Virallinen PS3 -topikki

1,258 posts, 63 pages, 489,831 views

Avatar
#1021 • • gnomex Guest
Hävittäjäfanina ostin Tom Clancy's HAWX:n. Koneita on yllin kyllin ja maisematkin on yllättävän kauniita.

Realistiseksi lentosimuksi tästä ei ole, koska tämähän on räiskintäpeli joka sijoittuu ilmaan. Pelattavuus on kyllä loistavaa ja koneet ovat kauniita.

Pitikin kysyä että onko PS3:lle yhtään realistista lentosimua, missä pääasia olisi vain lentämisestä nauttiminen? PC:lle näitä löytys yllin kyllin, mutta puuceehen ei viitsis panostaa pelkän lentosimun takia.

Mitkään WW2-aikaiset ei kiinnosta, koska mieli tekee mennä LUJAA.

Todennäköisesti näitä lentämiseen tarkotettuja lentosimuja ei PS3:lle ole... :( Mutta vinkatkaa jos tiedätte.
Paperino

Posts: 458

#1022 • • Edited Paperino Sam-El

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

gnomex, 28.8.2009 11:03:
Pitikin kysyä että onko PS3:lle yhtään realistista lentosimua, missä pääasia olisi vain lentämisestä nauttiminen? PC:lle näitä löytys yllin kyllin, mutta puuceehen ei viitsis panostaa pelkän lentosimun takia.



Piakkoin pitäisi ilmestyä Il-2 Sturmovik: Birds Of Pray pleikkarille, ja väittävät sen olevan vaikeimmillaan varsin tarkka kopio PC:n yhdestä legendaarisimmasta lentosimusta. Se on toki WWII, mutta kyllä niilläkin pääsee lujaa ;) Demo on jo Playstation Storessa, jos kunnon ohjaimet löytyy niin kannattaa ehdottomasti kokeilla. Itse pelasin demon läpi padilla ja vähän helpommilla asetuksilla, niin en osaa sanoa siitä realistisuudesta :P Komealta se kuitenkin näytti :)

Tässä vielä pelin virallinen kotisivu lisäinfoa varten:
http://www.il2game.com/

Lisätään vielä sen verran, että oli varsin komea fiilis, kun ilmataistelussa edellä olleen vihulaiskoneen öljyt lensivät oman koneeni kuomuun konekiväärisarjan jälkeen.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1023 • • Jussi Soro choon!

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Mike Kila, 27.8.2009 22:48:
Nojuu. Onneks sentään toi Änäri saatiin pleikalle tänään kun Boxille se tuli jo viime viikolla :D


On muuten hyvä. Välittömästi ostoon kun vaan tulee. Jos pelaat itse Änäriä, niin lisäiles meitsi kavereihin niin otetaan joskus matsia, gametag on jussisoro
Slim_Jim

Posts: 573

#1025 • • Slim_Jim
Ihme kitinää XO:sta, minulla boxi ei ole kaatunut kertaakaan kun taas pleikkari diggaa vetää jumiin kesken Wipeoutin oikein urakalla.
Paperino

Posts: 458

#1026 • • Paperino Sam-El

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

sts, 28.8.2009 12:13:
---
JussiS, 27.8.2009 21:49:
---
sts, 27.8.2009 21:04:
älä käytä sitä etusivua, vaan käytä sitä uudet itemssit juttua :D

---

searchilla löytyy hiukan ennen kuin tulee julki :D

---


Joo dirttiä ei oo tullu ei ees usastoreen. Tosi kumma.



Dirt 2:n demo löytyy brittistoresta, piti pelkästään sen takia tehdä uudet tunnukset :P
sts

Posts: 7,969

#1028 • • sts Sama pyynti aitta!

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Paperino, 28.8.2009 12:36:
---
sts, 28.8.2009 12:13:
---
JussiS, 27.8.2009 21:49:
---
sts, 27.8.2009 21:04:
älä käytä sitä etusivua, vaan käytä sitä uudet itemssit juttua :D

---

searchilla löytyy hiukan ennen kuin tulee julki :D

---


Joo dirttiä ei oo tullu ei ees usastoreen. Tosi kumma.

---


Dirt 2:n demo löytyy brittistoresta, piti pelkästään sen takia tehdä uudet tunnukset :P



Ai löytyy, hyvä tietää. En oo logannu sinne hetkeen.
samlainio

Posts: 1,264

#1029 • • samlainio
Colin McRaen Dirt 2 testattu ja ei kyllä ollu yhtään sitä vanhaa kunnon Colinia. Ihan ok ajopeli, mut ois voinu musta tehdä vaikka jollain muulla nimellä ton.

EA:n uus NHL demo tuli kans testattua ja täytyy kyllä sanoa, ett aikast paskalta vaikutti... taas. Graffa todella kökköstä ja tosta pelattavuudestakaan mä en oo enää muutamaan vuoteen tykännyt. Kyllä meikä jää odottaan 2K10, siinä on sentään jäkis.
tomii

Posts: 3,594

#1030 • • tomii kallion herttua

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

samlainio, 29.8.2009 11:42:

EA:n uus NHL demo tuli kans testattua ja täytyy kyllä sanoa, ett aikast paskalta vaikutti... taas. Graffa todella kökköstä ja tosta pelattavuudestakaan mä en oo enää muutamaan vuoteen tykännyt. Kyllä meikä jää odottaan 2K10, siinä on sentään jäkis.



Itse en kyl henk.koht. enää pysty edes kuvittelemaan lätkäpeliä ilman skillstick-ohjausta, sama skedepelien kanssa (Skate). Mut meitä on moneen junaan. Itse ostan ton NHL 10:n ilman minkäänlaista epäilyksen häivää, niin kova toi 09 oli mun mielestä (jep... mä oon EA:n huora, eli änäri-friikki, pelannut EA:n lätkäpelejä vuodesta '91 (EA Hockey), jokunen jäi väliin 2000-luvun alussa *nauru* . Jotenkin en ikinä syttynyt 2k:n lätkäpeleistä.

--
reivaan kunnes kuolen

samlainio

Posts: 1,264

#1031 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

tomii, 29.8.2009 11:55:
---
samlainio, 29.8.2009 11:42:

EA:n uus NHL demo tuli kans testattua ja täytyy kyllä sanoa, ett aikast paskalta vaikutti... taas. Graffa todella kökköstä ja tosta pelattavuudestakaan mä en oo enää muutamaan vuoteen tykännyt. Kyllä meikä jää odottaan 2K10, siinä on sentään jäkis.

---


Itse en kyl henk.koht. enää pysty edes kuvittelemaan lätkäpeliä ilman skillstick-ohjausta, sama skedepelien kanssa (Skate). Mut meitä on moneen junaan. Itse ostan ton NHL 10:n ilman minkäänlaista epäilyksen häivää, niin kova toi 09 oli mun mielestä (jep... mä oon EA:n huora, eli änäri-friikki, pelannut EA:n lätkäpelejä vuodesta '91 (EA Hockey), jokunen jäi väliin 2000-luvun alussa *nauru* . Jotenkin en ikinä syttynyt 2k:n lätkäpeleistä.



Joo, mäkin oon EA:n jäkiksiä pelannu siitä asti, kun niitä on tehty, mutta nyt viimäset kolme vuotta on menny 2K -sarjan kanssa, koska musta se pesee EA:n jäkiksen 6-0. Graffat pirun hyvännäkösiä ja pelattavuuskin on älyttömän hyvä. Ja yhtälailla tossa 2K:ssa on noita kikkailu juttuja oikeen tatin alla.

Mutjoo, nää on taas näitä makuasioita :)
ezzy

Posts: 8,060

#1033 • • ezzy Droid-pappa
Laitetaan nyt tää "avautuminen" tännekin:

DHL feilas hienosti toimituksen.
Amazonin seurannassa näkyy viimeinen päivitys 22.8. että laite on lähtenyt saksasta. Etsiskelen seurantakoodilla dhl.fi:stä miljoonasta eri seurannasta pakettiani, tuloksetta.
Eilen huomasin, että amazonin infoissa lukee "1 package via Deutsche Post World Net" ja toi sitten googleen ja päädyin seurantasivuilta dhl.de saitille, jonne alkuperäinen seurantakoodi kelpasi. No, tokihan pakettia oli seurannan mukaan yritetty toimittaa jo torstaina, minulle ilmoittamatta. DHL:n lähetti varmaan käynyt kerrostalon 24/7 lukitun oven takana kurkkimassa ja lähtenyt menemään.
Koska kuriiri ei saanut pakettia perille, menin testaamaan lähipostista (kilsan päässä) noutamista ja nimellähän se sieltä löytyi. Maanantaina olis tullu pakettikortti.

Kaikki muut Amazonista tilatut palikat tuli moitteetta perille, ja ne jotka eivät mahtuneet postilaatikosta, postinkantaja heitti lähipostiin. En vaan ymmärrä miks ton piti tulla kuriirilla ja miks ne ei osaa soittaa puhelimella, kun yrittävät toimittaa pakettia yksityiselle. Ja miksei Amazonin oma pakettiseuranta näyttänyt mitään muuta kuin että paketti on lähtenyt saksasta.

Piti pistää prosessista pikkasen palautetta, vaikka hommat enimmäkseen toimikin hienosti. Jos vaikka lahjakortin tms sais, kun vähän purkaa tuntojaan. Kyllä tota Amazonista tilaamista voi suositella. Parilta muulta (PS3 ja muutama peli tuli Amazonilta suoraan) toimittajalta Amazonin kautta tilatut kamat tuli jo tiistaina ja keskiviikkona eli pikkasen alle viikossa.

Tuli naureskeltua illalla ton firmispäivityksen nopeutta. Tais mennä kolmatta tuntia. Minkä hiton ADSL:n takana Sony on?

GT5 prologueta pääsin testailemaan yön tunteina ja voi jessus mitkä graffat *kuolaa*
Epailija

Posts: 5,636

#1034 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Castlevanian traileri näytti ihan mukavalta. Se kun napsahtaa God of War III:n kanssa kauppojen hyllyille, on taas vähäksi aikaa hirviöitä piestäväksi. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Janisa

Posts: 2,226

#1035 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Huomenna!!! PS3 Slim! *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sts

Posts: 7,969

#1036 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
3.0 Julkaistu, asennettu ja toimii.

Huomatut erot:

Taustan glitter sotku (sen saa onneks kytkettyä pois)
Käynnistäessä lukee PS3, Playstationin sijasta.
Kaverivalikko vähän selvempi
Kavereiden Trophyt latautuvat nopeammin
Uusi statuspalkki
What's new osio (jossa näkyy viimeksi pelatut pelit, uusimmat alet storesta, uusimmat uutiset jne)
Käynnistysääni on muuttunut. (vähemmän mahtipontinen)
Playstation store löytyy myös game valikosta (tästä aukeaa 3.0 paneeli versio)
Videoihin on tullut AV-settings osio (ainakin ylöskaalatuissa)
Bravia synkkiä en saanut toimimaan Phatilla
Kone tuntuu pitävän enemmä mekkalaa idlenä (phat) [Teeman palauttaminen classiciksi tuntui auttavan]
Avatareissa: premium avatars
Videoastukset saivat HDD-sisällön ääniraidan kieli- ja HDD-sisällön tekstityksen kieli-asetukset. (toimii .divx tiedostojen kanssa kuulema)
Tiedon tallennustyökalut-valikossa voi lajitella tallennetut tiedostot nimikkeen mukaan.
Tiedosto/kansio listoja läpikäydessä on tullut paikka indikaattori, kun kelataan nopeasti (scrollbar tjsp)
Ääntä saa puskettua nyt useampaan äänilähtöön samaan aikaan (tjsp Toslink ja HDMI)
Videota voi noopeuttaa, hidastaa ja kelata oikealla ohjaimen tatilla (näppärä varmaan mikäli et omista blurayohjainta)
Jimmyfi

Posts: 904

#1037 • • Jimmyfi

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Epailija, 31.8.2009 13:18:
*nips*. Se kun napsahtaa God of War III:n kanssa kauppojen hyllyille, on taas vähäksi aikaa hirviöitä piestäväksi. ^^



God of war 3 tulee ensi vuonna ja sitä ennen tulee GoW 1&2 ps3 versiot samassa puketis.. Wiih :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

ezzy

Posts: 8,060

#1039 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

sts, 1.9.2009 08:08:
---
ezzy, 30.8.2009 08:42:

Tuli naureskeltua illalla ton firmispäivityksen nopeutta. Tais mennä kolmatta tuntia. Minkä hiton ADSL:n takana Sony on?


---


3.0 firmis tuli ~5min :D



Mullakin on nopeutunut noi ku säädin ps3:n verkkoasetuksia. Oli pakotettu 100M full-duplex (evt miks moisen pistin ekassa säädössä) ja muutin automattiseks.

3.0:n imutukseen meni 3minsaa :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1040 • • Jussi Soro choon!

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

sts, 1.9.2009 06:50:
Ääntä saa puskettua nyt useampaan äänilähtöön samaan aikaan (tjsp Toslink ja HDMI)


Tää on kyl hyvä homma, kun ei aina viitti pistää kotiteatteria päälle jos haluu ottaa hiukan peliä.