut ja MW:n perusteella en siitä kyllä täyttä hintaa tule myöskään maksamaan. Katsotaan sitten tilannetta uudestaan kun hinta tippuu. Toki jos pidät MW:stä, niin uskoisin myös WAW:in toimivan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous